דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / טניס: נבחרת הדיוויס של ישראל התקשתה מול צ'כיה ונכנעה 1:3

החימר והקהל הצ'כי היו גדולים על הנבחרת שמסיימת עם הפסד במסגרת הבית האירופאי-אפריקאי מספר 1 | לאחר 0:2 בתום היום הראשון, הפסידו יוני ארליך וישי עוליאל אתמול במשחק הזוגות 1:2 | עוליאל ניצח במשחק הרביעי

צ'כיה מול ישראל בגביע דיוויס, (צילום: Pavel Lebeda/Ceska sportovni).
צ'כיה מול ישראל בגביע דיוויס, (צילום: Pavel Lebeda/Ceska sportovni).
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת ישראל נכנעה לצ׳כיה 3:1 במסגרת הבית האירופאי-אפריקאי מספר 1 בגביע דיוויס ששוחק בעיר אוסטרבה. לאחר שיום ו' הסתיים בהפסדים של עידן לשם ליירי וסלי 6:0 6:1 ושל דודי סלע לאדם פאבלצ׳ק 3:6 6:3 6:1. עלתה הנבחרת בשבת בפיגור 2:0 למשחק הזוגות. הקפטן הראל לוי בחר לצוות את יוני ארליך הוותיק והמנוסה מאוד במעמדים הללו ואת ישי עוליאל הצעיר התקווה של הטניס הישראלי, לאחר משחק צמוד, הפיסד הצמד הישראלי 2:1 (6:2 3:6 6:3) לוסלי ופבלצ׳ק. נקודת האור של ישראל היה ישי עוליאל שעלה למשחק לפרוטוקול בלבד נגד וקלב ספרנק המדורג 233 בעולם וניצח 5:7 3:6. בעקבות הניצחון 3:1 נבחרת צ׳כיה עלתה למשחק פלייאוף עליה לבית העליון שיתקיים בחודש ספטמבר.

עידן לשם – יירי וסלי  6:0, 6:1

אחרי שהצעד את הנבחרת לניצחון על דרום אפריקה, לשם פתח את ההתמודדות הנוכחית ומהרגע הראשון היה ברור שלישראלי המדורג 276 בעולם אין סיכוי מול וסלי המדורג 65 ושחקן חימר נהדר. כבר מהפתיחה לשם נראה אבוד והתקשה להחזיר את הכדורים של הצ'כי ניצח 6:0 במערכה הפותחת, גם המערכה השנייה הייתה שייכת לצ'כי שכבר הוביל 0:5 במערכה השנייה ואז הצליח לשם להשיג את השבירה ולנצח משחקון אחד בודד.

דודי סלע – אדם פבלאסק  3:6, 6:3, 6:1

המחבט מספר 1 של ישראל דודי סלע המדורג 98 בעולם פגש את אדם פבלאסק המדורג 208 בעולם. סלע פתח טוב מאוד את המשחק והצליח לעלות ל-1:3. הצ'כי הצליח לחזור אבל סלע סגר עניין עם 3:6 מרשים ועלה ל-0:1. במערכה השניה סלע קיבל טיפול בפרק כף יד ימין ונראה לא במיטבו, פבלאסק ניצל זאת בדרך לשבירה שנגמרה בניצחון 3:6 לצ'כי ו-1:1 במערכות. במערכה השלישית הישראלי ביצע המון שגיאות לא מחויבות, לעומתו פבלאסק ששיחק בבטחון רב ולא נתן לסלע שום סיכוי להיכנס לעניינים בדרך ל-6:1 ו-2:1 במשחק. הצ'כים מסיימים את היום הראשון ביתרון מבטיח של 2:0.

דודי סלע במשחק היחידים (צילום: Pavel Lebeda/Ceska sportovni).
דודי סלע במשחק היחידים (צילום: Pavel Lebeda/Ceska sportovni).

יוני ארליך וישי עוליאל – אדם פבלישק ויירי וסלי 2:6, 3:6, 6:3

הראל לוי עלה בפעם הראשונה עם עוליאל הצעיר לצד ארליך הבלתי נגמר. במערכה הראשונה הצמד הצ'כי נראה טוב יותר והשיג שתי שבירות מהירות בדרך לניצחון קליל 2:6. במערכה השנייה ארליך ועוליאל כבר התחילו להתחבר ועלו ל-0:3 מהיר בזכות משחק קו אחורי טוב מאוד של עוליאל שהוביל לניצחון 3:6 ולשוויון 1:1 במערכות. במערכה השלישית הצ'כים כבר הראו הרבה יותר ביטחון על החימר ושייטו לניצחון 6:3 ו-2:1 במשחק שמצטרף לניצחון בהתמודדות כולה.

יוני ארליך וישי עוליאל במשחק הזוגות, (צילום: Pavel Lebeda/Ceska sportovni).
יוני ארליך וישי עוליאל במשחק הזוגות, (צילום: Pavel Lebeda/Ceska sportovni).

יוני ארליך אמר לאחר ההתמודודת: ״התחלנו קצת חלש את המשחק אבל נשארנו חיוביים עם הרבה אנרגיה וחזרנו למשחק מאוד טוב וחזק, לצערי נשברנו בתחילת המערכה השלישית ולא הצלחנו לחזור. הייתה לנו כימיה מצוינת ישי שחקן עם יכולות גבוהות שעולה למגרש ולא מקבל פיק ברכיים, הראה יכולות מעולות היום העלה אותי ונתן לי הרבה אנרגיה".

ישי עוליאל סיכם את הופעתו: "לא התחלנו טוב את שני המשחקים הראשונים במפגש אבל בזוגות היה לנו צ׳אנס היום וקצת ברח לנו בסט השלישי. לא הופתעתי בכלל שעליתי למשחק הזוגות, עשינו הכנה טובה כל השבוע. אני מאמין שהיכולת שהצגתי השבוע תעזור לי בהמשך. אני צריך לגוון את המשחק ולהשתפר בוולי עוד יותר בתקופה הקרובה".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!