דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
26.5°תל אביב
  • 26.0°ירושלים
  • 26.5°תל אביב
  • 29.2°חיפה
  • 25.9°אשדוד
  • 25.7°באר שבע
  • 32.4°אילת
  • 30.6°טבריה
  • 26.6°צפת
  • 27.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורו

ספורט / NBA: שחקן הלייקרס הגיע למשחק ממעצר ושיחק עם צמיד מעקב על רגלו

אירוע חריג בליגת הNBA - קנטביוס קלדוול-פופ שחקן הלוס אנג'לס לייקרס עלה לשחק במשחק הבית מול גולדן סטייט עם צמיד מעקב של בית כלא | השחקן מרצה מאסר של 25 יום על נהיגה בשכרות ומורשה להגיע רק למשחקי הבית

קנטביוס קלדוול-פופ שחקן הלוס אנג'לס לייקרס מול גולדן סטייט 22.12.2017   (AP Photo/Marcio Jose Sanchez)
קנטביוס קלדוול-פופ שחקן הלוס אנג'לס לייקרס מול גולדן סטייט 22.12.2017 (AP Photo/Marcio Jose Sanchez)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

סיטואציה יוצאת דופן התרחשה ביום שישי האחרון במהלך משחק כדורסל בליגת האן-בי-איי, כאשר קנטביוס קלדוול-פופ בן ה-24 שחתם הקיץ לעונה אחת בלוס אנג'לס לייקרס עלה לשחק במשחק הבית מול גולדן סטייט עם צמיד מעקב של בית כלא. השחקן שפתח העונה ב-25 משחקים לזכות הלייקרס מציג עונה יחסית טובה עם ממוצע של 14.2 נק', 5 רב ו-2.2 אס'. והוא גם יושב בכלא כעת.

פופ הובא למשחק ע"י מלווה מיוחד מטעם בית הסוהר ושיחק עם צמיד מעקב משום שהוא מרצה כרגע 25 ימי מאסר בכלא, לאחר שהודה בבית המשפט שהפר את תנאי המבחן שלו. זה לא הפריע ללייקרס להעלות אותו בחמישייה. פופ שיחק 34 דק' קלע 10 נק', עם 5 רב', 4 אס' ו-3 חטיפות. הווריורס ניצחו כצפוי את המשחק בתוצאה 113:106.

https://twitter.com/vinny2NlCE/status/944454339225010176

הכל התחיל בשנה שעברה כששיחק במדי הדטרויט פיסטונס, קלדוול-פופ נעצר במהלך ה-29 במרץ במישיגן כאשר נהג תחת השפעת אלכוהול. לאחר משפט קצר החליט בית המשפט במישיגן אילנוי לתת לשחקן הכדורסל הנחה משפטית יקרה והוציא אותו עם עונש על תנאי לשנה בלבד, אך חייב אותו להגיע לבדיקות סמים ואלכוהול תקופתיות.

לאחר שפספס חלק גדול מהבדיקות, החליט בית המשפט להעניש את השחקן ולהעניק לו בצעד יוצא דופן מאסר של 25 ימים בתחנת המעצר של משטרת סיל ביץ' בקליפורניה. הוא נמצא שם תחת תוכנית מיוחדת שמאפשרת לו לצאת למשחקי הקבוצה ואימוניה כאשר הם מתקיימים במדינת קליפורניה, לפי התוכנית הוא מחוייב לעבור בדיקה קצרה כל פעם שהוא חוזר לכלא ולהסתובב עם צמיד מעקב מיוחד על רגלו.

קלדוול-פופ פיספס בנתיים את שני משחקי החוץ של קבוצתו מול קליבלנד ולא יצא למשחקי החוץ הקרובים מול יוסטון ב-31 לדצמבר ומיניסוטה ה-1 לינואר.

הלייקרס שיחררו הודעה רשמית לאחר המשחק ביום שבת "זהו עניין משפטי שקשור לתקירת שקרתה בעונה שעברה כאשר קנטויוס שיחק בשביל קבוצת נ.ב.א אחרת". קלדוול-פופ נתן הצהרה רשמית אישית בעצמו לאחר אימון הקבוצה ביום שבת "זה היה מאכזב גם בשבילי כמו בשביל חברי לקבוצה, אני מרגיש שאכזבתי אותם ביחד עם צוות האימון והארגון כולו. אני פשוט חייב להתמודד עם הסיטואציה המשפטית שהתרחשה".

מתקן הכליאה המיוחד שבו שוהה קלדוול-פופ הוא בעצם סוג מוזר של בית מעצר, שניתן להרצות בו עונשים קטנים יחסית של עד שנה מאסר, כאשר אתה משלם לבית המעצר 120 דולר ליום שכמובן אינם מהווים בעיה לשחקן שמרוויח העונה 18 מיליון דולר. אם יפר את תנאי המעצר החדשים שלו יצטרך ייכלא, ל-93 ימים נוספים, בבית כלא האזורי באוקלנד.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!