דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23.04.24
25.9°תל אביב
  • 23.7°ירושלים
  • 25.9°תל אביב
  • 27.2°חיפה
  • 25.3°אשדוד
  • 29.8°באר שבע
  • 30.6°אילת
  • 25.4°טבריה
  • 26.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / מנצחים: האלופים בכדור-מים והאוהדים שניקו את האיצטדיון ברוסיה

הפועל גוש זבולון זכו באליפות המדינה בכדור-מים | הקמפיין השוביניסטי של רשת בורגר קינג | האוהדות האיראניות שהגיעו לצפות במשחקן שהוקרן בטהרן | אוהדי סנגל ורוסיה שניקו אחריהם בסיום משחק נבחרתם והטרדה בשידור חי

הפועל גוש זבולון זוכים באליפות המדינה בכדורמים  גברים לעונת 2017/18 (באדיבות: הפועל גוש זבולון)
הפועל גוש זבולון זוכים באליפות המדינה בכדורמים גברים לעונת 2017/18 (באדיבות: הפועל גוש זבולון)
צור רוזנצוויג
ליאור ברטל
יאיר צוקר
צור רוזנצוויג
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מנצחים כגוש אחד: הפועל גוש זבולון

צור רוזנצוויג

עוד ענף ספורט בארץ הגיע השבוע לפודיום סיום העונה, הפעם בבריכה בויינגייט שם נפגשו השבוע קבוצת אסא תל אביב מחזיקת הגביע והאלופה המכהנת מול קבוצת הפועל גוש זבולון לשני משחקי גמר הליגה.

גוש זבולון בהובלת המאמן טל גרודמן, ניצחה בהתמודדות בתום דו קרב פנדלים, אורך מותח ומתיש, שהגיעה אחרי תוצאת תיקו במשחק הראשון (3:3) ותוצאת תיקו גם במשחק השני. זו הפעם השנייה העונה שהתמודדות בינהן מגיעה לזריקות עונשין, אף בפעם הקודמת הייתה זו אסא שלקחה אתה כל הקופה וזכתה בגביע והמדינה, אך האליפות החמישית ברציפות חמקה ממנה. בקבוצה בלטו גדי הדר הותיק תומר שמויזמן ונמניה פטקוביץ. האוהדים הרבים שהגיעו מהגוש, עשו את הדרך הארוכה יותר הביתה כשהם מחוייכים ושמחים עם אליפות רביעית בהיסטוריה.

Posted by Palram Zvulun Water Polo Club on Wednesday, June 20, 2018

מפסידה ומעוררת סלידה: רשת בורגר קינג

יאיר צוקר

לרגל המונדיאל ברוסיה, חברת המזון המהיר בורגר קינג יצאה בקמפיין שוביניסטי ובזוי, שעורר סערה גדולה ברוסיה. בקמפיין הציעה הרשת 3 מיליון רובלים (כ-47 אלף דולר) והמבורגרים חינם לכל החיים לאישה הרוסייה הראשונה שתיכנס להריון משחקן במונדיאל, לא חשוב מאיזו נבחרת. הרשת אף הגדילו להסיר את פשר הקמפיין השעורייתי נכתב וכתבו ברשתות החברתיות: "לכדורגלנים יש גנטיקה משובחת, וזה הזמן האידיאלי להשביח את הגנים הרוסיים". 

ארגונים פמיניסטיים ברוסיה כבר עתרו לבית המשפט כדי לבטל את הקמפיין הפוגעני, שלטענתם "משקף את האופן שבו החברה הרוסית תופסת נשים, בתור אובייקטים מיניים ותו לא" וכתוצאה מהמחאה החליטו בחברה להסיר את הקמפיין והעלו הודעת התנצלות.

מנצחות בדרך לשיוויון: אוהדות נבחרת איראן

ליאור ברטל

לראשנה מאז 1979 נכנסו נשים איראניות לאצטדיון אזאדי בטהרן ונהנו מצפייה משותפת עם גברים והילדים שלהן במשחק הנבחרת באצטדיון שהיה מלא ב-20 אלף צופים וצופות. למרות שממשלת איראן הודיעה מראש שהיא תפתח את המגרש לצפייה משפחתית בכל משחקי איראן במונדיאל, בפועל התערבות של "משטרת הצניעות" האיראנית מנעה את התוכנית לצאת לפועל.

