דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
כדורגל נשים

כדורגל נשים / על חגיגת רבע גמר גביע המדינה העיב מצבו העגום של אצטדיון וסרמיל

באצטדיון הבית של הפועל ב"ש הדשא בוצי ומלא בורות ושלוליות, הספסלים ביציעים שבורים ותאי המקלחות שבורים ומוזנחים | האם זו מראה ליחס שמקבל ספורט הנשים בארץ? | ההתאחדות החליטה לסגור את האצטדיון לאלתר עד הודעה חדשה

המצב המזעזע באצטדיון וסרמיל בו אירחה הפועל באר שבע את אס"א תל אביב (ללא קרדיט)
המצב המזעזע באצטדיון וסרמיל בו אירחה הפועל באר שבע את אס"א תל אביב (ללא קרדיט)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

השבוע נערכו משחקי רבע הגמר של גביע המדינה בכדורגל נשים. בסיומם זכינו לקבל ערב ללא הפתעות, כשארבע הקבוצות הפייבוריטיות עלו לחצי הגמר שצפוי להיות מרתק שכן כל אחת מהן היא אלופה פוטנציאלית וכולן גם החזיקו גביע ב-4 השנים האחרונות: מחזיקת הגביע הנוכחית מ.כ רמת השרון, אס"א ת"א, מ.ס רמת השרון ומכבי חדרה. ארבע הקבוצות הן פחות או יותר שוות בכוחן והעונה כבר ראינו בליגת העל שכל אחת מהן יכולה לנצח אחת את השנייה. כעת נותר לנו לחכות להגרלה כדי לגלות מי יהיו הקבוצות שיפגשו בחצי הגמר שייערך ב-27 במרץ.

הטעם הטוב של חגיגת הכדורגל הגדולה נפגע בעקבות החלטה להמשיך לארח את משחק הגביע של הפועל ב"ש מול אס"א ת"א באצטדיון וסרמיל, זאת למרות תנאי המגרש המזעזעים שכוללים דשא בוצי שאינו מותאם למשחק כדורגל רשמי ותאי מקלחות שבורים. ההחלטה להמשיך לארח את משחקי הקבוצה במגרש שאינו מתאים היא בזיון של כל מי שמאשר את המגרש וממשיך לתת יד להזנחה הבוטה הזאת של כדורגל הנשים בארץ. יש לציין כי בעקבות הפרסומים השונים החליטה ההתאחדות לסגור את אצטדיון וסרמיל לאלתר ועד להודעה חדשה עם תיקון הליקויים.

המצב המזעזע באצטדיון וסרמיל בו אירחה הפועל באר שבע את אס"א תל אביב (ללא קרדיט)
המצב המזעזע באצטדיון וסרמיל בו אירחה הפועל באר שבע את אס"א תל אביב (ללא קרדיט)

רמת השרון 2 – הפועל רעננה 1

המשחק שפתח את משחקי רבע הגמר היה המשחק המותח והמעניין ביותר. מחזיקת הגביע רמת השרון אירחה במגרשה הביתי את הפועל רעננה הלוחמנית. רמת השרון איבדה את שתי הכוכבות שלה העונה בשל פציעות ומתקשה למלא את החסר עד כה, הקבוצה הדורסנית משלוש השנים האחרונות מתקשה לשחזר את היכולת ההתקפית בתקופה האחרונה. רעננה התחזקה בשוערת אמריקאית במהלך הפגרה, מה שכמובן עזר לה לייצב את ההגנה והעניק יותר ביטחון לשער הקבוצה.

רעננה הפתיעה את רמת השרון עם שער בדקה ה-15 של מאיה סירוטה בת ה-14.5, שער בכורה שלה בקבוצה הבוגרת. רמת השרון נאבקה כדי לאזן את התוצאה ורק בדקה ה-89 שער דרמטי של מורן פרידמן קבע שוויון ומנע הדחה מפתיעה של מחזיקת הגביע. בהארכה רמת השרון הצליחה לסגור עניין עם שער של ערבה שחף בדקה ה-97 ונמנעה מהגעה לבעיטות ההכרעה בהן כל אחת יכולה לנצח. 2:1 בסיום המשחק לרמת השרון.

הפועל ב"ש 1 – אס"א ת"א 5

מוליכת הטבלה, אס"א ת"א, עלתה לחצי הגמר לאחר ניצחון בתוצאה 5:1 על הפועל ב"ש. זהו שבוע שני ברציפות במהלכו נחשפים התנאים הבלתי הגיוניים בהם משחקת קבוצת הפועל ב"ש במגרש וסרמיל הישן. המגרש נראה בוצי וחולי עם בורות שהתמלאו מים בכל המגרש, האצטדיון נראה מוזנח והיציעים מלאים בספסלים שבורים וחסרי כסאות. כל אוהד ספורט צריך לשאול את עצמו האם ההחלטה להמשיך לארח את משחקי הקבוצה במגרש שאינו מתאים לאירוח משחק כדורגל רשמי לא משקפת את היחס הכללי לכדורגל הנשים בארץ.

המצב המזעזע באצטדיון וסרמיל בו אירחה הפועל באר שבע את אס"א תל אביב (ללא קרדיט)
המצב המזעזע באצטדיון וסרמיל בו אירחה הפועל באר שבע את אס"א תל אביב (ללא קרדיט)

אס"א ת"א הייתה עדיפה על המגרש ועלתה כבר בדקה השמינית ליתרון ראשון במשחק משער של שירלי אוחנה. ב"ש עוד הצליחה לצמק בדקה ה-31 עם שער של לטיסיה אלבוקרקה, אבל אז אס"א ת"א החלה לרקוד על המגרש והצליחה לפתוח את הגנת ב"ש עם מבול של שערים. הרכש המרשים מנבחרת שוויץ, רחל רינסט, כבשה את השני לזכות אס"א בדקה ה-40. במחצית השניה ב"ש התפרקה ומור אפרים ניצלה זאת כדי להבקיע צמד מהיר ולהעלות את אס"א ל-4:1 בדקה ה-50. החלוצה הקנדית, נטלי אזוריקה, חתמה את תוצאת המשחק בדקה ה-90 עם 5:1 לטובת אס"א ת"א.

מכבי חדרה 2 – הפועל פ"ת 0

מכבי חדרה שנמצאת בפריחה מחודשת בחודש האחרון ממשיכה את המומנטום החיובי גם במשחק רבע הגמר מול הנציגה מהליגה הלאומית, הפועל פ"ת. חדרה ניצחה בביתה את פ"ת בתוצאה 2:0 משערים של חנין נאסר בדקה ה-47 ורעות דוד בדקה ה-67.

בנות נתניה 0 – מ.ס קרית גת 7

במשחק הרביעי הביסה מ.ס קרית גת את בנות נתניה בתוצאה נדירה של 7:0. המשחק התחיל עם שער עצמי של ורד מור חיים בדקה ה-17, עדן אביטל המשיכה עם צמד נפלא בדקות 31 ו-41. אלינה מטקלוב הוסיפה שער אדיר בבעיטה מרחוק בדקה ה-45. דניאל שולמן הצטרפה לחגיגה בדקה ה-58, רחל שטיינשניידר הבקיעה בדקה ה-82 ואנה קרולין חתמה את תוצאת המשחק בדקה ה-83 עם השער השביעי.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!