דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
29.0°תל אביב
  • 26.3°ירושלים
  • 29.0°תל אביב
  • 25.2°חיפה
  • 26.0°אשדוד
  • 27.3°באר שבע
  • 26.8°אילת
  • 21.6°טבריה
  • 20.4°צפת
  • 27.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
דני עטר

הבריכה והעונש / ועדת התכנון: יו"ר קק"ל נדרש להרוס חריגות בנייה בשטח ביתו

ועדת התכנון המקומית גלבוע אימצה במלואה את החלטת הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה צפון והורתה לדני עטר להרוס את החריגות תוך 3 חודשים, ביניהן בריכה שמתחילה בשטחו וגולשת לשטח ציבורי

יו"ר קק"ל דני עטר (פלאש90)
יו"ר קק"ל דני עטר (פלאש90)
ענת יורובסקי
ענת יורובסקי
כתבת משפט ופלילים
צרו קשר עם המערכת:

ועדת התכנון המקומית גלבוע קבעה בימים האחרונים כי יו"ר קק"ל דני עטר ידרש להרוס את כל ההרחבות הלא חוקיות הצמודות לביתו בתוך 3 חודשים. כפי שפרסם לראשונה כתב חברת החדשות יוסי מזרחי, הוועדה המחוזית צפון לתכנון ובנייה הורתה בתחילת החודש להרוס את חריגות הבנייה מביתו של עטר אל תוך שטחים ציבוריים, וכעת החלטה זו אומצה במלואה. עטר יידרש להרוס את החריגות תוך 90 יום או להסדירן, ורק לאחר מכן יוכל להגיש בקשה להיתרי בנייה חדשים.

חריגותיו של עטר כללו את הרחבת גודלה של הבריכה שבביתו, שמתחילה בתוך שטחו הפרטי, וגולשת אל שטח ציבורי שאינו בבעלותו. בנוסף, כוללת הבנייה על שטחים ציבוריים גם כביש גישה לביתו, שטח חנייה פרטי, שער כניסה לביתו, ועוד.

הוועדה המחוזית מציעה לבצע הצרחת שטחים על מנת להסדיר את הבריכה אותה בנה עטר, כשבהצעה מודגש כי הבריכה החלה בשטחו הפרטי, אך חרגה אל תוך שטח ציבורי. בנוסף, הועדה מציינת כי הגישה לביתו נעשה עד כה דרך שטח ציבורי, עליו נבנו שער הכניסה, קירות ומסלעות.

הוועדה המחוזית קבעה כי יש לסמן להריסה את כל הבניה והפיתוח שבוצעו על ידי עטר בשטח הציבורי. בנוסף, קבעה הוועדה כי על מנת שעטר יוכל לקבל בעתיד היתרי בנייה, עליו ראשית להרוס את כל הבנייה והפיתוח שבוצעו על ידו בתחום השטח הציבורי, כולל הדרך שנסללה אל ביתו בשטח ציבורי.

הוועדה אף קבעה כי עטר יצטרך לבנות גדר שתחצוץ בין ביתו ובין השטח הציבורי, על מנת למנוע סיפוח בפועל של השטח הציבורי לשטחו, כפי שנעשה עד היום.

על פי הנחיית הוועדה, על עטר לפעול לפי השלבים הבאים: ראשית, ייאלץ להרוס את כל חריגות הבנייה שנעשו מטעמו על שטחים ציבוריים. בכלל זה, שער הגישה לביתו, סככות, ודרך הגישה והחניות מסביב לביתו. רק לאחר מכן, יוכל לקבל היתר בנייה לבריכת השחייה המצויה בתחום מגרשו וחורגת משטחו.

החלטת הוועדה הגיעה בתגובה לתוכנית הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, שהציעה להסדיר בדיעבד את חריגות הבנייה אותן ביצע עטר, כאשר בנה מעבר לשטחו הפרטי על שטח ציבורי.

מדוברות קק"ל נמסר כי לא יגיבו על ענייניו הפרטיים של  עטר, שאינם נוגעים לפעילות הקרן.

מטעמו של עטר טרם נמסרה תגובה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!