דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
20.4°תל אביב
  • 21.7°ירושלים
  • 20.4°תל אביב
  • 21.9°חיפה
  • 19.4°אשדוד
  • 18.2°באר שבע
  • 25.0°אילת
  • 21.2°טבריה
  • 19.1°צפת
  • 18.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
כדורגל

ספורט / משחקי הגביע של כדורגל הנשים: מי הקבוצות שעלו לשלב הבא?

12 קבוצות משתי הליגות הבכירות התחרו בשלב שמינית הגמר שלא סיפק הפתעות מיוחדות, כאשר הקבוצות המובילות וביניהן האלופה מ.ס. קרית גת ומ.כ רמת השרון, עלו שלב | במשחק המותח של הערב גברה אס"א ת"א על חדרה - 3:1

מגרש כדורגל לפני משחק (אילוסטרציה. צילום: moomsabuy / shutterstock).
מגרש כדורגל לפני משחק (אילוסטרציה. צילום: moomsabuy / shutterstock).
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

ביום שלישי יצאו לדרך משחקי הגביע של כדורגל הנשים עם 12 קבוצות משתי הליגות הבכירות, שהתחרו בשלב שמינית הגמר. באופן די צפוי עלו לשלב הבא הקבוצות המובילות השנה בליגת העל – האלופה מ.ס קרית גת ומ.כ. רמת השרון. אליהן הצטרפו אס"א ת"א לאחר שגברה במשחק המותח של הערב על מכבי חדרה.

אלופת המדינה מ.ס קרית גת המשיכה את התקופה הנהדרת בה היא נמצאת גם במשחקי הגביע. קרית גת שיצאה למשחק החוץ מול העולה החדשה הפועל רעננה, הצליחה לנצח די בקלות את רעננה ולהמשיך לשלב רבע הגמר. קפטנית הקבוצה מור אפרים פתחה את החגיגה כבר בדקה ה-12 עם שער ראשון במשחק. דקה עברה וקרית גת כבר ב-2:0 עם שער של קרין רחמים.

במחצית השניה מול אפרים סוגרת ענין עם שער שני במשחק בדקה ה-52 ודה סליבה דוס סנטוס הברזילאית כובשת בדקה ה-90 את השער האחרון במשחק. 4:0 בסיום לזכות קרית גת.

במשחק המותח של הערב פגשה אס"א ת"א את מכבי חדרה, במשחק שני בתוך ארבעה ימים. אס"א אשר נוצחה בביתה בליגה, סיימה את המשחק עם ניצחון חשוב בדרך לנסות לשמור על הגביע אותו הניפה בשנה שעברה.  אס"א עלתה ליתרון עם שער עצמי של טל אסיייב בדקה ה-9, ידרה משווה את התוצאה בדקה ה-34 עם שער בכורה של השחקנית הזרה נזה גנובבה. פנדל מוצלח של אושרת עיני בדקה ה-61 מעלה את אס"א ליתרון מבטיח ובדקה ה-80 החלוצה הוותיקה דברת בנדל חותמת את המשחק עם שער חשוב ו-3:1 בסיום.

במשחק נוסף על טהרת ליגת העל, מביסה מ.כ. רמת השרון את בנות נתניה 4:0 ועולה לשלב הבא. סנטוס דה סילבה החלוצה הברזילאית של רמת השרון ממשיכה להיות רמה אחת מעל שאר הליגה עם שער ראשון במשחק כבר בדקה הראשונה. את השער השני במשחק – שוב סנטוס דה סילבה בדקה ה-31. רמת השרון ממשיכה ללחוץ וכובשת את השלישי בדקה ה-83 מרגלי שירלי אוחנה. את התוצאה הסופית חותמת מי אם לא סנטוס דה סילבה עם השלישי שלה במשחק והשער השביעי שלה בשני המשחקים האחרונים.

העולה הרביעית מליגת העל היא מכבי חולון בעלת ההיסטוריה גדולה בכדורגל הנשים, שמתקשה בהווה לעמוד בתקציבים וברמה המתפתחת של קבוצות הצמרת של ליגת העל. חולון פגשה את מכבי צור שלום ביאליק מהליגה הלאומית והביסה אותה במשחק חד צדדי 7:0 . אין ספק שהבדלי הרמות בין שתי הליגות בולטות יותר בכדורגל הנשים.

בשני משחקים נוספים שהתקיימו בשמינית הגמר ניצחו קבוצות מהליגה הלאומית. הפועל באר שבע שעלתה אחרי ניצחון 16:0 מהדהד ומכבי בנות עמק חפר ניצחו 2:0 את הפועל פרדסיה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!