דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
24.8°תל אביב
  • 24.6°ירושלים
  • 24.8°תל אביב
  • 21.7°חיפה
  • 24.1°אשדוד
  • 28.9°באר שבע
  • 33.0°אילת
  • 28.3°טבריה
  • 22.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / גלן רייס ג'וניור שוחרר מהפועל חולון בעקבות תקרית אלימה עם גיא פניני

האירוע האלים התרחש אמש בתום משחק הקבוצה מול גליל/גלבוע במהלכו התעמתו השניים ובתגובה הכה רייס ג'וניר את פניני שנזקק לטיפול בבית חולים | הנהלת הקבוצה החליטה בצעד מהיר ואחראי לשחרר את השחקן שהוביל אותה לזכייה בגביע המדינה

גלן רייס ג'וניור הפועל חולון (צילום: עמוד הפייסבוק של איגוד הכדורסל)
גלן רייס ג'וניור הפועל חולון (צילום: עמוד הפייסבוק של איגוד הכדורסל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

ערב עגום להפועל חולון ולכדורסל הישראלי הסתיים בשחרור המידי של כוכב הפועל חולון גלן רייס ג'וניור. אמש בסיום משחק הליגה בין חולון לגלבוע/גליל שהסתיים בנצחונה של הקבוצה מהצפון 94:89 פרצה תגרה בחדר ההלבשה של חולון בין רייס לבין הקפטן גיא פניני, במהלכה היכה רייס את פניני קפטן הקבוצה באגרוף חזק שגרם לפניני חתך באזור ארובת העין והובהל לבית החולים. עם סיום התקרית קיבלה הנהלת המועדון החלטה לשחרר את רייס ג'וניור מיידית. הבוקר משטרת מרחב איילון הודיעה שתפתח בבדיקת נסיבות האירוע.

בעקבות עבירת משמעת חמורה הוחלט הערב לשחרר באופן מיידי את גלן רייס מהקבוצה.לאחר המשחק הערב, היכה רייס בחדר ההלבשה את גיא פניני, שנלקח לטיפול רפואי.יותר מכך לא נרחיב בנושא.#חולוניה

Posted by Hapoel Holon on Monday, April 9, 2018

 

רייס ג'וניור, בנו של אגדת ה-NBA גלן רייס, הצטרף לחולון במהלך העונה ושיחק בסה"כ ב-18 משחקי ליגה כשהוא קולע 24.3 נקודות למשחק ב-32.4 דקות. משחק השיא שלו בליגה היה בארנה מול הפועל ירושלים בו קלע 43 נקודות. רייס ג'וניור ייזכר בעיקר כמי שהעניק לחולון את גביע המדינה השני בתולדות המועדון עם סל ניצחון דרמטי עם הבאזר מול מכבי תל אביב.

 

התקרית החלה עוד ברבע השלישי כאשר לפניני כעס על רייס שלא מסר לו כדור שהיה פנוי, בתגובה החל רייס ג'וניור לקללו. השניים החליפו מילים קשות במהלכן אמר האמריקאי: "נחכה בסיום לחדר ההלבשה". המאמן דן שמיר ניסה להרגיע את השניים והושיב את רייס על הספסל, שנראה מתלוצץ עם שחקני הקבוצה היריבה. לאחר סיום המשחק הרוחות לא נרגעו ובכניסה לחדר ההלבשה החלו השחקנים להמשיך את האווירה , ולפתע רייס ג'וניור חבט בפניני בחוזקה.

ניתן לומר שזו לא התקרית הראשונה של רייס שידוע בשל עברו הבעייתי עוד לפני שהגיע לישראל. לפני כשבועיים התרחשה תקרית חמורה השחקן לפיזיותרפיסט של הקבוצה דוד (דיקי) מור. במהלכה רייס ג'וניור החל לקלל את הפיזיותרפיסט בעקבות חוסר רוצונו לתת לו מכשיר אולרסאונד. רייס ג'וניור הפך את חפציו של מור והחל להכות אותו. בחולון ערכו בירור עם השחקן, אך לא הוחלט על צעדים משמעתיים.

כעת לא ברור מה יהיה על העונה של חולון שמוליכה את ליגת העל ותאלץ להסתדר ללא שחקנה הטוב ביותר בעוד ברבע גמר הפלייאוף שיחל בעוד חודש. למרות שמדובר בכוכב הקבוצה ובאחד השחקנים הטובים שנחתו בליגה הישראלית, התגובה של הפועל חולון הייתה חדה וברורה על כך שהתנהגותו האלימה של השחקן היא קו אדום שמחייבת את שחררו, גם במחיר הזכייה האפשרית בדאבל.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!