דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23.04.24
25.9°תל אביב
  • 23.7°ירושלים
  • 25.9°תל אביב
  • 27.2°חיפה
  • 25.3°אשדוד
  • 29.8°באר שבע
  • 30.6°אילת
  • 25.4°טבריה
  • 26.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצח השבוע: לברון ג'יימס ו'נעלי השיוויון' במסר חריף נגד טראמפ

וגם - בריסטול סיטי הקטנה מדיחה את נצ'סטר יונייטד בגביע הליגה ושחקניה יוצאים במחולות | מטה אשר/עכו עולים מעל הרשת ומעל הליגה בכדורעף | בני הרצליה עדיין לא הגיעו העונה לליגה | ושחקן הכדוריד שנכשל בבדיקת חומרים אסורים והושעה לאלתר

שחקן בריסטול סיטי קורי סמית חוגג עם האוהדים לאחר הניצחון על מנצ'יסטר יוניייטד בשמינית גמר הגביע. 20 בדצמבר (צילום: Nick Potts/PA via AP)
שחקן בריסטול סיטי קורי סמית חוגג עם האוהדים לאחר הניצחון על מנצ'יסטר יוניייטד בשמינית גמר הגביע. 20 בדצמבר (צילום: Nick Potts/PA via AP)
צור רוזנצוויג
ליאור ברטל
יאיר צוקר
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצח בשחור ולבן: לברון ג'יימס

יאיר צוקר

מעבר להיותו אחד השחקנים הטובים שנעלו על הפרקט, לברון ג'יימס בחר לאורך כל הקריירה להעביר מסרים חברתיים ולהראות שיש דברים חשובים יותר מהמשחק.

השנה הסופרסטאר מציג את אחת העונות הטובות שלו בקריירה וסוחב את קליבלנד עם למאז של 9:23. לקראת משחקה של קליבלנד בוושינגטון, קיבל ג'יימס נעליים בהוצאה מיוחדת עבורו של חברת 'נייקי' עם מסר מיוחד – נעל אחת שחורה ואחת לבנה כאשר בחיבור של שתיהן מתקבלת המילה Equality (שוויון) באותיות זהב. המסר כוון בבירור לעברו של הנשיא דונלד טראמפ, שג'יימס לא מחמיץ הזדמנות לבקר את מדיניותו המפלה.

במשחק ניצחו קלילבד כש"קינג ג'יימס" מסיים עם טריפל-דאבל רביעי בחמישה משחקים, עם 20 נקודות, 15 אסיסטים ו-12 ריבאונדים. בסיום המשחק הסביר לברון את המסר שרצה להעביר: "שוויון זה להבין את הזכויות שלנו, להבין מי אנחנו וכמה כוח יש לנו, כגברים ונשים, שחורים, לבנים או הסיפנים. זה לא משנה מה הגזע שלנו. הייתה לי הזדמנות להשתמש בבמה שלי לטובה ולהמשיך בשיחה, אז למה לא?".

מנצחים עם נקמה היסטורית בגביע הלא נכון: בריסטול סיטי

ליאור ברטל

ההישג הכי גדול בהיסטוריה של בריסטול סיטי מליגת המשנה באנגליה, הייתה ההגעה לגמר הגביע האנגלי בשנת 1909, בו הפסידה לקבוצה האדומה מנצ'סטר יונייטד. מאז היונייטד הפכו לאימפריה ובריסטול דשדשה בעיקר בין הליגות הקטנות יותר.

ביום רביעי נפגשו שני הקבוצות במפגש הראשון בניהם במשחק גביע מאז אותו משחק היסטורי לפני 107 שנה. הפעם למשחק רבע גמר גביע הליגה באנגליה. למרות שזהו התואר הלא כל כך חשוב כיום בכדורגל האנגלי ושווה ערך לגביע הטוטו המקומי. בריסטול מליגת המשנה הצליחה להפתיע את הרכב המשנה של יונייטד ולנצח 2:1 סנסציוני, למרות ההפתעה המעניין והיפה חשוב להבין שזהו תואר שלא כל כך מעניין את היונייטד שנראים לא טוב בליגה והראש של מוריניו עסוק בתארים אחרים. למרות זאת, מוריניו כמו תמיד האשים את השופטים בהפסד ואילו מאמן בריסטול חגג בטרוף כאילו ניצח את היונייטד בגמר הגביע.

