דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
21.2°תל אביב
  • 17.4°ירושלים
  • 21.2°תל אביב
  • 16.9°חיפה
  • 18.5°אשדוד
  • 17.4°באר שבע
  • 23.3°אילת
  • 18.9°טבריה
  • 16.4°צפת
  • 20.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
פלילים

פלילים / האם שהטביעה את בנה התינוק מואשמת ברצח

על פי כתב האישום שהוגש היום (ה'), נכנסה האם עם בפעוט בן החודש לג'קוזי במלון באשדוד, שם הטביעה אותו למוות | בהודאתה במשטרה אמרה כי ביצעה את המעשה אחרי שחוותה התגלות אלוהית ועל מנת שבנה "יגדל להיות מלך המשיח"

כוחות הצלה ומשטרה בזירת האירוע במלון מיאמי באשדוד בו טבע תינוק למוות באמבטיה 2 באפריל (צילום: פלאש90)
כוחות הצלה ומשטרה בזירת האירוע במלון מיאמי באשדוד בו טבע תינוק למוות באמבטיה 2 באפריל (צילום: פלאש90)
ענת יורובסקי
ענת יורובסקי
כתבת משפט ופלילים
צרו קשר עם המערכת:

כתב אישום הוגש היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע בגין רצח נגד האם שעל פי החשד הטביעה את בנה בן החודש בג'קוזי בבית מלון באשדוד בתחילת החודש.

על פי כתב האישום, שהגישה עו"ד קרן שטרית מפרקליטות מחוז הדרום, במהלך נופש משפחתי בבית המלון, אליו הגיעה הנאשמת עם בעלה, שני ילדיה – קטין כבן 7 והתינוק המנוח, וקרובי משפחה נוספים,  מילאה הנאשמת מים באמבט הג'קוזי בחדר, ובסמוך לאחר מכן, פשטה את בגדיה ואת בגדי בנה יחד עמו אל תוך הג'קוזי, כשהיא  מחזיקה אותו בידיה. באותה העת ישן בעלה במיטה שבחדר.

בשלב כלשהו, טוענת הפרקליטות, שחררה הנאשמת מאחיזתה את התינוק המנוח במי הג'קוזי, כשראשו של המנוח מתחת למים, והוסיפה לשבת בג'קוזי, בשעה שהמנוח טבע במים. בסמוך לאחר מכן, יצאה מהג'קוזי, כשהיא מותירה את המנוח לבדו במים. לאחר מספר דקות, חזרה הנאשמת ונכנסה לג'קוזי, כשכל העת גופו של המנוח צף במים.

במהלך המעשים המתוארים, במספר הזדמנויות, נקשו בדלת החדר אימה של הנאשמת ובנה הקטין, אך הנאשמת לא פתחה את דלת החדר, ופעם אחר פעם קראה לעברם "לא עכשיו" או מילים בדומה לכך, על מנת שלא יפריעו לה במעשיה.

בסמוך לאחר מכן,  טוענת הפרקליטות, קראה הנאשמת  לבעלה, שהתעורר משנתו, קם מהמיטה וניגש לעבר הג'קוזי, שם מצא את בנו המנוח כשהוא חסר חיים. אימה של הנאשמת, שנכנסה באותה עת לחדר, הבחינה במתרחש ושלפה באופן מיידי את המנוח מהמים, כשהוא איננו נושם. אימה ובעלה של הנאשמת ניסו לבצע החייאה במנוח והזעיקו במקביל את כוחות ההצלה אל המקום.

עם הגעת כוחות ההצלה לחדר במלון, היה המנוח ללא דופק וללא נשימה, וכוחות ההצלה  ביצעו במנוח ניסיונות החייאה נוספים, אשר לאחריהם, הובהל המנוח אל בית החולים "אסותא" שבאשדוד, שם נקבע מותו, כתוצאה מטביעתו במי הג'קוזי, אשר גרמה לפגיעות בריאות.

על פי הבקשה שהגישה הפרקליטות להארכת מעצרה של האם עד לתום ההליכים נגדה, למרות שטענה בתחילה כי נרדמה בתוך אמבט העיסוי ובנה החליק את המים וכך טבע, בהודאה מאוחרת שמסרה למשטרה אמרה כי "שחררה את המנוח מאחיזתה בתוך המים, לאחר שחוותה התגלות אלוהית, והשאירה את המנוח במים ולא הוציאה אותו, על מנת שיגדל להיות מלך המשיח".

עוד טענה הפרקליטות בבקשת המעצר כי האם "המיתה בדם קר את המנוח" וכי התנהגותה "מדברת בעד עצמה ומעידה על המסוכנות הגבוהה הנשקפת ממנה לביטחון הציבור". 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!