דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
19.1°תל אביב
  • 17.6°ירושלים
  • 19.1°תל אביב
  • 16.9°חיפה
  • 17.9°אשדוד
  • 19.7°באר שבע
  • 23.6°אילת
  • 15.9°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 17.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
דיוטי פרי

חברה נעימה / 1,800 עובדי חנויות הדיוטי-פרי חתמו על הסכם קיבוצי ראשון

מההסכם, שנחתם ע"י יו"ר ההסתדרות ומנכ"ל חברת ג'יימס ריצ'רדסון המפעילה את החנויות, יהנו 1,500 עובדים בשגרה ו-1,800 עובדים בחודשי הקיץ | בין היתר קובע ההסכם העלאה בשכר ופתיחת קרן השלמות לעובדים עם ותק

עובדי הדיוטי פרי (צילום ארכיון: משה שי / פלאש 90).
עובדי הדיוטי פרי (צילום ארכיון: משה שי / פלאש 90).
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ואמנון תגורי מנכ"ל חברת ג'יימס ריצ'רדסון, המפעילה את חנויות הדיוטי-פרי בנמל תעופה בן גוריון, במעברי הגבול בטאבה ובערבה ובנמל אשדוד, חתמו היום (ד') על הסכם קיבוצי ראשון.

מההסכם יהנו 1,500 עובדים בשגרה, ו-1,800 עובדים בחודשי עומס הפעילות בקיץ – ביניהם עובדי מכירות, שירות לקוחות, קופאים, עובדי מחסן ולוגיסטיקה ועוד. בין היתר קובע ההסכם תוספת שכר בגובה 200 שקלים לעובדים בעלי ותק של למעלה משנה, הרחבת בסיס ההפרשות לפנסיה גם בגין תוספת משמרות ותמריצים, ומבטיח פתיחת קרן השתלמות לעובדים אשר יצברו את הוותק הנדרש בחברה. כמו כן נקבעה הגדלת שווי ימי ההבראה, ומתן 100% דמי מחלה החל מיום המחלה הראשון לעובדים ותיקים. ההסכם כולל גם מנגנונים משותפים להנהלה, להסתדרות ולוועד בכל הקשור לסיום העסקתם של עובדים בחברה.

"עובדי ג'יימס ריצ'רדסון מבינים היום כי החלטתם להתארגן בהסתדרות הייתה הצעד הנכון ביותר, אשר הניב להם הסכם קיבוצי פורץ דרך שישפר את תנאי העסקתם ויסדיר את מעמדם בחברה" אמר יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן והודה למנכ"ל אמנון תגורי, שהוסיף: "אני שמח ומברך על כך שהגענו להסכמות באופן מכובד ותוך שיתוף פעולה בין הצדדים. נמשיך לעבוד יחד ונסתכל באופן חיובי אל עבר העתיד של החברה".

תוקפו של ההסכם הוא למשך שנתיים, והוסכם מראש בין הצדדים כי לקראת סיום תקופה זו ישובו הצדדים לשולחן הדיונים לשם קיום משא ומתן על חידושו. במהלך תקופת ההסכם יתקיים משא ומתן גם על תוספת שכר נוספת החל ממשכורת נובמבר 2018.

יו"ר ההסתדרות במרחב השפלה משה ארבלי שליווה את המשא ומתן הודה ליו"ר ההסתדרות על המעורבות והסיוע משלב התארגנות העובדים. יו"ר ועד הפעולה של ג'יימס ריצ'רדסון, אורה קומורובסקי, הוסיפה: "עובדי ג'יימס ריצ'רדסון מברכים על ההסכם שהושג לאחר תקופת הידברות ממושכת. אנו מבקשים להודות לכל מי שליווה אותנו במהלך המשא ומתן ובטוחים שעתה עם ההסכם נמשיך כולנו יחד להוביל את החברה להישגים חדשים תוך המשך ההקפדה שלנו על מצוינות בשירות".

את המשא ומתן ליוו גם יו"ר אגף הפנסיה בהסתדרות עו"ד מיה פרי-אלתרמן, ממלא מקום יו"ר ההסתדרות במרחב השפלה דני אוחיון ומזכירת האיגוד המקצועי יעל דלאל ועו"ד עדית דוידוביץ' מהמרחב.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!