דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י' בניסן תשפ"ד 18.04.24
20.5°תל אביב
  • 15.0°ירושלים
  • 20.5°תל אביב
  • 19.3°חיפה
  • 21.6°אשדוד
  • 19.1°באר שבע
  • 30.4°אילת
  • 21.7°טבריה
  • 17.7°צפת
  • 20.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / ליגת העל נשים: משחק העונה מסתיים בניצחון של קרית גת על רמה"ש

הקרב בצמרת נמשך, קרית גת מנצחות 0:1 ומשיגות נקודות יקרות מול רמת השרון במאבק האליפות | חדרה מנצחות בחולון ונצמדות למקום ה-2 | ירון גפני מאמן ק.גת: "אנחנו צריכים להיות עם הרגלים על הקרקע, הליגה עוד ארוכה"

מ.ס. קרית גת מול מ.כ. רמת השרון  (באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל)
מ.ס. קרית גת מול מ.כ. רמת השרון (באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

לאחר פגרת הנבחרות הארוכה אנחנו שבים למשחקי הפלייאוף ולמשחק העונה שהתקיים אמש (ה') כאשר האלופה מ.ס. קרית גת פגשה את מ.כ. רמת השרון למפגש השלישי בניהן העונה. לאורך המשחק קרית גת הייתה דומיננטית יותר אך התקשתה מול המשחק ההגנתי של רמת השרון עד שבדקה ה-84 כבשה אנדראה לאיו הרומניה שער בעיטה חופשית מושלמת לזכות קרית גת והעניקה לה את הניצחון היקר והחזרה למקום הראשון בטבלה.

במשחק הקודם בין שתי הקבוצות הטובות בליגה, קרית גת הצליחה לפרוץ בקלות מדי את הגנת רמת השרון ולכן כחלק מההכנה הנכונה שעשה מאמן רמת השרון גבי בורשטיין הוא הסיט את שחקנית הקישור אדווה טוויל להגנה ואיפשר לקבוצתו להתגונן בצורה יעילה יותר מול היכולת ההתקפית המצוינת של קרית גת. אבל בתמורה הוא וויתר על ההתקפה של הקבוצה והשאיר את החלוצה המצטיינת טאבטה דה סילבה לבד בהתקפה, כאשר החלוצה הוותיקה שירלי אוחנה נשארה על הספסל ואיתה שחקנית הקישור ההתקפי ערבה שחף.

המערך של רמת השרון הצליח להקשות על פיתוח המשחק הרגיל של קרית גת, אשר שלטה גם הפעם בקישור והחזיקה יותר בכדור אך התקשתה להגיע להזדמנויות בעיקר דרך משחק האגפים הנהדר וההצטרפות מהקישור להתקפה של אנדראה לאיו ומור אפרים המסוכנות. ההזדמניות המרכזיות של קרית גת הגיעו מקרנות בניצול משחק הגובה העדיף שלהן בזכות אנה אליס התאזרחת מברזיל.

למרות שהמשחק לא התעלה לרמה גבוהה, ראינו מספר הזדמנויות יפות לשתי הקבוצות במחצית הראשונה. לרמת השרון הייתה הזדמנות מצוינת לעלות ליתרון כבר בדקה הראשונה עם מתפרצת של טאבטה דה סילבה המהירה, אך בעיטה לא מספיק חזקה נעצרה ע"י ראיסה שוערת קרית גת. בהמשך היה ניסיון יפה נוסף מחטיפה ומתפרצת של מאיה ברקי עם בעיטה מתוך הרחבה שנהדפת בקצות האצבעות של השוערת ראיסה. בצד השני קרית גת עם הזדמנות אדירה בדקה ה-30 כאשר אנה אליס נגחה מצוין כדור קרן אך גיבורת המשחק הקודם השוערת חנית שוורץ הדפה באינסטינקט טוב והשאירה את התוצאה מאופסת.

במחצית השנייה שתי הקבוצות נחלשו, אבל בדקה ה-83 עבירה על קשרית קרית גת אדילמה דוס סנטוס המצטיינת במשחק ובעיטה חופשית מושלמת של אנדראה לאיו מעל החומה לחיבורים מביאה את הניצחון בצדק למ.ס קרית גת שהיו טובות יותר במשחק.

כעת לקרית גת ישנו יתרון חשוב של נקודה יותר מרמת השרון ועם משחק חסר. לקרית גת נותרו 7 משחקים לסיום העונה ולרמת השרון עוד 6 משחקים, אך כל עדיין פתוח בפליאוף העליון כאשר הקבוצות יפגשו לעוד משחק בהמשך העונה ברמת השרון.

ירון גפני מאמן מ.ס קרית גת אמר בסיום המשחק: "אנחנו צריכים להיות עם הרגלים על הקרקע, הליגה עוד ארוכה. צריכים עוד לעבוד קשה. שתי הקבוצות היו מותאמות אחת לשניה, שתי הקבוצות מכירות אחת את השניה, גם המאמנים וגם השחקניות. לכן זה הרבה יותר קשה להפתיע. זה לא משק שהתעלה מבחינת כדורגל שותף לרמה מאוד גבוהה וזה מסוג המשחקים שצריך לנצח".

במשחק נוסף בפלייאוף העליון ניצחה מכבי כשרונות חדרה 2:0 בחולון, משערים של דברת בנדל בדקה ה-78 ושחר חממי בדקה ה-81, אוגו פראודנט מחולון ספגה כרטיס אדום בדקה ה-31.

טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור 20 (גרפיקה: אידאה)
טבלת ליגת העל בכדורגל נשים מחזור 20 (גרפיקה: אידאה)

בפלייאוף התחתון ניצחו בנטות האקדמיה 2:1 את הפועל רעננה מצמד של יאנא ח'טיב (12, 30), לזכות רעננה כבשה מיכל בין בדקה ה-76. בנשחק בין נועלות הטבלה ניצחו בנות נתניה את הפועל פ"ת 0:2 בזכות צמד של יטונדה אדבויאג'ו (53, 88).

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!