דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
19.1°תל אביב
  • 17.6°ירושלים
  • 19.1°תל אביב
  • 16.9°חיפה
  • 17.9°אשדוד
  • 19.7°באר שבע
  • 23.6°אילת
  • 15.9°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 17.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל נשים / ליגת העל נשים: אס"א ת"א מנצחות וקרובות למקום בפלייאוף העליון

סיכום המחזור ה-17 - מחזור אחד לסיום הליגה סדירה והמאבק על מקום בפלייאוף העליון נמשך | אס"א מנצחות את פ"ת 2:0 | רמת השרון מנצחות את האקדמיה גם כן 2:0 | קרית גת 4:1 על נתניה | מצטיינת המחזור - אנה אליס מקרית גת

הפועל פ"ת נגד אס"א ת"א מחזור 17 (צילום מסך, ההתאחדות לכדורגל בישראל)
הפועל פ"ת נגד אס"א ת"א מחזור 17 (צילום מסך, ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

אנחנו מתקרבים לסיומה של העונה הסדירה בליגת העל לכדורגל נשים, כאשר נשאר רק עוד מחזור אחד לסיומה של העונה והמאבק על מקום בפלייאוף העליון פתוח לגמרי. שלוש נקודות בלבד מפרידות בין מקומות 4 עד 7 שנאבקות על שני הכרטיסים האחרונים לפלייאוף העליון. במהלך המחזור ניצחונות חשובים לשלושת המובילות של הליגה ו-3 נק' חשובות לאס"א ת"א שנמצאת בכושר טוב בתקופה האחרונה.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור 17 (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור 17 (גרפיקה: אידאה)

הפועל פ"ת 0 – אס"א ת"א 2

אס"א ת"א נמצאת בכושר הטוב ביותר שלה העונה ומנסה להגיע עם פוטו פינש נהדר להבטחת המקום שלה בפליאוף העליון. כדי לעשות את זה היא הייתה חייבת לנצח את פ"ת ובמחזור הבא לנצח את האקדמיה, בתוספת לאיבוד נק' של חולון מול בנות נתניה. במהלך המשחק אס"א הייתה הקבוצה הטובה יותר על המגרש, עם שליטה במרכז השדה. כבר בדקה השישית הזדמנות נהדרת למורן פרידמן שחטפה כדור בתוך הגנת רחבת פ"ת, אך בעטת מעל השער. בדקה ה-43 עבירה על סף הרחבה על דניאל פז מאס"א, ירא אבו יונס מפ"ת מקבלת צהוב שני ומורחקת מהמשחק. מורן פרידמן לוקחת את הכדור החופשי עם בעיטה מדויקת לחיבורים ומבקיעה שער יתרון חשוב לזכות אס"א 1:0.

המחצית השניה התחילה עם לחץ כבד של אס"א לסגור את המשחק ולהשיג ניצחון שני ברצף. בדקה ה-51 אס"א מקבלת כדור קרן, שעובר את כל הגנת פ"ת והגיע עד לאשרת עיני שמקרוב מבקיעה את השער השני לזכות אס"א במשחק. בדקה ה-59 חטיפת כדור של אס"א מגיע לעדן אביטל שבעטה מצד ימין, אבל שוערת פ"ת מוזס פייבור ירדה טוב לכדור. בסיום ניצחון 2:0 לאס"א.

בנות נתניה 1- מ.ס. קרית גת 4

קרית גת היתה גדולה על בנות נתניה וניצחה את משחק החוץ בקלות. כבר בדקה ה-12 הזדמנות מצוינת של קרין רחמים שנגחה מתוך רחבת חמש לשער של נתניה ונעצרה בשתי הדיפות של שוערת נתניה אלבה שמעה שער ראשון. שלוש דק' מאוחר יותר שער ראשון של קרית גת. קארין סנדל מוצאת את מור אפרים באגף ימין שמצליחה להבקיע מזווית קשה. בדקה ה-25 מור אפרים מסרה לדה סילבה דוס סנטוס שבעטה מחוץ לרחבה לפינה הימנית והעלתה את קרית גת ל-2:0.

בדקה ה-36 בעיטה מחוץ לרחבה של אלינה מטקלוב נהדפה בצורה לא טוב לרגלים של שחקנית ההגנה של קרית גת המתאזרחת הברזילאית אנה אליס שגלגלה מקרוב פנימה, מול שחקניות נתניה שהתלוננו על נבדל בעת הבעיטה. בדקה ה-65 נתניה זוכה לכדור חופשי כ-20 מטר אלכסונית מהשער, אריאל ווירה ניגשה לבעוט ועשתה זאת בצורה מושלמת עם כדור לחיבורים, 3:1 לקרית גת. עברו שתי דקות בלבד וקרית גת סוגרת עניין עם שער נוסף אחרי עוד משחק מסירות קבוצתי, בסיומו קארין רחמים נעצה את הכדור לרשת.

האקדמיה 0 – מ.כ. רמת השרון 2

רמת השרון ממשיכה להוביל את הליגה לאחר ניצחון חשוב ולא פשוט מול קבוצת האקדמיה. בדקה ה-42 כדור רוחב מצא את ערבה שחף לא מכוסה, שחף מסרה לג'סיקה דה סילבה שהבקיעה מקרוב את הראשון לרמת השרון. בדקה ה-66 השחקנית הטובה בליגה סנטוס דה סילבה קבלה כדור 40 מטר מהשער ובעזרת המהירות המדהימה שלה בורחת להגנת האקדמיה, חלפה על פני השוערת עמית קליין וגלגלה את שערה ה-19 העונה בליגה.

מכבי חדרה 1 – מכבי חולון 0

חדרה שפתחה לא טוב את העונה ובנתיים הקבוצה הטובה ביותר בסיבוב השני של הליגה, כמעט ומאבדת נק' יקרות במירוץ אחרי שתי המובילות מקרית גת ורמת השרון. שער ניצחון דרמטי בדקה ה-94 של סשנה קמפבל הביא את 3 הנקודות היקרות והשאיר את הפער מקרית גת רק 4 נק'.

מצטיינת המחזור – אנה אליס

המתאזרחת הברזילאית של מ.ס. קרית גת לא מקבלת מספיק קרדיט ליכולת הטובה שלה מתחילת העונה. בגלל היכולת ההתקפית הנהדרת של קרית גת, רב הקרדיט של הקבוצה הולך לעבר שחקניות ההתקפה והקישור שמביסות את הליגה. במשחקי הצמרת ניתן לראות גם היכולת של שחקניות ההגנה ומעל כולן אנה אליס המצויינת. השבוע היא גם עזרה במלכת ההבקעה וכבשת את שערה השלישי העונה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!