דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
27.2°תל אביב
  • 27.2°ירושלים
  • 27.2°תל אביב
  • 25.3°חיפה
  • 26.6°אשדוד
  • 33.5°באר שבע
  • 33.5°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 31.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
יורו 2016

עובדים / 450 עובדי 'כלל ביטוח' ו-'ויזה כאל' צפו יחד בגמר היורו

מאז שעובדי ויזה כאל באו לתמוך בעובדי כלל ביטוח בדרישתם ליציגות, נשאר בין הוועדים קשר חם. את הערב המיוחד קיימו הוועדים בגן אירועים בתל-אביב. "מוסיקה טובה, אוכל טוב, אנשים מדברים - פשוט כיף".

450 עובדי ויזה כ.א.ל וכלל ביטוח צופים ביורו יחד. צילום: דבר ראשון
450 עובדי ויזה כ.א.ל וכלל ביטוח צופים ביורו יחד. צילום: דבר ראשון
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

בגן האירועים Lake TLV שבפארק בגין בתל אביב, התכנסו אתמול (ראשון) 450 מעובדי 'כלל ביטוח' ועובדי 'ויזה כאל', יחד עם בני משפחותיהם, לצפות בגמר היורו. מדובר באירוע הרווחה השני שהוועדים עושים במשותף, סיפרו לדבר ראשון יו"ר ועד עובדי כלל, רוני רז, ויו"ר ועד עובדי כאל, אופיר הרפז, לאחר שבמאי צפו עובדי החברות יחד בגמר ליגת האלופות. "יש כבר ועדים נוספים שביקשו שנזמין אותם לאירועים הבאים" אומר רוני.  

הקשר בין הועדים התחיל כשוועד עובדי כאל, שהיה אולי הסנונית הראשונה לגל ההתאגדויות הגדול של השנים האחרונות (פברואר 2010), הגיעו להביע תמיכה בעובדי כלל ביטוח בהפגנות מול ההנהלה בדרישתם להכרה ביציגות.

"מאז הקשר נשאר חם, כיף, יש הרבה פירגון. עשינו גם ערב פנויים פנויות, ביחד ועם ועד עובדי פלאפון", מספר אופיר, ולדבריו אפילו נוצרו כמה שידוכים. מאירוע גמר היורו הוא מרוצה – "מוסיקה טובה, אוכל טוב – אנשים ממש מבסוטים. חלק באו עם המשפחה. תפסה אותי עובדת שלנו שאין לה שום קשר לכדורגל ואמרה לי 'באתי עם בעלי אבל אני ממש נהנית מהאווירה והחוויה', אנשים מדברים, כיף". 

450 עובדי ויזה כ.א.ל וכלל ביטוח צופים ביורו יחד. צילום: דבר ראשון
450 עובדי ויזה כ.א.ל וכלל ביטוח צופים ביורו יחד. צילום: דבר ראשון

האירוע נפתח בפאנל ובו השתתפו שוער העבר בוני גינזבורג, וחלוץ בית"ר ירושלים לשעבר אלי אוחנה. לצידם מתארחים כוכבי הסידרה 'סופרגול' צחי נוי ודורון לירן. עובדי כאל ציינו בסיפוק את החתימה על ההסכם הקיבוצי החדש, שנחתם לפני שבועיים, ואילו רוני רז הכין את העובדים לקראת ההסכם הקיבוצי הבא בכלל, שהמו"מ לקראתו צפוי להיפתח בקרוב, לאחר שתוקפו של ההסכם הראשון שנחתם בחברה צפוי להסתיים בסוף השנה. פרופ' ירון זליכה, שילווה את הועד במהלך המו"מ, הגיע אף הוא עם משפחתו לצפות בגמר יחד עם העובדים. 

מתוך 450 עובדי כלל שהשתתפו בהימור על תוצאות היורו, נותרו רק 12 שקלעו לגמר, הכריז רז. אחד מהם צפוי לקבל טלוויזיה 40 אינץ' חדשה – "רובם הימרו 2-1 ושצרפת תנצח".

עמית יצחקי, רכז הספורט של ועד עובדי כלל ביטוח, סיפר שהאירוע לצפייה ביורו הוא רק חלק מפעילות רחבה בהרבה.

"זה כבר האירוע השני, היה גם את גמר ליגת האלופות ואי אפשר להשיג כרטיסים, הם נחטפים מיד. זה תענוג, שהועד מארגן את זה, משקיע", אמר.

איזה ענפי ספורט יש היום בחברה? 

"כרגע יש לנו קטרגל גברים, כדורסל גברים, כדורסל נשים, כדורשת נשים, קבוצת שחיה ואנחנו עכשיו בשלבים של הקמת קבוצת טניס. קבוצת הקטרגל שלנו זכתה במקום הראשון בליגה למקומות עבודה. גם קבוצת הכדורשת נשים שלנו זכתה בשנה שעברה באליפות. גם הכדורסל נשים שלנו השתפרו, וראיתי פה באירוע הרבה מהשחקניות".

מה הקשר בין ספורט למקומות עבודה? 

"ספורט זה מאחד את כל החברים ממקום העבודה. זה גם בזמן העבודה וגם מעבר לשעות העבודה אנחנו ביחד, פעם בשבוע, משחקים. נלחמים למען כלל, למען הסמל. השבוע בדיוק היו מיונים לכדורשת ולקטרגל. אחרי שקבוצת הקטרגל שלנו זכתה באליפות היא טסה לפלמה בספרד לטורניר. ניצחנו שם שתי קבוצות ספרדיות, טורניר עם קבוצות ברמה מאוד גבוהה".

האירוע המתוכנן הבא, הוא ליגת Fifa  בפלייסטיישן. בליגה ישתתפו 15 ועדים. כל אחד מהועדים יערוך טורניר פנימי, וישלח את 2 האלופים שלו להתחרות כנגד אלופי הועדים המתחרים". "הפרס הראשון", מכריז רוני רז, "יהיה טיסה לקוסטה ריקה".  

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!