דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
28.4°תל אביב
  • 26.6°ירושלים
  • 28.4°תל אביב
  • 31.4°חיפה
  • 29.2°אשדוד
  • 31.3°באר שבע
  • 34.0°אילת
  • 28.8°טבריה
  • 28.6°צפת
  • 30.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
אשדוד

ארכיון / עובדי השיטור העירוני באשדוד ייקלטו כעובדי עירייה

כך הוסכם היום בין ההסתדרות לעיריית אשדוד. עד היום הועסקו העובדים באמצעות חוזים אישיים בתנאים שונים משל שאר עובדי העירייה, כעת יושוו תנאיהם.

השיטור העירוני באשדוד  צילום באדיבות דוברות ההסתדרות ודוברות עיריית אשדוד
השיטור העירוני באשדוד צילום באדיבות דוברות ההסתדרות ודוברות עיריית אשדוד
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

פקחי השיטור העירוני באשדוד ייקלטו להעסקה ישירה כעובדי עירייה, כך הוסכם אתמול (חמישי) בין העירייה וההסתדרות במרחב אשדוד בשיתוף עם ועד עובדי העירייה. עד עתה היו הפקחים מועסקים באמצעות חוזים אישיים בתנאים שונים משל שאר עובדי העירייה וכעת תחול עליהם חוקת העבודה ברשויות המקומיות, לרבות תנאי השכר המשופרים והתנאים הסוציאליים כמו ימי חופשה, הבראה, מחלה, פנסיה, קצבת ביגוד, עמותות מקצועיות ועוד. בנוסף, כולל ההסכם גם תוספת שכר ייחודית לפקחי השיטור, המשפרת את שכרם באופן משמעותי.

"ההסכם מהווה פריצת דרך ברשויות המקומיות בישראל ואני גאה על כך כי יבוצע לראשונה בעיר אשדוד" אמר ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי. "אין חולק על תרומתם של עובדי השיטור המשולב, העובדים 24/7 למען ביטחון התושבים. מדובר בעובדים אשר מהווים חלק מרכזי וחשוב מהמערך הכללי להגברת תחושת הביטחון, בשגרה ובחירום, בכל ימות השנה ובזכות כך אנו מצליחים להעניק את השירות המיטבי בתחום הביטחון העירוני. הסכם זה מצטרף להסכם הייחודי שחתמנו לגבי תנאי השכר של הסייעות בגני הילדים של החברה העירונית והכל מתוך תפיסה חברתית השואפת לביטחון תעסוקתי שווה".

יו"ר הסתדרות המעו"ף, ארנון בר-דוד, בירך את עובדי השיטור המשולב על חתימת ההסכם, "אני מקווה כי ההסכם פורץ הדרך יהווה דוגמה ויביא לחתימה על הסכמים קיבוציים דומים ברשויות מקומיות נוספות ברחבי המדינה". יו"ר ההסתדרות במרחב אשדוד, חיים שייב, הוסיף כי "הודות לשיתוף הפעולה הפורה בין ההסתדרות והעירייה הגענו לתוצאות ולהישגים משמעותיים בכל מה שקשור לביטחון התעסוקתי של העובדים ולתנאי העסקתם. קליטת עובדים זאת היא בהמשך ישיר להסכם שחתמנו לאחרונה גם בחברה העירונית למתנ"סים באשדוד, ששיפר אף הוא משמעותית את תנאי ההעסקה של העובדים והעניק להם ביטחון תעסוקתי".

מערך השיטור העירוני ברשויות המקומיות הוקם במסגרת החלטת ממשלה מ-2010, התכנית מובלת על ידי ראשי הרשויות המקומיות יחד עם מפקדי תחנות המשטרה בהתאם למדיניות השר לביטחון פנים ולהוראות מפכ"ל המשטרה ומורכבת מכוח פיקוח ומכוח שיטור ייעודי.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!