דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
38.1°תל אביב
  • 35.0°ירושלים
  • 38.1°תל אביב
  • 37.1°חיפה
  • 33.8°אשדוד
  • 39.6°באר שבע
  • 39.4°אילת
  • 40.5°טבריה
  • 32.4°צפת
  • 40.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / חצי גמר ליגת האלופות נשים: צ'לסי בפיגור 3:1 מול וולפסבורג

הסיבוב הראשון של משחקי חצי גמר יצא השבוע לדרך, ולא האירו פנים לאנגליות | מנצ'סטר סיטי וליון נפרדו ב-0:0, וולפסבורג הפתיעה את צ'לסי עם 3:1 בחוץ | האם השחקניות מהממלכה יפתיעו בגומלין ביום ראשון?

מנצ'סטר סיטי מול ליון בחצי גמר ליגת האלופות 2018 (Dave Thompson/PA via AP)
מנצ'סטר סיטי מול ליון בחצי גמר ליגת האלופות 2018 (Dave Thompson/PA via AP)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

בתחילת השבוע התקיימו שני משחקי חצי הגמר של ליגת האלופות לנשים. במשחק הראשון מתוך ההתמודדות הכפולה הצליחה מנצ'סטר סיטי להפתיע את ליון הפייבורטיות עם תיקו אפס ביתי. במשחק המקביל נוצחה הנציגה השניה של אנגליה  צ'לסי בתוצאה 3:1 ע"י אלופת גרמניה וולפסבורג שנראית בדרך חזרה למשחק הגמר לאחר שנת היעדרות.

מנצ'סטר סיטי 0 – ליון 0

שני הקבוצות כבר נפגשו במעמד חצי הגמר בעונה שעברה, אז במשחק הראשון לחץ אדיר של ליון במחצית הראשונה הביא להכרעה של המשחק עם שני שערי חוץ מהירים ניצחון חוץ יקר 3:1 שסגר עניין. העונה, למרות חילופי השחקניות שהחלישו את הקבוצה לאחר חזרתה של קרלי לויד לליגה האמריקאית והמעבר של לוסי ברונז ליריבה ליון, הפעם הסיטי הגיעו הרבה יותר מוכנות. האנגליות שידועות בהגנת הברזל שלהן הצליחו לסגור בצורה טובה את החלוצות הקטלניות של ליון אז'ני לה סומר הצרפתייה ואדה הגרברג הנורבגית מלכת שערי ליגת האלופות עם 14 שערים ב-7 משחקים העונה.

ליון שניצחה העונה בקלות את כל 28 משחקיה העונה בכל המסגרות, שלטה באופן מוחלט במשחק ותקפה בגלים את שער הסיטי, אבל למרות שבעטו 24 בעיטות לשער מול 6 בלבד של הסיטי, לא הצליחו לפרוץ את החומה הבצורה. ליון קבוצת  הנשים העשירה בעולם עלתה מול הסיטי עם הרכב רב לאומי כאשר מולם התייצבה הסיטי בהרכב עם 10 שחקניות נבחרת אנגליה וג'ניפר ביאטי הסקוטית. ביום ראשון הבא ליון תנסה לנצל את המגרש הביתי כדי להשיג בו את ההכרעה הדרושה ולהעפיל שנה שלישית ברציפות לגמר ליגת האלופות בתקווה להניף את הגביע הנכסף בפעם השלישית ברציפות.

צ'לסי 1 – וולפסבורג 3

במשחק השני של חצי הגמר נפגשו במה שהיה אמור להיות המשחק היותר צמוד בהתמודדות. צ'לסי היא הכוח העולה של אירופה ומציגה השנה קבוצה נהדרת שמובילה כרגע את הליגה האנגלית ומצליחה לנצח את הקבוצות החזקות באירופה. העונה עד כה,  צ'לסי עשתה את הדרך המרשימה ביותר בליגת האלופות כאשר היא הדיחה את באיירן מינכן,מונפילייה ורוסנגארד השוודית. מולה התייצבה אלופת גרמניה וולפסבורג שפשוט הייתה במיטבה וניצחה את משחק החוץ באופן משכנע שכמעט סוגר את העפלתה לגמר באופן מעשי.

צ'לסי עלתה ליתרון מוקדם כבר בדקה השלישית כאשר ג'י סו-יון הדרום קוריאנית השתחררה יפה ברחבה ובעטה כדור מדויק לפינה השמאלית, 0:1 מהיר לאנגליות. וולפסברג ענתה עם שער שיוויון מהיר, כאשר לארה דיקנמאנן השווצרית הוותיקה פרצה באגף שמאל והעלתה כדור רוחב לנגיחה של הקשרית האיסלנדית שרה גונרסטודיר. בדקה ה-41 שוב כדור גובה שהפעם מסתיים שער עצמי, כאשר בעיטה חופשית של וולפסבורג פגעה בראש של מילי ברייט ונכנס פנימה. 2:1. בדקה ה-66 לארה דיקנמאן כבשה את השער היפה במשחק, כאשר היא קיבלה כדור בתוך הרחבה עם הגב לשער ובעטה מספרת מהאוויר. איזה שער אדיר לשווייצרית הבינלאומית.

https://twitter.com/WSUasa/status/988115034197946371

קשה להאמין שצ'לסי תצליח להפתיע במשחק השני בגרמניה ולמחוק את היתרון של וולפסבורג, אך בכדורגל הכל יכול לקרות ונצטרך לחכות ליום ראשון הקרוב כדי לגלות מי יהיו שתי הקבוצות שיתמודדו השנה בגמר ליגת האלופות בקייב.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!