דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23.04.24
25.9°תל אביב
  • 23.7°ירושלים
  • 25.9°תל אביב
  • 27.2°חיפה
  • 25.3°אשדוד
  • 29.8°באר שבע
  • 30.6°אילת
  • 25.4°טבריה
  • 26.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל

פרשת בזק / מעצרם של שאול, איריס ואור אלוביץ' הוארך עד ליום שני: "עבירות חמורות"

עורך דינו של שאול אלוביץ': "הוא כמו ברווז במטווח. אומרים לו שכשיתחרר יהיה שומר בסופרמרקט" | אלוביץ' חשוד כי הורה להעניק סיקור חיובי למשפחת נתניהו בתמורה לשוחד שהעניק לו ניר חפץ, יועצו של ראש הממשלה

שאול אלוביץ' בדיון בבית משפט להארכת מעצרו בפרשת 4,000. 22 בפברואר 2018 (צילום: פלאש90)
שאול אלוביץ' בדיון בבית משפט להארכת מעצרו בפרשת 4,000. 22 בפברואר 2018 (צילום: פלאש90)
ענת יורובסקי
ענת יורובסקי
כתבת משפט ופלילים
צרו קשר עם המערכת:

השופטת רונית פוזננסקי האריכה את מעצרו של בעל השליטה בבזק ובוואלה שאול אלוביץ' עד ליום שני בשעה 15:00. אלוביץ' חשוד בשוחד, עברות מרמה והפרת אמונים, כשעל פי החשד לקח שוחד בדמות הבטחה להקלות רגולציה לחברה בזק שבבעלותו, ובתמורה העניק סיקור חיובי למשפחת נתניהו. השופטת האריכה גם את מעצרם של אשתו, איריס ובנו אור עד ליום שני. בשל מצבה הבריאותו של אירס, שאינו תקין, הדגישה השופטת כי יש לשמור על כל זכויותיה.

בדיון אמר עורך דינו של אלוביץ' כי "הוא לא ישן, הוא נחקר 11 שעות רצופות. תופסים את כל רכושו. את אישתו ואת הבן שלו. צריך למצוא איזון נכון. להבין איך המשטרה מבצעת עבודה שהיא המרדף אחר האמת, מבלי לפגוע בזכויותיו. הוא כמו ברווז במטווח. מספרים לו שחייו נגמרו. יצטרף להיות שומר בסופרמרקט." המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשמונה ימים, אך השופטת החליטה לקבל את בקשת עורך דינו ולהאריך את מעצרו בחמישה ימים בלבד, אך הוסיפה כי תשקול הארכת מעצר נוספת.

שאול אלוביץ' בדיון בבית משפט להארכת מעצרו בפרשת 4,000. 18 בפברואר (צילום: פלאש90)
שאול אלוביץ' בדיון בבית משפט להארכת מעצרו בפרשת 4,000. 18 בפברואר (צילום: פלאש90)

אתמול הוארך מעצרם של מעצרם של מנכ"לית בזק סטלה הנדלר והבכיר בקבוצת בזק עמיקם שורר, בשישה ימים.

עיקר פרשת בזק הוא בחשד בקשרים בין בכירי בזק לעובדי מדינה שפעלו מולם. בתחילת השבוע התפרסם החשד לפיו התקיים קשר שוחדי בין שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק, ובין ניר חפץ – אלוביץ' הבטיח, לכאורה, לסקר באופן אוהד את נתניהו ומשפחתו באתר החדשות וואלה שבבעלותו, ובתמורה, דאג חפץ לתווך במגעים שאיפשרו הטבות רגולטריות לאלוביץ' ולבזק. בתחילת השבוע נעצרו במסגרת הפרשה חפץ, בעל השליטה בקבוצת בזק ובאתר וואלה! שאול אלוביץ', בנו אור ואשתו איריס המשמשים דירקטורים בחברה, מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר, מנכ"לית בזק סטלה הנדלר ועמיקם שורר, בכיר בחברה. לפי שעה, נתניהו אינו חשוד בפרשה.

שאול אלוביץ' חשוד בביצוע עבירות עפ"י חוק ניירות ערך, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, עבירות של מרמה והפרת אמונים בתאגיד, עבירות על פי חוק איסור הלבנת הון ועבירות של מתן שוחד.

איריס אלוביץ', אשתו, נעצרה בחשד לביצוע עבירות של שיבוש הליכי משפט, עבירות על פי חוק איסור הלבנת הון ועבירות של מתן שוחד. בנו אור אלוביץ' נעצר בחשד לביצוע עבירות על פי חוק ניירות ערך, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים בתאגיד, עבירות מנהלים ועובדים בתאגיד, עבירות על פי חוק איסור הון ומתן שוחד.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!