דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
24.8°תל אביב
  • 24.6°ירושלים
  • 24.8°תל אביב
  • 21.7°חיפה
  • 24.1°אשדוד
  • 28.9°באר שבע
  • 33.0°אילת
  • 28.3°טבריה
  • 22.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל נשים / ליגת העל כדורגל נשים: מ.ס. קרית גת אלופות הסיבוב הראשון

סיכום המחזור ה-9: ניצחון דחוק לקרית גת 1:2 על רעננה | כישרונות חדרה מנצחות 0:5 בפ"ת | חולון במקום הרביעי אחרי 1:2 על נתניה | האקדמיה מפתיעות את אס"א ת"א עם ניצחון 1:3 | מצטיינת המחזור - נעה סלימהוג'יץ מקבוצת האקדמיה שכבשה צמד

מ.ס. קרית גת מול הפועל רעננה (צילום מסך)
מ.ס. קרית גת מול הפועל רעננה (צילום מסך)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

משחקי המחזור התשיעי נעלו את הסיבוב הראשון של הליגה. המשחק החשוב של המחזור היה ניצחונה הדחוק של מ.ס. קרית גת 1:2 על הפועל רעננה. הניצחון החשוב שהושג בעשר שחקניות הבטיח לקרית גת את המקום הראשון בתום הסיבוב, רגע לפני משחק העונה ביום ראשון הקרוב מול רמת השרון. מכבי חדרה מסיימת במקום השלישי לאחר ניצחון 0:5 על הפועל פ"ת.  במשחק הצמוד של הערב ניצחו מכבי חולון את בנות נתניה 1:2 והאקדמיה מתאוששות מרצף של 3 הפסדים עם ניצחון חשוב 1:3 על אס"א ת"א.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור תשיעי (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור תשיעי (גרפיקה: אידאה)

מ.ס. קרית גת 2 – הפועל רעננה 1

קרית גת פתחה בצורה מצויינת את המשחק וכבר בדקה השנייה עולה על לוח התוצאות. כדור רוחב מצויין מגיע למור אפריים שבועטת מצויין מתוך הרחבה ומעלה את הדרומיות ליתרון ראשון במשחק. משחקה החזק של רעננה הצליח להוציא את קרית גת מסגנון המשחק הרגיל שלהן והקשה עליהן להגיע למצבים מול השער. בדקה ה-28 הזדמנות מצויינת לקרית גת, התקפה מתפרצת מהירה מוצאת את קארין רחמים שמכניסה כדור טוב לרחבה למור אפריים, אך הבעיטה שלה הולכת למשקוף. בדקה ה-29 שוב קארין רחמים הפעם היא מקבלת מסירה באגף ימין ומעבירה רוחב מצויין על קו השער אותו דוחקת פנימה אנה אליס ומעלה את קרית גת ל-0:2.

רעננה וקרית גת המשיכו לשחק אגרסיבי והמשחק נעצר לעיתים דחופות כדי לטפל בפצועות. רעננה הצליחה להגיע ליותר הזדמנויות במחצית השנייה ובדקה ה-64 יציאה מהירה למתפרצת של שי פרל שמוצאת את קרן גור בלתי מכוסה בצד שמאל של הרחבה. גור בועטת תוך כדי נפילה ומכניעה את שוערת קרית גת 1:2 והמשחק פתוח לחלוטין. רעננה ממשיכה להגיע להזדמנויות אך לא מצליחה להבקיע את השוויון. לקראת סוף המשחק מורחקת שחקנית קרית גת קארין רחמים בדקה ה-89 בצהוב שני, לאחר עבירה של תפיסת חולצה במרכז המגרש. למרות החיסרון המספרי קרית גת שומרת על היתרון וחוזרת לפסגה.

מכבי חולון 2 – בנות נתניה 1

ניצחון חשוב לחולון על בנות נתינה מתחתיתי הליגה. למרות ההפסד, בקבוצה מנתניה צריכות להיות מעודדות מהיכולת במחזורים האחרונים. חולון שוב מתקשה מול קבוצות שהיא נדרשת להחזיק מולן בכדור ולשלוט במרכז השדה. הרבה יותר נוח לקבוצה להגיע כאנדרדוג ולהפתיע עם המתפרצות הקטלניות שלהן. בדקה ה-26 רותם אינקונן מעבירה כדור לפראודנט אוגו שבועטת מסף הרחבה, טעות של שוערת נתניה קרן מרום שמנסה לאגרף את הכדור ומפספסת אותו 0:1 לחולון.

