דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / הערב: משחק העונה בליגת העל נשים בכדורגל בין רמת השרון לקריית גת

הערב (א') ב-19:30 יערך משחק העונה שיכול לקרב את קרית גת לאליפות שניה. חנית שוורץ, רמה"ש: "זה משחק של להיות או לחדול מבחינתנו" | קארין סנדל, ק.גת: "המטרה שלנו מתחילת העונה היא לקחת דאבל, עכשיו אנחנו במאני טיים"

כדורגל נשים - מ.ס. קרית גת נגד מ.כ.נ רמת השרון (צילום: יאיר צוקר).
כדורגל נשים - מ.ס. קרית גת נגד מ.כ.נ רמת השרון (צילום: יאיר צוקר).
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

היום (ראשון) יפגשו בשעה 19:30 ברמת השרון שתי הקבוצות החזקות בכדורגל הנשים הישראלי, מ.ס. קרית גת ו-מ.כ.נ. רמת השרון, למשחק העונה האחרון השנה בליגת העל, במסגרת המחזור ה-24 כאשר נשארו רק 4 משחקים לסיום העונה. 

שתי הקבוצות החזקות בשלוש השנים האחרונות שהוכיחו השנה שהן ברמה בפני עצמן בליגה הישראלית כשהצליחו לנצח כמעט את כל משחקיהן העונה, יודעות שהמשחק הזה הוא משחק על כל הקופה כאשר ניצחון של קרית גת יבטיח לה כמעט בוודאות אליפות שניה ברציפות.

זה יהיה המשחק הרביעי בין שתי הקבוצות העונה, כאשר במשחקים הקודמים יצאה קרית גת פעמים עם ידה על העליונה ואילו רמת השרון ניצחה רק במשחק אחד. כל ארבעת המשחקים היו צמודים והסתיימו בהבדל של שער אחד לזכות המנצחת.

קרית גת כרגע מובילה את הטבלה עם 55 נק' ומשחק חסר ואילו רמת השרון שניה עם 54 נק'. היתרון של קרית גת הוא בעקבות הניצחון הכפול מול הפסד בודד לזכותה במפגשים הישירים בין שתי הקבוצות. בנוסף, שתי הקבוצות איבדו נקודות רק במשחקיהן מול מכבי חדרה, רמת השרון רשמה הפסד מול הקבוצה הכי צפונית בליגת העל ואילו קרית גת סיימה בתיקו.

שתי הקבוצות מורכבות משילוב מצויין של השחקניות הבכירות בכדורגל הישראלי עם מספר שחקניות זרות מהאיכותיות שיש בליגת העל. קרית גת מציגה קישור מצויין עם שחקניות הרכב הנבחרת קארין סנדל, אלינה מטקלוב ואדילמה דוס סנטוס הברזילאית, מעליהן משחקות שלישיית ההתקפה המהירה אנדראה לאיו הרומניה, דניאל שולמן ומור אפרים.

ברמת השרון שתי השחקניות הטובות ביותר נמצאות בשני הקצוות של המגרש: חנית שוורץ, שוערת הנבחרת וכוכבת הניצחון על קרית גת השנה כאשר עצרה שני פנדלים ומלכת שערי הליגה, טאבטה דה סילבה הברזילאית, שכבשה העונה עד כה 35 שערים בכל המסגרות. בנוסף אליהן, מככבות ברמת השרון שחקנית ההגנה והקישור אדווה טוויל, שחקניות הקישור ערבה שחף, ורד כהן, ג'סיקה דה סילבה מברזיל והחלוצה הוותיקה שירלי אוחנה.

שלושת המשחקים שהתקיימו עד כה העונה היו מאוד צמודים, לאורך המשחקים היה נראה שלקריית גת ישנו יתרון קל עם השלישייה ההתקפית המהירה שהצליחה לפרוץ את הגנת רמת השרון בשני המשחקים הראשונים. המשחק השלישי בין הקבוצות היה הרבה יותר פיזי והגנתי ועם מעט מאוד הזדמנויות. הפעם רמת השרון תצטרך לתקוף יותר לשער של קרית גת ולקוות לשער מהיר בפתיחה כדי להשיג ניצחון ביתי שיעניק להן תקווה למהפך במחזורי הסיום, שכמובן ידרוש עוד איבוד נקודות של קרית גת בשלושת משחקי הליגה שישארו להן. שתי הקבוצות יפגשו גם בגמר הגביע שיערך ב-23 במאי.

לקראת משחק העונה חנית שוורץ שוערת הנבחרת ומ.כ. רמת השרון אמרה ל'דבר ראשון' כי "יש התרגשות והכנה מאוד גדולה לקראת המשחק, זה משחק של להיות או לחדול מבחינתנו, משחק עונה במלוא מובן המילה".

חנית שוורץ ברגע הפנדל במשחק בין מ.ס. קרית גת נגד מ.כ.נ רמת השרון (צילום: יאיר צוקר).
חנית שוורץ ברגע הפנדל במשחק בין מ.ס. קרית גת נגד מ.כ.נ רמת השרון (צילום: יאיר צוקר).

שחקנית הקישור קארין סנדל המשחקת בנבחרת וב-מ.ס. קרית גת אמרה ל'דבר ראשון' כי "המטרה שלנו מתחילת העונה היא לקחת דאבל, עכשיו אנחנו במאני טיים. שום משחק מול רמת השרון לא יהיה קל. זאת תמיד מלחמת עולם, במיוחד שזה בבית שלהן. בכדורגל הנשים מי שרוצה יותר בסופו של דבר היא גם המנצחת. הציפייה שלנו היא שנבוא מרוכזות ומוכנות ונדע לעשות את העבודה במאני טיים".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!