דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
26.5°תל אביב
  • 26.0°ירושלים
  • 26.5°תל אביב
  • 29.2°חיפה
  • 25.9°אשדוד
  • 25.7°באר שבע
  • 32.4°אילת
  • 30.6°טבריה
  • 26.6°צפת
  • 27.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצחת: דפנה גולדשמידט-כהן, היו"רית הראשונה בכדורגל הישראלי

וגם - מכבי ארזים רמת גן זוכה בדאבל בכדוריד | הקבוצה שירדה ליגה לראשונה אחרי 145 שנים! | באיטליה מוציאים כרטיס אדום לאלימות נגד נשים | ונבחרת ברזיל זוכה בקופה אמריקה נשים ומעוררת עניין רב

איתן שירוני, ברק בן יעקב, דפנה גולדשמידט-כהן, יותם (קרפד) כרמון. (צלם: גיא יצחקי, צוות מדיה הפועל קטמון ירושלים)
איתן שירוני, ברק בן יעקב, דפנה גולדשמידט-כהן, יותם (קרפד) כרמון. (צלם: גיא יצחקי, צוות מדיה הפועל קטמון ירושלים)
ליאור ברטל
צור רוזנצוויג
יאיר צוקר
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצחת ופורצת עוד חומה: דפנה גולדשמידט – כהן

יאיר צוקר

רגע מרגש והיסטורי בתולדות הכדורגל נרשם השבוע כאשר דפנה גולדשמידט-כהן ששימשה בשנה האחרונה כדוברת המועדון נבחרה לשמש כיו"ר הפועל קטמון ירושלים ובכך הפכה להיות יושבת הראש הנבחרת הראשונה בתולדות הכדורגל הישראלי. הבחירות לעמותה של הפועל קטמון, נערכו לפני כחודש כאשר אלון ערן וירון דוויק (יו"ר הוועד המנהל היוצא) סיימו את דרכם בוועד ופינו מקום לאיתן שרוני, ברק בן יעקב ויותם כרמון, שהפכו לחברי הוועד הנבחרים לעונת 2018/19.

מועדון האוהדים מהבירה עדיין לא אמר את המילה האחרונה במאבקי העלייה כשאתמול ניצחו 2:3 את הפועל ת"א לאחר שהצליחו לחזור פעמיים מפיגור, להפוך את התוצאה במחצית השנייה. כעת ההפרש מחדרה, השנייה בטבלה, הצטמק ל-4 נקודות בלבד, ארבעה מחזורים לסיום העונה.

מנצחת וחוזרת לימיה הגדולים –  מכבי ארזים רמת גן בכדוריד

צור רוזנצוויג

חילוף השלטון בענף הכדוריד בוצע השבוע בהצלחה, כששחקניות קבוצת מכבי ארזים רמת גן זכו באליפות לאחר שני ניצחונות במשחקים הישירים מול בנות הרצליה בסדרה של הטוב משלושה. עד 1989 היו לארזים 13 אליפויות בארון ומאז דממה ברשת, והשנה עם חיזוק הסגל הבינו שזו צריכה להיות השנה שלהן. במשחק הראשון ניצחו 23:30 והמשחק השני נגמר בתוצאה 24:26. הרמת גניות, אותן מאמן ניב ווינטרוב, מסיימות עונה חלומית בה ניצחו בכל המשחקים שלהן בליגה המקומית עם מאזן מדהים של 23 ניצחונות ו-0 הפסדים.

Posted by ‎איגוד הכדוריד Israel Handball Federation‎ on Sunday, April 22, 2018

28 שנים חיכו בארזים רמת גן לתואר והנה בשנה אחת זוכות הן בשניהם, גם בתואר מחזיקת גביע המדינה במרץ האחרון וגם כאמור, בתואר אלופת המדינה בפעם ה-14 ובשני המקרים, הניצחון היה על בנות הרצליה. את הדאבליסטית מובילות השחקניות שני לוינקינד, אושרי כהן, יורטה זילינסקייט שיר וקרט הבלתי ניתנת לעצירה וכריסטינה פלוגינה השוערת. יהיה מעניין לראות האם זו תהיה חזרתה של השושלת האגדית או רק שנה שהיא יוצאת מן הכלל.

מנצחים עם קו אדום – ארגון שחקני הכדורגל באיטליה

ליאור ברטל

במהלך המחזור האחרון בליגה האיטלקית יצאו ארגון השחקנים וארגון הזכויות לאזרח האיטלקי 'We World Onlus' לקמפיין מיוחד שסחף אחריו את כל עולם הכדורגל באיטליה. הקמפיין שהסיסמה שלו היא: "מוציאים כרטיס אדום לאלימות נגד נשים" כלל תמונות סלפי של שחקני הכדורגל האיטלקים עם בנות זוגם כאשר הלחי של הגבר צבועה בקו אדום.

השיא של הקמפיין היה במהלך סוף השבוע כאשר בליגות הכדורגל לגברים, לנשים, לנוער ונערות. שחקנים, שחקניות ואפילו שופטים עלו עם הקו האדום כנגד האלימות על הלחי שלהם. מי שבאופן טבעי משך את מרב צומת הלב היו כוכבי העל בליגה האיטלקית שרובם הראו סולידריות מוחלטת עם המסר הכל כך חשוב והוציאו את הכרטיס האדום לאלימות נגד נשים!

https://twitter.com/SerieA_TIM/status/988769154059653125

מפסידים כי 145 שנה? מי סופר: גיינסבורו טריניטי

יאיר צוקר

השיא הבלתי נתפס של מועדון הכדורגל גיינסבורו טריניטי לינקולנשייר בצפון-מזרח אנגליה, שהחזיק 145 שנים, הצליח להישבר. זה קרה כאשר הקבוצה ירדה ליגה בה "ישבה" במשך כמעט 6 דורות! הקבוצה הקטנה הוקמה אי שם ב-1873 ותמיד נותרה באותה ליגה חצי-מקצוענית. בשבת הם נחלו הפסד 3:2 לטלפורד וירדו סופית ליגה. נאחל להם להישאר קצת פחות מ-145 שנה בליגה הנוכחית.

מנצחות ונצפות – נבחרת נשים ברזיל בכדורגל

ליאור ברטל

ביום שני האחרון הסתיימה תחרות הקופה אמריקה לנשים. נבחרת ברזיל זכתה שוב בקלות בגביע בפעם השביעית מתוך שמונה פעמים שהטורניר התקיים. הברזילאיות שייטו בהילוך שני מול נבחרות היבשת עם שבעה ניצחונות חלקים והפרש שערים +29, כאשר הן כובשות לפחות 3 שערים בכל משחק.

במשחקה האחרון בטורניר מול נבחרת קולומביה בבית הגמר צפו 400 אלף אוהדים ברזילאים, דרך דף הטוויטר של התאחדות הכדורגל של נבחרת ברזיל. האוהדים נהנו מהצגה של הנבחרת בניצחון 0:3 שהבטיח את הזכייה החגיגית. השידור היה חלק משיתוף פעולה רחב יותר שיתחיל בין נבחרות ברזיל לטוויטר במטרה להגדיל את כמות הצופים במשחקיהן של נבחרות הנשים, הנערות והנוער הברזילאיות, בתקווה שהפלטפורמה החדשה תגדיל את כמות החשיפה של כדורגל הנשים בארץ הסמבה ויום אחד המשחקים שלהן יצרו מספיק עניין ציבורי, כדי שיהיה ניתן למכור אותם לרשתות הטלוויזיה המקומית בסכומים יפים.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!