דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
20.4°תל אביב
  • 21.7°ירושלים
  • 20.4°תל אביב
  • 21.9°חיפה
  • 19.4°אשדוד
  • 18.2°באר שבע
  • 25.0°אילת
  • 21.2°טבריה
  • 19.1°צפת
  • 18.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצחים: ברצלונה עושים מחווה לפצוע הטבח בפלורידה שהציל עשרות

וגם - בהתאחדות הכדורגל מפסידים באירוח מוגזם של מסי ונבחרת ארגנטינה | באר שבע עולה לליגה הבכירה בכדוריד | הגולש שנאבק נגד אכילת כלבים | ובדאלאס מאבריקס מתמודדים בצורה אמיצה עם פרשת ההטרדות המיניות

מסי במדי נחברת ארגנטינה (צילום ארכיון: CP DC Press / Shutterstock.com)
מסי במדי נחברת ארגנטינה (צילום ארכיון: CP DC Press / Shutterstock.com)
ליאור ברטל
צור רוזנצוויג
יאיר צוקר
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצחים ומבינים מי הגיבור האמיתי: ברצלונה

יאיר צוקר

שבועיים אחרי אירוע הירי הנורא בבית ספר בעיירה פארקלנד שבמדינת פלורידה שבארצות הברית שגבה את חייהם של 17 תלמידים ומורים ועשרות פצועים שמתמודדים עם הטראומה הנוראית. אחד מהם הוא אנתוני בורגס בן ה-15, שהציל 20 תלמידים כאשר הסתיר אותם בכיתה וחסם בגבורה את הדלת, במהלך האירוע בורגס נורה חמש פעמים בגבו וברגליו ונותר משותק כתוצאה מפציעותיו.

השבוע זכה בורגס למחווה מרגשת מקבוצת ברצלונה אותה הוא אוהד. שחקני הקבוצה העלו סרטון לרשתות החברתיות בקריאה למען החלמתו של בורגס עם הכיתוב "הוא גיבור אמיתי", וחתמו על חולצה עבורו ואף הזמינו אותו להגיע להתארח ולפגוש את השחקנים במשחק בקאמפ נואו, הקבוצה גם תעזור לגייס כספים לקרן שהקים אביו למען החלמתו.

מפסידים כי מסי זה לא העיקר: התאחדות הכדורגל בישראל

ליאור ברטל

התאחדות הכדורגל הישראלית הודיעה בשמחה רבה על הגעתו לישראל של לאו מסי, אחד משני השחקנים הטובים בעולם, למשחק ידידות בין נבחרת ישראל לארגנטינה, לפי הפרסומים בערוץ הספורט העלות של הבאת הנבחרת למשחק הידידות שיתקיים ב-9 ביוני היא כ-3 מיליון דולר, לא כולל פרסום מאסיבי שיהיה למשחק ועוד עלויות נוספות שכרוכות בקיום משחק בסדר גודל כזה בישראל. אבל עם כל הכבוד לאדון מסי, הרי אין שום משמעות למשחק שיתקיים ככל הנראה לפני שימונה מאמן לאומי (בגלל חסכון תקציבי על שכר המאמן) ובלי שהנבחרת או השחקנים מתרגלים שיטה או מתאמנים לליגת האומות שתפתח רק אחרי סיום המונדיאל בספטמבר. האם לא היה כדאי אולי להשקיע את ה-3 מיליון דולר האלו במקום שקצת יותר דרוש שם, כמו למשל בנבחרת הנשים הישראלית שלא קיימה משחק אימון אחד, במשך 8 שנים, מאז שנת 2010, דבר המנציח את הפערים בין כדורגל הנשים בארץ לשאר אירופה.

מנצחים כי גם בנגב יש כדוריד : מ.כ. באר שבע בכדוריד

צור רוזנצוויג

ליגת העל בכדוריד מגיעה לבירת הנגב, קבוצת הכדוריד מ.כ. באר שבע העפילה השבוע לליגה הראשונה בישראל בפעם הראשונה בהיסטוריה, ועשתה זאת בסטייל, הקבוצה אשר הוקמה ב-2003, נמצאת במקום הראשון בליגה ללא אף הפסד, הישג מרשים ביותר לקבוצה בעיר בה אין תרבות לענף ומקווה יחד עם ההעפלה ועם האולם החדש שייחנך בקרוב בשכונת רמות להצליח להיות רלוונטית כמו קבוצת הכדורגל הבכירה בעיר.

