דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
26.5°תל אביב
  • 26.0°ירושלים
  • 26.5°תל אביב
  • 29.2°חיפה
  • 25.9°אשדוד
  • 25.7°באר שבע
  • 32.4°אילת
  • 30.6°טבריה
  • 26.6°צפת
  • 27.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורסל / מכבי בנות אשדוד הן מחזיקות גביע המדינה בכדורסל בפעם הרביעית

אלופת המדינה גברה 57:78 על אליצור חולון, במשחק גמר חד צדדי והחזירה לעצמה את גביע המדינה אחרי היעדרות של שנה | טיפאני הייז כיכבה עם 23 נקודות וזכתה בתואר השחקנית המצטיינת

מכבי אשדוד מחזיקת גביע המדינה בכדורסל נשים (באדיבות איגוד הכדורסל)
מכבי אשדוד מחזיקת גביע המדינה בכדורסל נשים (באדיבות איגוד הכדורסל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

בפעם הרביעית בתולדותיה מכבי אשדוד היא מחזיקת גביע המדינה לנשים בכדורסל. אחרי שניצחה במשחק הגמר את אליצור חולון 57:78. טיפאני הייז שקלעה 23 נקודות ולקחה 8 כדורים חוזרים, זכתה בתואר השחקנית המצטיינת

אליצור חולון פתחה בחמישייה עם: נופר שלום, לימור פלג, סאניה צ'ונג, קריסטל ברדפורד ודניאל אדאמס. בנות אשדוד פתחו עם: צ'לסי הופקינס, טיפאני הייז, שי דורון, טיפאני ג'קסון וקטיה לויצקי.

אשדוד פתחו חזק ועלו ליתרון 4:9 אחרי 6 דקות. חמש נקודות רצופות של טיאה פרסלי העלו את האשדודיות ליתרון דו ספרתי של 4:14. הייז סגרה את הרבע על 7:22 עם שלשה מרהיבה בניתור לאחור.

המשחק הקבוצתי הנהדר של אשדוד נמשך וטיפני הייז קבעה 11:30 עם צליפה מחוץ לקשת. קטיה לויצקי, במשחק מצוין, הגדילה את הפער ל-25 נקודות (13:38) וקיוותה אולי לסתום את הגולל על המשחק עוד לפני השריקה למחצית.

חולון לא ויתרו ועלו למחצית השניה נחושות מאוד, שלשה של אדאמס ועוד חדירה טובה של ברדפורד צימקו ל-46:29 והשאירו תקווה. ברדפורד המשיכה להחיות את ההתחממות של חולון והורידה את היתרון ל-48:36 בלבד. הקבוצה של רועי אייזנברג ספגה מכה לא פשוטה ארבע דקות לסיום הרבע כשברדפורד ביצעה עבירה רביעית ונאלצה לרדת לספסל. אשדוד ניצלה את ההיעדרות שלה מהר מאוד והקפיצה את הפער ל-36:57 בסיום הרבע.

מהלך של שלשה ועבירה של שי דורון קטע עוד ניסיון קאמבק של חולון בפתיחת הרבע הרביעי והוריד את ברדפורד לספסל עם עבירה חמישית. שלשה חשובה של קטיה לויצקי סיימה כל תקווה חולונית לקאמבק וקבעה 51:72. משם כבר לא הייתה דרך חזרה. זה נגמר עם ניצחון 57-78 מוחץ לאשדוד שחוגגת עוד גביע.

מכבי אשדוד מחזיקת גביע המדינה בכדורסל נשים (באדיבות איגוד הכדורסל)
מכבי אשדוד מחזיקת גביע המדינה בכדורסל נשים (באדיבות איגוד הכדורסל)

קלעו לאשדוד: הייז 23, לויצקי 17, שי דורון 13, פרסלי 12, הופקינס 9, ג'קסון 4. לחולון: אדאמס 19, ברדפורד 18, צ'ונג 10, זליבנסקי 8, שלום 2.

לפני המשחק נערך טקס לכבוד הפרישה של שחקנית הנבחרת, ליעד סואץ-קרני, שקיבלה מגן הוקרה משרת התרבות והספורט, מירי רגב, ומיו"ר איגוד הכדורסל, עמירם הלוי.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!