דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
38.1°תל אביב
  • 35.0°ירושלים
  • 38.1°תל אביב
  • 37.1°חיפה
  • 33.8°אשדוד
  • 39.6°באר שבע
  • 39.4°אילת
  • 40.5°טבריה
  • 32.4°צפת
  • 40.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל נשים / ליגת העל נשים: רמה"ש ואס"א ת"א מנצחות 0:6, קרית גת חוזרות עם ניצחון

סיכום המחזור ה-8: קרית גת חוזרות מהמנוחה ומנצחות 0:4 את בנות נתניה | רמת השרון שומרות על המקום הראשון עם 0:6 על האקדמיה | אס"א ת"א חוזרות למסלול הנצחונות עם 0:6 על עירוני פ"ת ושלושער של דברת בנדל | מצטיינת המחזור- ורד כהן מאס"א ת"א

צילום מסך (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
צילום מסך (ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

השבוע התקיים המחזור השמיני בליגת העל לנשים. גם במחזור הזה נמשכה המגמה של העונה בליגה, כאשר רמת השרון וקרית גת מביסות בקלות את שאר קבוצות הליגה ויוצרות ראש חץ אדיר מעל כולן. קרית גת מנצחת השבוע 0:4 את בנות נתניה ואילו רמת השרון שומרת על המקום הראשון עם 0:6 מוחץ על קבוצת האקדמיה. מכבי חדרה ממשיכה את הכושר הטוב שלה עם ניצחון 0:1 על מכבי חולון ואס"א ת"א מביסה את עירוני פ"ת עם שלושער מרשים של מלכת השערים בעונה הקודמת, דברת בנדל.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור שמיני (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור שמיני (גרפיקה: אידאה)

מ.ס. קרית גת 4 – בנות נתניה 0

קרית גת העדיפה חזרה לנצח לאחר שהייתה במנוחה במחזור האחרון. הפערים הגדולים בין שתי הקבוצות בלטו לאורך כל המשחק, כאשר קרית גת בעיקר תוקפת ונתניה מנסה להתגונן. ההגנה של נתניה החזיקה מעמד עד הדקה ה-26, כאשר כדור רוחב מורחק לא טוב הגיע לקארין רחמים שבעטה לקורה. דה סילבה דוס סנטוס השתלטה על הכדור החוזר והבקיעה את הראשון לזכות קרית גת. עברו רק 4 דקות ושוב התקפה שהתחילה מצד ימין, מסירה טובה של קארין סנדל ללינוי רוג'רס שבבעיטה מחוץ לרחבה הישר לחיבורים הבקיעה את השער היפה במשחק 0:2.

בדקה ה-43 אלינה מטיקולוב חטפה את הכדור כ-35 מטר מהשער ושחררה בעיטה חזקה. טעות קשה של השוערת קרן מרום שפספסה את הכדור 0:3. במחצית השניה קרית גת המשיכה לשלוט במשחק ושיתפה שלוש שחקניות מקבוצת הנערות שקיבלו עוד ניסיון בליגה הבכירה. בדקה ה-80 התכבדה עפרי פורת בת ה-16 בשער האחרון של קרית גת ושער הבכורה שלה בליגה 0:4.

אס"א ת"א 6 – הפועל פ"ת 0

הפועל פ"ת ממשיכה עם העונה הנוראית שלה והפעם סופגת הפסד קשה מאס"א ת"א הלא יציבה. המבול נפתח כבר בדקה ה-15 עם שער בסגנון מסי של מור שקד, שרצה 40 מטר ועברה 4 שחקניות לפני שהבקיעה מול השוערת באחת על אחת. לאחר השער, המשחק שהיה מאוד אגרסיבי ומלא בעבירות ועצירות לטובת טיפול בפצועות, היה יחסית צמוד עם מיעוט מצבים לשני הצדדים.