Posted by ‎איגוד הכדוריד Israel Handball Federation‎ on Monday, February 26, 2018

השבוע ניצחו חניכיו של המאמן אבנר דרורי את הפועל ראשון לציון ב' בתוצאה 20:30 והבטיחו כאמור את העלייה, הקבוצה מצליחה גם לטפח את הענף בנגב, שבעה שחקנים מהסגל הם מערד ומבאר שבע.

מנצחים ביצירת סביבת עבודה בטוחה: הדאלאס מאבריקס

ליאור ברטל

בעקבות ההטרדות המיניות שהתרחשו בתוך ארגון קבוצת הכדורסל דאלאס מאבריקס ולא טופלו בזמן אמת על-ידי ראשי המועדון. הוחלט ביום חמישי האחרון על פתיחתו של קו חדש לעובדי קבוצת הכדורסל. שיוכלו להתקשר ולהתלונן על פגיעה או הטרדה מינית במקום עבודתם על-ידי המעסיקים שלהם. את ההודעה על כך הוציא נשיא האנ.בי.איי, אדם סילבר, שהראה בצעד מהיר ומדויק שאין סיבה להתפשר על שמירת סביבת עבודה נוחה ומיטיבה ושאין בה מקום לטיוח בעיות, בטח שכוללות פגיעה מכל סוג שהוא.

מנצח ונותן מאתיים אחוז: קלאודימיר פריירה

צור רוזנצוויג

בקיץ 2014 בצל מבצע צוק איתן, החתים מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים בהובלת המאמן מנחם קורצי דאז שחקן ברזילאי העונה לשם קלאודימיר פריירה, והשאר היסטוריה. לא מעט מאמנים עברו בבירה מאז אך הקשר עם הבעיטות החופשיות שלא נראו בטדי מאז איציק זוהר עומד לסיים 4 שנים בקבוצה הירושלמית, הישג מרשים לכל הדעות.

קלאודמיר פריירה לחבריו לקבוצה: "מעוניין להמשיך בבית"ר ירושלים"http://beitar-jerusalem.net/article_5603

Posted by ‎בית"ר.נט – Beitar Jerusalem‎ on Wednesday, February 24, 2016

בנוסף להצלחה בליגה, בה בית"ר מתמודדת שווה בין שוות במאבק לאליפות, קלאודימיר מצליח להתבלט ולהיות בורג מרכזי בקישור ובהתקפה, תוסיפו לכך את העובדה שהוא לא החסיר דקת משחק במסגרת הליגה מזה שנתיים וחצי, והבקיע 8 שערים. אם העונה הזאת תסתיים באליפות ראשונה מזה עשור תזכרו מי הראשון לעמוד בשורה אחת יחד עם שאלוי ופישונט.

מנצח כי לא שוכח את ההולכים על ארבע: גאס קנוורת'י

יאיר צוקר

גולש הפריסטייל גאס קנוורת'י, זוכה מדליית הכסף מאולימפיאדת החורף הקודמת בסוצ'י, החליט לסיים את הופעתו בפיונגצ'אנג במסר חשוב נגד תעשיית אכילת הכלבים בקוריאה הדרומית. בפוסט שפרסם קנוורת'י באינסטגרם כתב: "הבוקר, מאט ואני, ביקרנו בלב אחד מבין 17,000 חוות הכלבים בקוריאה הדרומית. ברחבי הארץ יש 2.5 מיליון כלבים לגידול כמזון בחלק מהתנאים המטרידים ביותר שניתן להעלות על הדעת. כן, יש טענה שאין מה לעשות כי אכילת כלבים היא חלק של התרבות הקוריאנית… אופן הטיפול בבעלי חיים אלה הוא בלתי אנושי לחלוטין, והתרבות לעולם אינה צריכה להיות שעיר לעזאזל לאכזריות", אמר קנוורת'י והוסיף: "אני מקווה לנצל את הביקור הזה כהזדמנות להעלות את המודעות לאנושיות של סחר בשר הכלב ואת מצוקת הכלבים בכל מקום, כולל חזרה הביתה בארה"ב שבה מיליוני כלבים זקוקים לבתים אוהבים!".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!