בדקה ה-42 אור ארז בועטת בעיטה חופשית מצויינת 30 מטר מהשער מצד שמאל ומבקיעה כאשר הכדור עולה מעל השוערת של נתניה, טעות שנייה של רחמים במשחק ושער חשוב לחולון. בדקה ה-51 לחץ של שחקניות נתניה מוביל לחטיפת כדור של רואן חל'אילה שבועטת מ-16 מטר כדור שפוגע בידה של סהר ניסים ונתניה זוכה לבעיטת עונשין אותה מתרגמת שרון מרקוס לשער לזכות נתניה וקובעת את תוצאת המשחק 1:2.

האקדמיה 3 – אס"א ת"א 1

ניצחון ביתי חשוב של האקדמיה לאחר שלושה הפסדים רצופים. בדקה ה-14 לחץ של שחקניות האקדמיה על חילופי המסירות של אס"א ת"א מוביל לחטיפת כדור שמגיע לשירה אליניב, שירה פורצת לרחבה אך בועטת בגוף של הלנה דה סילבה שוערת אס"א ת"א. הכדור החוזר מגיע לנעה סלימהוג'יץ בת ה-14 שבועטת מחוץ לרחבה כדור נהדר לרשת, 1:0 חשוב לאקדמיה. בדקה ה-30 אליס בלוחין עוברת שני שחקניות ומוסרת כדור עומק נהדר לשירה אליניב שמגיע לאחת על אחת עם שוערת אס"א ת"א ועוברת אותה בדרך ל-0:2 של האקדמיה.

האקדמיה המשיכה להיות יותר דומיננטית במהלך המשחק, המחצית הראשונה המצויינת של האקדמיה ממשיכה ובדקה ה-42 זה כבר 0:3 לזכות האקדמיה. זוהר כהן מגביהה כדור טוב מחוץ לרחבה שמגיע לנעה סלימהוג'יץ שבנגיעה אחת מקפיצה את הכדור מעל השוערת וכובשת את השני שלה במשחק. במחצית השנייה אס"א מתחילה ללחוץ כדי להשיג את השיוויון, אך רק מצליחה לצמק עם שער בסופו של מהלך קבוצתי יפה בדקה ה-66 עם שער של מור שקד שדוחקת כדור רוחב של ורד כהן.

הפועל פ"ת 0 – מכבי כישרונות חדרה 5

הפועל פ"ת ממשיכה להיראות רע מאוד וסופגת עוד תבוסה, הפעם בבית ממכבי חדרה. המשחק נפתח עם שני שערים מהירים של אפרת בן אהרון בדקה השניה ושער נוסף בדקה החמישית של קרולין קמפבל, לאחר השמטת כדור של שוערת פ"ת. בדקה ה-14 כבר התוצאה הייתה 3:0 כאשר שער עצמי של פ"ת שובר את השחקניות המקומיות. במחצית השניה, חדרה ממשיכה להבקיעה, בדקה ה-54 שער נגיחה של נטלי מימון לאחר התקפה יפה של חדרה ודניאל סופר סוגרת את המשחק עם השער החמישי לזכות חדרה בדקה ה-81.

מצטיינת המחזור – נעה סלימהוג'יץ

שחקנית האקדמיה לכדורגל בוינגייט בת ה-14 בלבד, היא כנראה אחת השחקניות המוכשרות ביותר שמשחקות היום בליגת העל, הנערה הצעירה מראה יכולות אדירות ופוטנציאל מיוחד. בניצחון על אס"א ת"א, קבוצת האקדמיה הראתה יכולת התקפית נהדרת וכבשה שלושה שערים מצויינים., סלימהוג'יץ כבשה שער עם בעיטה מדויקת וחזקה מחוץ לרחבה ושער של הקפצה מעל השוערת ומראה רק את קצה הקרחון של מה שהיא מסוגלת לעשות. עד כה היא הבקיעה רק שלושה שערים העונה, אבל אם תגיע בצורה חדה ומדויקת יותר במשחקים הבאים, אנחנו נזכה עוד לראות הרבה שערים משחקנית הנבחרת הצעירה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!