במחצית השנייה אס"א ביצעה חילוף כפול והכניסה את דברת בנדל וורד כהן, הכוכבות הוותיקות ששינו לגמרי את המשחק. אס"א השתלטה על המשחק והצליחה לאחר מספר ניסיונות טובים להבקיע את השער השני בדקה ה-68. בעקבות ערבוביה בהגנה שנוצרה לאחר כדור קרן, השתלטה ורד כהן על הכדור והעבירה מסירה קטנה לדברת בנדל שהבקיעה מקרוב את השער השני לקבוצתה. בדקה ה-71 דאבל פאס בין עדן אביטל לורד כהן השאיר את עדן אביטל לבד מול השוערת ועם שער קל 0:3 לזכות אס"א. בהתקפה הבאה כדור נהדף מהגנת פ"ת למור שקד שבעטה מתוך הרחבה כדור מדויק לפינה הימנית 0:4 לאס"א. בדקה ה-80 משחק מסירות מצויין בין עדן אביטל ורד כהן ודברת בנדל השאיר את הכדור לשער שני של בנדל במשחק. בדקה ה-83 לאחר הדיפה רעה של השוערת, כבשה בנדל את השלישי במשחק 0:6 לזכות אס"א.

מ.כ. רמת השרון 6 – האקדמיה 0

מ.כ רמת השרון ממשיכה לפרק את הליגה, הפעם הקורבן התורן הייתה קבוצת האקדמיה שנראת לא טוב במשחקיה האחרונים וספגה כעת הפסד שלישי ברציפות. החגיגה נפתחה בדקה ה-26 כאשר שירלי אוחנה הצליחה לסובב כדור חופשי מהפינה ומזווית קשה לתוך השער 0:1. בדקה ה-34 שאקירה דונקן חטפה את הכדור והעבירה לג'סיקה דה סילבה ששחררה בעיטה חזקה מחוץ לרחבה. הכדור פגע בעימנואל אברהמי והטעה את שוערת האקדמיה 0:2. בדקה ה-38 הכניסה שירלי אוחנה כדור עומק מצויין לדונקן שהעבירה לרוחב לסנטוס דה סילבה עם שער קל מקו השער. בדקה ה-45 הבקיעה ערבה שחף את הרביעי לזכות רמת השרון, אחרי עוד כדור רוחב מצויין של דונקן.

במחצית השניה רמת השרון המשיכה את השליטה במשחק וניצלה את היתרון האיכותי לשני שערים נוספים. בדקה ה-65 שער של מריה חינמס עם בעיטה חזקה מ-30 מטר ובדקה ה-75 מסירה מצויינת של שרלי אוחנה לשקירה דונקן, המצטיינת במגרש, שהבקיעה את השער האחרון במשחק.

מכבי חולון 0 – מכבי חדרה 1

מכבי חולון רצו להמשיך את המומנטום לאחר הניצחון הגדול במחזור הקודם על אס"א ת"א, אבל למכבי חדרה שנמצאת בכושר טוב במחזורים האחרונים היו תוכניות אחרות. המשחק התנהל בשליטה של חדרה שלא הצליחה לתרגם את היתרון במרכז השדה לשערים, אבל הצליחה לעצור את היציאה למתפרצות הקטלניות של צמד החלוצות הניגריות של חולון. בדקה ה-45 הגיע שער הניצחון המוצדק של חדרה, לאחר מסירה טובה של דניאל סופר לאפרת בן אהרון בתוך הרחבה. בן אהרון שחררה בעיטה חזקה שנהדפה ע"י השוערת, אך השתלטה על הכדור החוזר ובעזרת המון נחישות הבקיעה את שער הניצחון מזווית קשה.

מצטיינת המחזור- ורד כהן אס"א ת"א

הכניסה של ורד כהן ודברת בנדל שינו את המשחק של אס"א ת"א. האנרגיות שהן הביאו גרמו לניצחון הגדול מול הפועל פ"ת להראות קל. למרות שדברת בנדל כבשה שלושער במחצית אחת, דווקא השותפה שלה ורד כהן הייתה מצטיינת המחזור עם שלושה בישולים והמון סדר בקישור ובהתקפה של אס"א. ורד בת ה-29 שהייתה השבוע בין חמשת המועמדות לתואר שחקנית השנה, צריכה להוביל את אס"א חזרה לצמרת הליגה יחד עם השותפות שלה לקבוצה, כאשר הסגל הישראלי של אס"א אינו נופל מהאיכות הישראלית שיש אצל שתי המובילות של הליגה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!