דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
19.1°תל אביב
  • 17.6°ירושלים
  • 19.1°תל אביב
  • 16.9°חיפה
  • 17.9°אשדוד
  • 19.7°באר שבע
  • 23.6°אילת
  • 15.9°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 17.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

אלימות במגרשים / הוארך מעצרם של 3 אוהדי מכבי חיפה החשודים בתקיפת אוהד ק"ש

השלושה נראו במצלמות האבטחה כשהם חובטים באוהד קריית שמונה ונעצרו תוך זמן קצר | שוערה של קרית שמונה, מהדי זועבי ביקר את האוהד בביה"ח איחל לו החלמה מהירה והתבטא כנגד האלימות במגרשים

שוער קרית שמונה מהדי זועבי מבקר את האוהד רפי ביטון בבית החולים זיו בצפת (ללא קרדיט)
שוער קרית שמונה מהדי זועבי מבקר את האוהד רפי ביטון בבית החולים זיו בצפת (ללא קרדיט)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

אירוע אלימות חמור התרחש שלשום (שבת) אחר הצהריים במהלך משחק כדורגל בין מכבי חיפה לעירוני קרית שמונה באצטדיון סמי עופר שבחיפה. במהלך המשחק תקפו שלושה אוהדי מכבי חיפה, תושבי יפו בשנות ה-40 לחייהם, את רפי ביטון, אוהד עירוני קרית שמונה. בצילומי האירוע הקשה שהופצו ברשתות החברתיות ובאמצעי התקשורת נראה ביטון מתעמת עם חברי המשפחה ולאחר מכן מותקף על ידי השלושה. לטענת החשודים, ביטון קילל את שחקני מכבי חיפה ולכן החליטו לפגוע בו פיזית.

אתמול בבוקר האריך ביהמ"ש השלום בחיפה ביום אחד את מעצרם של שלושת בני המשפחה החשודים בתקיפה החמורה. לאחר שעל פי החשד תקפו השלושה את ביטון, הם נעצרו על ידי כוח משטרתי שנכח במגרש. בכוונת המשטרה להביאם היום לדיון נוסף בבקשה להאריך את מעצרם בשנית, בהתאם לחומרת העבירות.

מאחל החלמה מהירה לרפי ושלא נראה מראות כאלה לעולם במגרשי הכדורגל ובכלל

מכבי חיפה הודיעה כי בעקבות מקרה האלימות הקשה, שלושת האוהדים לא יורשו להיכנס למשחקי הקבוצה ולראשונה גם לא יוכלו לרכוש מינוי.

מקרה האלימות הקשה מכה שוב בכדורגל הישראלי ולצד פעולות חינוכיות שיש לנקוט בהן ולהגבירן, נשאלת גם השאלה מדוע בכלל התאפשר לאוהדים של קבוצות שונות להיות באותו היציע, דבר שידוע כמוקד לחיכוך.

שוער עירוני איתוראן קריית שמונה, מהדי זועבי, עלה הבוקר לבית החולים זיו בצפת, כדי לבקר את האוהד רפי ביטון, תושב המושב ספסופה הסובל מחבלות בצוואר, בראש ובבטנו ומאושפז במחלקה הכירורגית שם הוא עובר סדרת בדיקות ומקבל טיפולים נגד כאבים. זועבי אמר בביקורו כי צפה בסרטון הקשה ופשוט לא האמין למראה עיניו. הוא הוסיף כי הוא מקווה מאוד שהמשטרה והאחראים "ידעו למצוא את הפתרון עם החבורה האלימה. מאחל החלמה מהירה לרפי ושלא נראה מראות כאלה לעולם במגרשי הכדורגל ובכלל".

האלימות היא רעה חולה בחברה ויש לעוקרה מהשורש.אנו מאחלים לרפי החלמה מהירה ונסייע לו בכל שיידרש

תגובת מכבי חיפה: “ראשית, מדובר באירוע אלימות קשה אותו אנו מגנים וקוראים לרשויות החוק לטפל בו ובחומרה הראויה. מדובר ביציע מעורב שאינו יציע אולטראס. למשחק לא היו שום סממנים מוקדמים או מידע לאלימות צפויה. כ-20 אוהדים הגיעו מקריית שמונה והוחלט להושיבם יחד עם אוהדי מכבי חיפה. מבירור ראשוני עולה כי שלושת החשודים, אינם אוהדים אשר מוכרים לנו, הגיעו בשל טקס לזכר אוהד מכבי חיפה שנהרג וכיבדנו את זכרו. מתחילת התקרית הקשה לא חלפו כ-10 שניות עד להגעת השוטרים שהיו ביציע המעורב. אגב, גם במשחקי הבית של קריית שמונה ישנם יציעים מעורבים בהם יושבים אוהדים משני המועדונים, ביניהם לא היו אירועי אלימות בעבר. האלימות היא רעה חולה בחברה ויש לעוקרה מהשורש.אנו מאחלים לרפי החלמה מהירה ונסייע לו בכל שיידרש”.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!