לפני המשחק ביום רביעי מול נבחרת ספרד החליטו הנשים האיראניות להגיע למגרש הכדורגל וגילו שהמגרש סגור, למרות שכבר הכרטיסים נמכרו מראש. האוהדות הזועמות לא ויתרו ויצאו להפגנה מאולתרת על החזרה של ממשלת איראן מהחלטה המקורית. לאחר הביקורת שספגה הממשלה באיראן החליטה לחזור להחלטתם המקורית ולהעניק לאזרחיות איראן חווית צפייה משפחתית ייחודיות במונדיאל, שבתקווה תהיה בקרוב גם במשחקים רשמיים של הנבחרת.

https://twitter.com/zmalldaylong/status/1009524020079923204

מנצחים ולא משאירים לכלוך: אוהדי סנגל ויפן

יאיר צוקר

האזהרות הרבות מתופעות של חוליגנים בקרב אוהדי נבחרות, הדירו שינה מעיניהם של מארגני המונדיאל. אבל אולי כבר שכחנו עד כמה אוהדים יכולים להיות אנשי תרבות שמרגישים אחריות על הביקור בארץ המארחת.

השבוע ראינו כיצד אוהדי נבחרות סנגל ויפן יצרו מחווה מרגשת כאשר רבים מהם נשארו דקות ארוכות אחרי משחקיהם, על מנת לעזור בניקיון האצטדיון ואספו לתוך שקיות זבל ענקיות את כל האשפה שהצטברה בין היציעים.

המחווה היפה זכתה לשבחים רבים ברשתות החברתיות מאוהדי כדורגל בכל רחבי העולם. נקווה שהמעשה הזה יעורר השראה אצל אוהדי כדורגל במקומות נוספים בעולם ואפילו כאן בישראל זה וודאי לא יזיק..

מפסיד וצריך להיענש!: אוהד מטריד מינית

ליאור ברטל

מיליוני אוהדים מכל רחבי העולם הגיעו להינות ולצבוע בשלל בשלל צבעי העולם את מגרשי הכדורגל רחובות הערים ברחבי המדינה הגדולה. ביום שישי האחרון קרה בשידור חי מקרה חמור ביותר, כאשר שדרנית הטלוויזיה הקולומביאנית ג'וליאט גונזלס תראן הוטרדה בשידור חי ע"י אוהד אלמוני בעיר סרנסק במחוז מורדוביה. השדרנית הציגה את האווירה בעיר שמארחת ארבע משחקים במונדיאל הקרוב, כאשר היא דיברה לאולפן הספרדי של רשת הטלוויזיה הגרמנית "דויטשה וולה", הופיע האוהד משום מקום נשק לה וחפן את חזה שלה. ניסיונות למצוא מי האיש לא הצליחו ולא ברור כמה המשטרה הרוסית מנסה לאתר אז האזרח שביצע את הפגיעה המינית.

מנצח במעשה קונדס: מאמן נבחרת קוריאה הדרומית שין טאה-יונג

ליאור ברטל

כמה ימים לפני תחילת המונדיאל הגיע למחנה האימונים של דרום קוריאה, סקאוט של נבחרת שבדיה שהסתנן באפן סודי כדי לצפות באימוני הנבחרת לפני המשחק ביום שני בין נבחרת דרום קוריאה לשבדיה, גם אחרי שאמרו לנבחרת המתאמנת שצופים בהם, הם לא התרגשו והמשיכו באימונים כרגיל. ביום ראשון התוודה מאמן נבחרת קוריאה הדרומית  לפני המשחק בין נבחרתו לשוודיה, שהם החליפו בין שמות השחקנים על החולצה בין האימונים למשחקים, זאת על מנת לבלבל את המרגלים של הנבחרות האירופאית, שלא מבחינים בין השחקנים הקוריאנים. התרגיל היצירתי שמשקף את האמת העצובה על האדם הלבן, לא עזר לקריה שהפסידה במשחק הראשון 1:0 לאחר תצוגת כדורגל חלשה מאוד.

https://twitter.com/footbie/status/1008645455545323522

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!