דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ח' בניסן תשפ"ד 16.04.24
26.2°תל אביב
  • 25.8°ירושלים
  • 26.2°תל אביב
  • 23.8°חיפה
  • 23.4°אשדוד
  • 30.1°באר שבע
  • 33.7°אילת
  • 30.7°טבריה
  • 23.8°צפת
  • 27.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל נשים / ליגת העל נשים: חדרה מנצחות את רמת השרון שיורדות למקום השני

סיכום המחזור ה-14: קרית גת מביסות 0:5 את הפועל פ"ת ועולות לפסגה על חשבון רמה"ש שמפסידות לחדרה 2:0 | בנות נתניה המשתפרות מחלצות תיקו מאס"א ת"א | מצטיינת המחזור - לביאה ואן אוורואק שכבשה צמד בניצחון חדרה

ליגת העל נשים (צילום מסך: ההתאחדות לכדורגל).
ליגת העל נשים (צילום מסך: ההתאחדות לכדורגל).
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

המחזור ה-14 בליגת הנשים הוביל למהפך חשוב בצמרת. האלופה מ.ס. קרית גת חזרה להוביל את הליגה אחרי ניצחון קליל 0:5 על קבוצת התחתית הפועל פ"ת ואילו מ.כ. רמת השרון הפסידו 2:0 למכבי חדרה מצמד של מצטיינת המחזור לביאה ואן אוורקרק וירדו למקום השני. בנות נתניה המשתפרות השיגו עוד נקודה חשובה, הפעם לאחר תיקו 1:1 עם אס"א ת"א. והפועל רעננה מנצחת 0:1 את מכבי חולון.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים (גרפיקה: אידאה).
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים (גרפיקה: אידאה).

מ.כ. רמת השרון 0 – מכבי חדרה 2

ניצחון אדיר למכבי כישרונות חדרה שנמצאת במגמת שיפור מאז צירופה של דברת בנדל. המשחק היה צמוד עם הזדמנויות טובות לזכות שתי הקבוצות. חדרה הציגה במשחק הבכורה את השוערת האמריקאית החדשה שלהן סוזן סמאל שהייתה נהדרת לאורך כל המשחק. כבר בדקה השנייה הצילה סמאל את חדרה לאחר שמנעה ממאיה חיטמן להבקיע לזכות רמת השרון ממצב טוב ברחבה. רמת השרון שהייתה יותר מסוכנת במחצית הראשונה, התקשתה להבקיע ללא החלוצה המצטיינת סנטוס דה סילבה שלא שיחקה במשחק. בדקה ה-27 של סוזן סמאל עצרה שתי בעיטות מרחוק.

במחצית השנייה חדרה עשתה חילוף מנצח כאשר לביאה ואן אוורקאק עלתה בדקה ה-56 למשחק. החילוף היה בדיוק מה שחדרה הייתה צריכה, כאשר בדקה ה-73 ואן אוורקאק העלתה את חדרה על לוח התוצאות עם שאר ראשון, כאשר קבלה מסירת עומק בין שני שחקניות הגנה ובעטה כדור מהאוויר שעבר מעל השוערת חנית שוורץ היישר לרשת, 1:0 מפתיע לזכות חדרה. רמת השרון תקפה כדי למצוא את שער השיוויון, אך דווקא חדרה עקצה בתוספת הזמן עם מתפרצת מצויינת של לביאה ואן אורקאק שהגיעה לאחת על אחת מול חנית שוורץ השוערת שהצליחה להדוף את הבעיטה הראשונה שלה, אך ואן אוורקאק השתלטה על הכדור החוזר ובבעיטה בסיבוב הכניעה בפעם השנייה במשחק את חנית שוורץ.

הפועל רעננה 1- מכבי חולון 0

ניצחון קריטי לרעננה במשחקי המאבק על הכרטיס לפליאוף העליון. רעננה פתחה במשחק ללא הקפטנית שלה שי שדה שהורחקה במשחקן הקודם מול חדרה. רעננה היתה טובה יותר במהלך המשחק וחשוב יותר הצליחה לעצור את צמד החלוצות הניגריות הקטלניות של חולון. השער היחיד במשחק הובקע בדקה ה-67 לאחר פריצה מצוינת של קרן גור שמפרקת את הגנת חולון, עוברת השוערת ומבקיע שער ניצחון ענק לשחקנית הנבחרת.

בנות נתניה 1- אס"א ת"א 1

בנות נתניה משתפרת ממשחק למשחק, בשבועות האחרונים הצטרפו לקבוצה ארבע שחקניות זרות מצויינות שמובילות את הצהובות מנתניה לחוף מבטחים עם נקודה נוספת. החלוצה הקנדית אזוריקה נקמוג'קה הבקיע את השער הראשון במשחק כבר אחרי 13 שניות לאחר שחטפה את הכדור ועברה שני שחקניות אס"א בדרך לרחבה. אס"א מצליחה להשוות את התוצאה בדקה ה-56 לאחר הדיפה לא טובה של השוערת לגופה של מורן פרידמן, כדור שניתז פנימה.

מ.ס. קרית גת 5 – הפועל פ"ת 0

מכבי קרית גת מנצלת את היריבה החלשה ומביסה אותה בקלות כדי לחזור שוב למקום הראשון בטבלה. בדקה ה-8 דניאל שולמן משתחררת כ-25 מטר מהשער ובועטת לפינה הימנית. 0:1 לקרית גת. בדקה ה-18 שולמן מוסרת לתוך הרחבה לדה סילבה דוס סנטוס שמכניעה מקרוב את שוערת פ"ת. בדקה ה-62 דה סילבה דוס סנטוס מבקיעה את שערה השני בפנדל. שרית מגאוקר הצעירה מבקיעה צמד נוסף בדקות 84 ו-89 וחותמת את הניצחון החשוב לקרית גת 0:5.

מצטיינת המחזור- לביאה ואן אוורואק

החלוצה בת ה-26 של כישרונות חדרה עלתה רק בדקה ה-56 למגרש. אבל המהירות והחוזק שלה הגיעו לשיא ב-37 הדקות בהם בילתה על כאר הדשא. החלוצה ילידת הולנד, שיחקה בנבחרות הצעירות של אלופת אירופה, הגיע לארץ עם משפחתה והצטרפה לחדרה. בשנתיים האחרונות לביאה הייתה פצועה והתקשתה לחזור ליכולות ההבקעה שלה. למרות שהעונה היא עולה מהספסל, הצליחה עד כה להבקיע חמישה שערים והיא מלכת השערים של הקבוצה בליגה. שני השערים המעולים שלה מול רמת השרון הראו עד כמה גדול הפוטנציאל שלה ומה עוד היא מסוגלת לעשות העונה לטובת חדרה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!