דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
34.5°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 34.5°תל אביב
  • 29.7°חיפה
  • 29.0°אשדוד
  • 31.7°באר שבע
  • 32.9°אילת
  • 32.0°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 30.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / כדוריד: הפועל ראשל"צ ומכבי ארזים ר"ג זכו בגביע המדינה

חגיגות גמר גביע המדינה בכדוריד סיפקו שני משחקים צמודים ומחזיקות גביע חדשות-ישנות | בתום משחק מותח, הגביע נודד לצד האדום של ראשל"צ | אצל הנשים, מכבי ארזים ר"ג השיבו את הגביע לראשונה מאז 1989

יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מה יותר חגיגי מדרבי של שתי נציגות העיר ראשל"צ בגמר הגביע? לעיני אולם מלא לחלוטין בהיכל קבוצת שלמה, גמר גביע המדינה סיפק כצפוי משחק ברמה גבוהה מאוד כפי שקרה בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות ובפעם ה-11 בסך הכל במעמד הגמר, כשהפעם הגביע נחת בצד האדום של העיר בפעם ה-16 בתולדותיה, אחרי ניצחון 25:28 מותח במיוחד.

המשחק החל בצורה חזקה, יוסיפ שנדריק ונובאק בוסקוביץ' העלו את הפועל ליתרון 4:7 אחרי 12 דקות משחק ומנגד שערים של לואיספה ריינה חימנז ואיוון קראצ'יץ' בצהוב שמרו על פער נוח. מכבי המשיכה לרוץ עם מתפרצות שהובילו לשערים של יוני רוזנטל ועמית סטלמן שקבעו 11:12 בדקה ה-22. האדומים הגדילו את היתרון לשלושה שערים, אך הצהובים לא וירו וחזרו פעם אחר פעם. שתי הצלות גדולות של פדז'ה דיאנוביץ' הורידו את הפועל ראשל"צ להפסקה ביתרון 13:15.

המחצית השנייה המשיכה להיות בשליטת האדומים ובצד השני איוון קראצ'יץ' עם שער שישי שמר על מכבי בתמונה, אך לרוע מזלם קראצ'יץ' נפצע ולא חזר לשחק. הפועל ניצלו את המצב כדי לעלות ליתרון שיא, 19:23, אבל שערים של בר מסורי ורם טורקניץ הורידו את ההפרש ל-23:25 כשש דקות לסיום. עוז חממי, סגר עניין עם שער שהעלה את האדומים ל-25:27. בהתקפה שלאחר מכן מנע פדז'ה דיאנוביץ' מהצהובים לצמצם שוב, ושער מרהיב ממגרש שלם של ערן צרפתי קבע את תוצאת הסיום 25:28.

כבשו להפועל ראשל"צ: נובאק בוסקוביץ' 7, יוסיפ שנדריק 5, יובל גררה 4, אבישי סמולר, דניאל שקלים ועוז חממי 3 כ"א,. פדז'ה דיאנוביץ' עצר 12 זריקות. כבשו למכבי ראשל"צ: איוון קראצ'יץ' 6, ולדי קופמן 5, רם טורקניץ 4, לואיספה ריינה חימנז ובר מסורי 3 כ"א.

מאמן הפועל ראשל"צ, עידן מימון אמר לאתר איגוד הכדוריד: "ראשון לציון אדומה! זהו תואר ראשון וחצי שלי כמאמן. אנחנו עובדים קשה, נותנים עונה יוצאת מן הכלל וזה היה הגושפנקא שלנו. אנחנו לא נעצור פה, נלך עד הסוף. השחקנים שלי התעלו, נתנו הכל, וראשל"צ אדומה, ראשל"צ אדומה!"

גביע ראשון אחרי 29 שנים

הפעם האחרונה שמכבי ארזים ר"ג זכתה בגביע המדינה הייתה אי שם בשנת 1989. מוליכת הטבלה פגשה את הדאבליסטית היוצאת ומחזיקת הגביע ב-4 השנים האחרונות בנות הרצליה, לעיני 1000 צופים וצופות בהיכל 'קבוצת שלמה'. אחרי שאשתקד נפגשו השתיים באותו המעמד, הפעם רמת גן הייתה זו שחגגה בסיום עם 21:23 מותח ומתוק מאוד.

Posted by ‎איגוד הכדוריד Israel Handball Federation‎ on Tuesday, March 13, 2018

כבשו למכבי ארזים רמת-גן: שיר וקרט 11, אושרי כהן 7 (שלושה פנדלים), קריסטינה פלוגינה הצטיינה אף היא עם לא פחות מ-17 עצירות. כבשו לבנות הרצליה: נטלי ברטו  7 (שלושה פנדלים), בר אורינגר 4, דוניה טאסיץ' 3.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!