דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
27.2°תל אביב
  • 27.2°ירושלים
  • 27.2°תל אביב
  • 25.3°חיפה
  • 26.6°אשדוד
  • 33.5°באר שבע
  • 33.5°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 31.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
דבר העובדים בארץ ישראל

חוזרים לאוויר / במתכונת חדשה: 'דבר העובדים בארץ ישראל' יוצא לדרך

שמו של אתר החדשות של ההסתדרות שונה מ״דבר ראשון״ ל״דבר העובדים בארץ ישראל״, והוא יתמקד בתכני הליבה של העובדים בישראל | יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד: "אנו מברכים על חזרתו של האתר שמביא לקדמת הבמה את קולה של העבודה המאורגנת"

דבר העובדים בארץ ישראל (גרפיקה: אידאה)
דבר העובדים בארץ ישראל (גרפיקה: אידאה)

אתר החדשות של ההסתדרות חוזר היום (רביעי) לאוויר במתכונת חדשה. שמו של האתר שונה מ״דבר ראשון״ ל-״דבר העובדים בארץ ישראל״ והוא עלה בעיצוב חדש. האתר יתמקד בנושאי הליבה של העבודה המאורגנת ויהיה כלי הביטוי של האדם העובד בישראל.

לאחר תהליך בחינה וארגון מחדש שערכה ההסתדרות לאתר החדשות שבבעלותה, הוחלט למקד את האתר בסיקור תכני הליבה של העבודה המאורגנת והאדם העובד בישראל. ״דבר העובדים בארץ ישראל״ יביא לקדמת הבמה את זרם חייהם של העובדים והעובדות בישראל ויסקר את פועלם בחיי היום יום ובמקומות העבודה, בארגונם, במאבקיהם ובהישגיהם. האתר גם יתמודד עם המגמות הכלכליות המבקשות להדיר חלקים נרחבים מהחברה הישראלית.

שעת מנוחה פועלים קוראים עיתון, כפר אלישיב, 1939. אוסף הצילומים הייחודי של זולטן קלוגר (אתר ארכיון המדינה).
שעת מנוחה פועלים קוראים עיתון, כפר אלישיב, 1939. אוסף הצילומים הייחודי של זולטן קלוגר (אתר ארכיון המדינה).

יו״ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, אמר: "אנו שמחים ומברכים על חזרתו של האתר שמביא לקדמת הבמה את קולה של העבודה המאורגנת בארץ. ההסתדרות משנה את פניה, ודווקא בימים אלו של מציאות כלכלית וחברתית מורכבת, נפעל ביתר שאת על מנת לחזק את העובדים, לשפר את השירות במקומות העבודה ולאזן את השיח הציבורי. אני רוצה להודות לדירקטוריון 'דבר העובדים בארץ ישראל' ולכל הצוות המקצועי, שהובילו את תהליך מתיחת הפנים של האתר, הן ברמה התכנית והן ברמה הוויזואלית. אנו נמשיך לשפר, להשתפר ולהיות הבית של העובדים בישראל."

מנכ״ל ההסתדרות ויו״ר דירקטוריון 'דבר העובדים בארץ ישראל', אופיר אלקלעי, אמר: "ברצוני לברך את חברי וחברות מערכת 'דבר העובדים בארץ ישראל' על חזרתם המהירה לפעילות שוטפת. ההסתדרות והעומד בראשה, ארנון בר דוד, רואים חשיבות עליונה ביצירת כלי מידע שונים ומגוונים עבור חברי הארגון. בעת הכניסה לשנת ה-100 של ההסתדרות, אנו רואים חשיבות במתן קול לעובדים ולעובדות, דווקא בזמן שיש מי שמנסים להחליש את מעמדם."

דבר העובדים בארץ ישראל (גרפיקה: אידאה)
דבר העובדים בארץ ישראל (גרפיקה: אידאה)

מנכ״ל האתר, גיל פלוטקין, אמר: "ההסתדרות מהווה כיום בית לכלל חלקיה של החברה הישראלית, דתיים וחילוניים, יהודים וערבים, ימין ושמאל כאשר המחבר והמאגד בין כולם הוא הדאגה לאדם העובד והמאבק לצדק חברתי. 'דבר העובדים בארץ ישראל' יבטא את קולם של מאות האלפים הקמים בכל בוקר לקיים את המשק הישראלי על כל ענפיו.

״כוכב הצפון לעשייתנו תהיה אמירתו של ברל כצנלסון, מייסדו ועורכו הראשון של עיתון 'דבר', עם הקמתו ב-1925: ׳לא עיתוֹן בּשביל פּוֹעלים יהא 'דבר', כּי אם עיתונם של הפּוֹעלים, אשר אלפי חברים מכּל פּינוֹת העבוֹדה יפנוּ אליו, וידבּרוּ ממנוּ׳."

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!