דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
27.2°תל אביב
  • 27.2°ירושלים
  • 27.2°תל אביב
  • 25.3°חיפה
  • 26.6°אשדוד
  • 33.5°באר שבע
  • 33.5°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 31.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

כדורגל / ליגת העל לנשים: קרית גת גברה על חדרה וחזרה לראשות הטבלה

שני מחזורים לסיום העונה, התאוששה האלופה מההפסד לרמת השרון במשחק העונה, עם 0:2 שמעמיד אותה ביתרון של נקודה אחת מהמקום השני כשלפניה שני משחקים קלים יחסית | במשחק נוסף ניצחה אס"א ת"א את מכבי חולון 4:3.

מ.ס קרית גת נימחה את מכבי חדרה 0:2. ליגת העל נשים בכדורגל (צילום מסך)
מ.ס קרית גת נימחה את מכבי חדרה 0:2. ליגת העל נשים בכדורגל (צילום מסך)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

שני מחזורים לסיום העונה, והדרמה שליגת העל לנשים הולכת ומתגברת: מ.ס קרית גת התאוששה מההפסד במשחק העונה עם ניצחון ענק (2:0) על מכבי חדרה החזקה, שהחזיר אותה לראשות הטבלה ומשאיר את גורל האליפות ברגליים שלה. קרית גת מובילה כעת בנקודה אחת בלבד מ.כ רמת השרון, אך נשארו לה שני משחקים קלים במיוחד מול אס"א ת"א ומכבי חולון שמבחינתן כבר סיימו את העונה. במשחק נוסף ניצחה אס"א ת"א את מכבי חולון, במשחק נטול הגנות, 4:3.

מ.ס קרית גת 2 – מכבי חדרה 0

קרית גת חזרה הביתה אחרי הפסד החוץ הקשה בתחילת השבוע לרמת השרון, לשחקניות האלופה היו רק שלושה ימים בין שני המשחקים והן היו צריכות לשכוח מההפסד ולהתרכז במשוכה הלא פשוטה של מכבי חדרה. חדרה היא הקבוצה היחידה שלקחה השנה נקודות משתי המתמודדות על התואר, והיא היחידה שבאמת יכולה ביום נתון לקחת נקודות מקרית גת ולהכריע את גורל האליפות.

אבל למזלן, שחקניות קרית גת הגיעו למשחק הבית שלהן מרוכזות ומלאות מוטיבציה לחזור למקום הראשון בטבלה. הקבוצה הביתית הייתה מסוכנת יותר מתחילת המשחק, וכבר בדקה ה-2, שלחה מור אפרים את דניאל שולמן לאחת על אחת מול שוערת חדרה שרה סמול שמקדימה אותה.

חדרה מצידה ניסתה להתגונן וחיפשה, בעזרת כדורים ארוכים, את צמד החלוצות הגבוהות והחזקות שלה דוברת בנדל ולביאה ואן אוורקרק.

בדקה ה-23 פרצה קארין רחמים מאגף ימין מעלה כדור רוחב לרחבת חדרה, דניאל שולמן בנגיעה קטנה הקפיצה את הכדור לצד שמאל לאנדראה לאיו, שכבשה ברגל שמאל את שערה ה-23 העונה. 0:1 לקרית גת.

בדקה ה-34 קרית גת כמעט וכבשה את השני שלה. אנדראה לאיו וניקול שולמן בדאבל פאס כפול פירקו את הגנת חדרה, אך הבעיטה האחרונה של שולמן עוברת מעל רגלי השוערת שגולשת לכדור, ומעל השער.

בדקה ה-43 שולמן שוב התחילה מהלך מחוץ לרחבה, מסרה למור אפרים, שמצאה את קרן רחמים על קן ימין של הרחבה, רחמים העבירה רוחב שהכניעה כבר את שוערת חדרה, אבל חצי מטר מהשער – שולמן בעטה את הכדור מחוץ למסגרת .

בדקה ה-65, סגרה האלופה את המשחק עם בעיטה חזקה של שולמן מחוץ לרחבה תוך כדי סיבוב. 0:2 לקרית גת.

מכבי חולון 3 -אס"א ת"א 4

במשחק השני של המחזור נפגשו שתי קבוצות ששלטו בכדורגל הישראלי במשך שנים ארוכות, ורואות בשלוש השנים האחרונות איך רמת השרון וקרית גת לוקחות את מקומן בצמרת. המפגש בין השתיין היה בעל אופי התקפי ועם המון מצבי הבקעה.

בדקה ה-39 הייתה זו חולון שעלתה ליתרון עם שער יפה של אור ארז בהגבהת כדור הקרן. ארבע דקות בלבד נדרשו לאס"א ת"א כדי להבקיע את השוויון, כשמורן פרידמן ניצלה השמטת כדור של שוערת חולון  סנדרה ציצי ברחבה.

בדקה ה-53 דניאל פז העלתה את אס"א ליתרון 2:1 מבישול של עדן אביטל. בדקה ה-58 אביטל מבקיעה בעצמה את השלישי של אס"א. בדקה ה-71 כדור קרן נהדף על ידי הגנת חולון, ולאחר עוד ניסיון בעיטה הכדור הגיע למיקה פלורסהיים שבעטה מהאוויר פנימה 4:1 לאס"א.

חולון עוד ניסתה לחזור למשחק עם שער של אמנדה מרצי בדקה ה-88 ושער נוסף של נרגס אלטורי בדקה ה-90, אבל זה לא הספיק. ניצחון נוסף לאס"א המשתפרת.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!