ספורט

ספורט / מנצח: שחקן הפוטבול שמימן את הלוויתם של 10 קורבנות הרצח בסנטה פה

וגם: שחקן נבחרת איטליה ויובנטוס שעשוי להישלח ל-6 שנים בכלא בעקבות מעורבותו בפעולותיה של המאפיה האיטלקית | ושופטת הטניס ששיתפה את השחקניות והקהל שהיא בהריון

שחקן הפוטבול ג׳יי.ג׳יי וואט (צילום: Photo by Peter Barreras/Invision for NFL/AP Images).
שחקן הפוטבול ג׳יי.ג׳יי וואט (צילום: Photo by Peter Barreras/Invision for NFL/AP Images).
ליאור ברטל
יאיר צוקר
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצח ולוקח אחריות: ג'יי ג'יי וואט

ליאור ברטל

שחקן יוסטון טקסאנס מליגת ה-NFL ג'יי ג'יי וואט שזכה שלוש פעמים בתואר שחקן ההגנה של השנה וידוע בתרומתו המיוחדת לקהילה מחוץ למגרשי הספורט, החליט השבוע לממן את הלוויתם של עשרת קורבנות מסע הרצח הנורא בתיכון בעיר סנטה פה בטקסס.

מועדון הפוטבול יוסטון טקסאנס, בו משחק וואט, שחרר מיד אחרי מסע הרצח הצהרת תמיכה רשמית בקרבנות ומשפחותיהם: "בשם הארגון טקסאנס, אנחנו עצובים בעקבות האירועים הטראגיים הבוקר בתיכון בסנטה פה. המחשבות שלנו ותנחומינו מעומק הלב עם הקורבנות והמשפחות שלהם. אנחנו גאים בתגובה מלאת הגבורה הראשונה על-ידי אנשי החוק ואנשי הרפואה. משפחת טקסאנס תמשיך להתפלל בשביל השכנים שלנו". זהו אירוע הירי השלישי בבית ספר אמריקני בשבוע האחרון, ה-22 מאז תחילת השנה והטבח הקטלני ביותר בבית ספר בארה"ב מאז הירי בפלורידה בו נהרגו 17 אנשים, שבעקבותיו התחילו בני נוער שניצלו מהירי בקמפיין להגברת השליטה בנשק.

מפסיד ויורד מהפסים: וינצ'נזו יאקינטה

יאיר צוקר

האם אחד מכוכבי העבר של יובנטוס ונבחרת איטליה ילך לכלא? וינצ'נזו יאקינטה (38) ששיחק שש שנים במדי "הגברת הזקנה" וזכה עם הקבוצה באליפות ב-2013 וגם כבש 6 שערים ב-40 משחקים בנבחרת. עשוי להישלח ל-6 שנים בכלא בעקבות מעורבותו בפעולותיה של המאפיה האיטלקית. התביעה דורשת לשלוח אותו ל-19 שנות מאסר בשל מעורבותו בעסקאות נשק וחברות בארגון הפשע. יאקינטה מואשם גם במעשי סחיטה והונאה ובסיוע לתיווך בעסקאות נשק. לפני שלוש שנים אף מצאה המשטרה נשק לא חוקי בעת שערכה חיפוש בבית הוריו.

מנצחת ושוברת דיסטנס: השופטת אווה אסדרבסקי

ליאור ברטל

אווה אסדרבסקי היווניה היא אחת משופטות הטניס הטובות בעולם, היא שפטה בהצלחה בגמרי גראנד סלאם לנשים בווימבלדון, ארה"ב ואוסטרליה. לאור הצטיינותה בסבב הנשים הוחלט למנות אותה לשופטת האישה הראשונה אי פעם בגמר גראנד סלאם גברים וכך שפטה בשנת 2015 בגמר אליפות ארה"ב בין רוג'ר פדרר לנובאק ג'וקוביץ. בסיום הגמר זכתה לשבחים מקיר לקיר על הופעת שיפוט מופלאה. השבוע עלתה כשופטת ראשית במשחק מוקדמות הרולאן גרוס, ההבדל היחיד היה שהיא עשתה זאת כשהיא בהריון מתקדם.

בתחילת השבוע נקלעה לסיטואציה משעשעת, כשבמהלך טורניר רומא היא שפטה משחק בשלב רבע הגמר במשחקי הזוגות. בתחילת המשחק הסבירה את החוקים והציפיות שלה מהמשחק בין המתחרות. אסדרבסקי שאלה את הטניסאיות "האם יש להן עוד שאלות?" השחקנית דאריה גברילובה האוסטרלית ניצלה את ההזדמנות ושאלה אותה "האם זה בן או בת?". השופטת לא הצליחה להתאפק והתחילה לצחוק וענתה לה שזה בן. מעניין יהיה לראות עד איזה שלב היא תשפוט בטורניר הקרוב, כרגע היא רענון מיוחד בנוף הספורט ומראה שכשופטת טניס היא יכולה להמשיך לעסוק במקצוע שלה ברמות הגבוהות ביותר בשלב מתקדם של ההריון שלה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!