מנצחים במאזן מושלם: הפועל מטה אשר/עכו כדורעף

צור רוזנצוויג

הסיבוב הראשון של הליגה המקומית בכדורעף גברים הסתיים השבוע במשחק ראש בראש בין שתי הקבוצות הבלתי מנוצחות של הליגה. 800 אוהדים צפו במשחק העונה בו הביסה הקבוצה המקומית מטה אשר/עכו את האורחת הפועל כפר סבא 0:3 (24:26, 15:25, 23:25) וכך שמרו שחקניו של המאמן נועם כץ על מאזן מושלם בו הפסידו רק מערכה אחת בלבד במחזור השני מול האלופה מכבי תל אביב במשך כל הסיבוב, והם נראים בדרך הנכונה להשבת האליפות לצפון. להישג המרשים הזה אחראים השחקנים סטאס נביאדומסק, רנאטו דה סילבה הותיק, אלכס אוסוקין, קווין פוויר ואורן זינדורף.

Posted by ‎כדורעף מטה אשר עכו‎ on Tuesday, October 31, 2017

בסיום המשחק צוטט המאמן מקומי אומר: "לא האמנתי שנסיים במקום הראשון אבל עשינו את זה. אני רוצה שהקבוצה שלי תתקדם למרות שהפסדנו רק מערכה אחת בסיבוב הראשון, עדיין יש לנו הרבה במה להשתפר". אל הפלייאוף העליון העפילו כאמור מטה אשר/עכו, הפועל כפר סבא, מכבי תל אביב, מ.ס עילבון בעונת החזרה שלה לליגה הבכירה ומכבי הוד השרון.

מפסיד עד שיוכח אחרת: עמית רם, הפועל קרית אונו

יאיר צוקר

אחרי פרשת החומרים האסורים של שיר צדק, נראה שהתופעה חוצה את מגרש הכדורגל ומעלה את ראשה גם בכדוריד. אתמול (חמישי) נודע כי בעקבות בדיקה של הוועדה למניעת סימום בספורט הושעה שחקנה של הפועל קרית אונו, עמית רם. הבדיקה שנערכה לפני מספר שבועות באימון הקבוצה נמצאו חומרים אסורים בדמו של השחקן.

לשחקן בן ה-28 יש זכות לבקש לפתוח גם את הבקבוק של הדגימה השנייה. בכל מקרה שעשויה לזכות אותו מאשמה וכרגע רם מושעה מכל פעילות ספורטיבית עד אשר יתקיים דיון בעניין. בהודעה של הוועדה לא נכתב אם מדובר בחומרים ממריצים או סמים חברתיים. קרית אונו נמצאת במקום האחרון בליגת העל עם 11 הפסדים מ-11 משחקים העונה.

מפסידה רצוף: בני הרצליה

צור רוזנצוויג

פתיחת עונה רעה עוברת על קבוצת הכדורסל של בני הרצליה, בלי מאמן (עד השבוע), ועם לחץ הפסידה השבוע הקבוצה בתוצאה 93:80 למכבי ראשון לציון, הקבוצה ממנה התרגלנו בשלוש השנים האחרונות להצלחות וליציבות פשוט לא פוגעת בכל דבר אליו היא מחליטה לנסות לקלוע השנה.

הקמפיין האירופאי הסתיים מוקדם מהצפוי וללא הצלחות יתרות, בליגה אחרי עשרה מחזורים הם עם 2 ניצחונות בלבד ובמקום האחרון, תקופת מיקי גורקה הסתיימה מתוך משבר ועם פיטורים, התלכיד הספורטיבי שנוצר בקיץ האחרון מסתבר שלא הצליח לשמר ולמנף את העבודה היפה שהייתה בעונות עברו, מקווה עבור הסגל הנוכחי לדוגמת גף אדריאן, תם מעיין, טוריאן גרין, שון דואוסון ומיק איפיברה אשר קלע השבוע בהפסד מול ראשון לציון 29 נקודות שהדרך החדשה תחת שיבק תשיב אותם למסלול ההצלחות ואת האוהדים המסורים בחזרה למבצר, שבינתים הפך להיות בית קרקע עשוי מקש.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!