דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
26.5°תל אביב
  • 26.0°ירושלים
  • 26.5°תל אביב
  • 29.2°חיפה
  • 25.9°אשדוד
  • 25.7°באר שבע
  • 32.4°אילת
  • 30.6°טבריה
  • 26.6°צפת
  • 27.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
אולימפיאדת ריו

ריו 2016 / הגולשת מעיין דוידוביץ' מדורגת במקום השישי, שחר צוברי במקום ה-18

דוידוביץ' משקיפה על הפודיום מהמקום השישי כעת, צוברי מעט רחוק יותר ממנו. היום יתחרו הישראלים והישראליות בבנדמינטון, שחייה, קליעה, שייט וגו'דו.

שיט באולימפיאדה (צילום: AP).
שיט באולימפיאדה (צילום: AP).
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

הגולשת מעיין דוידוביץ' סיימה את שלושת השיוטים שנערכו במקומות השני, ה-14 ו ה-15, והיא מדורגת במקום השישי אחרי תשעה שיוטים. צוברי השתפר מעט בשיוט ה-8 וה-9 ומדורג 18. בשחייה: זיו קולונטרוב סיים אחרון ולא העפיל לחצי הגמר ב-50 מ' חופשי. היום יתחרה אורי ששון בג'ודו.

שייט בדגם ניל פרייד

לאחר שהג'ודו העסיק אותנו בימים האחרונים וסיפק הישגים, מרבית תשומת הלב של היום השישי בריו עברה לים, עם שישה ישראלים שהתחרו ובראשם הגולשת מעיין דוידוביץ'. דוידוביץ' מספקת תחרות נהדרת עד כה, ופתחה את יום השיוטים השלישי בדגם RS:X כשהיא מדורגת במקום ה-5. שחר צוברי, מדליסט הארד מבייג'ין, החל את יום התחרויות שלו כשהוא במקום ה-20 וסיכוייו להתקרב לצמרת נמוכים.

אולימפיידת ריו 2016. צילום: סוכנות AP.
אולימפיידת ריו 2016. צילום: סוכנות AP.

מעיין דוידוביץ'

שיוט שביעי: הגולשת פתחה חזק ודורגה במקום השני לאחר המצוף הראשון. המומנטום של הגולשת נמשך, והיא סיימה את השיוט השביעי במקום השני שדירג אותה במקום הרביעי הכללי עם סיכוי טוב לחלום על מדליה.

שיוט שמיני: דוידוביץ' לא פתחה טוב ועקפה את המצוף הראשון רק במקום ה-13. מצבה השתפר בהמשך והיא עלתה למקום ה-10 בתום המצוף הרביעי, אולם נחלשה לאחר מכן וסיימה אותו רק במקום ה-15. זה היה השיוט החלש ביותר שלה עד כה.

שיוט תשיעי: דוידוביץ' קיוותה לשפר משמעותית את מצבה מהשיוט השמיני, אבל התקשתה לשחזר את היכולת מתחילת היום, ועקפה את המצוף הראשון רק במקום ה-21. בהמשך היא הצליחה להשתפר וסיימה את השיוט במקום ה-14.

שלושת השיוטים אתמול מציבים את דוידוביץ' במקום השישי לאחר תשעה שיוטים, ונותרו עוד שלושה שיוטים עד לשיוט המדליות. למרות שהפער בינה לבין המקום השלישי עומד על 21 נקודות, הישראלית עדיין בתמונה למדליה, אבל תהיה חייבת להתעלות בשלושת השיוטים שיתקיימו מחר אותם תצטרך לסיים במקום גבוה ולקוות למעידה של יריבותיה.

שחר צוברי

שיוט שביעי: השייט פתח את המקצה בצורה יחסית טובה, כשבתום שני המצופים הראשונים דורג במקום התשיעי, אבל נחלש בסיום ודורג רק במקום ה-19 עם עוד שיוט מאכזב שהותיר אותו במקום ה-20 הכללי.

שיוט שמיני: השיוט הטוב ביותר של צוברי שפתח נהדר ואפילו בתום ארבעה מצופים דורג במקום השביעי בשיוט. הגולש הישראלי המשיך את המומנטום ודורג במקום ה-6 בסיום, שהעלה אותו למקום ה-19 בדירוג הכללי.

שיוט תשיעי: המומנטום של צוברי נמשך. בתום השיוט הוא שמר על יציבות ודורג במקום השביעי שהקפיץ אותו למקום ה-18 כשהוא מתחיל (באיחור) להזכיר במעט את זוכה הארד מבייג'ין. למרות היום המעודד צוברי רחוק מתמונת הצמרת.

שייט בדגם 470

נשים: נינה אמיר וגילי כהן

לאחר שסיימו אמש במקום ה-16, בתום יום התחרות הראשון. גם היום השני לא האיר פנים לצמד שייטות ה-470 והן רחוקות מתמונת המדליות. בתום ארבעה שיוטים הן נמצאות במקום ה-17 הכללי.

שיוט שלישי: צמד השייטות לא התעלו וסיימו את השיוט השלישי רק במקום ה-19, שהוביל אותן למקום ה-17 הכללי.

שיוט רביעי: השייטות פתחו בצורה פושרת ושמרו על המגמה החלשה כשסיימו במקום ה-15 בתום השיוט. בתום היום השני צמד השייטות רק במקום ה-17 הכללי והן רחוקות מתמונת המדליות.

גברים: דן פרויליך ואייל לוין

פרויליך ולוין שהתחילו את היום במקום ה-10, רשמו שני שיוטים חלשים מבחינתם (19, 21), במה שדרדר אותם למקום ה-15 הכללי ולא נראה שיש להם סיכוי ממשי לזכות במדליה.

שיוט שלישי: הצמד הישראלי פתחו חלש ובתום שני מצופים הם דורגו במקום ה-22 בלבד, בהמשך השתפרו במעט, וסיימו את השיוט במקום ה-17.

שיוט רביעי: צמד השייטים המשיכו את היום החלש וסיימו את השיוט במקום ה-21. בתום השיוט, צמד הבנים מדורג במקום ה-15 הכללי וגם הם מרוחקים מאוד מתמונת המדליות.

שחייה

זיו קולונטרוב 50 מ' חופשי

לאחר המשחה ל-100 מ' שבו לא הרשים, זיו קולונטרוב התחרה אמש בשלב המוקדמות ב-50 מ' חופשי ולא הצליח לשפר את מצבה העגום של נבחרת השחייה.

קולונטרוב בן ה-19 שובץ למשחה השמיני מתוך 11 כששיאו של הישראלי הצעיר עומד על 22.16 שניות, אשתקד בבאקו פרץ זיו קולונטרוב לתודעה כשזכה במדליית הזהב באליפות אירופה לנוער, עם שיא ישראלי וקריטריון אולימפי ב-50 מ' חופשי והעלה את רף הציפיות ממנו לחצי גמר לפחות.

קולונטרוב זינק טוב, אבל פיגר במעט אחרי המובילים במשחה ובסופו של דבר סיים אחרון במקצה וקבע בתוצאה של 22.80 שניות, זמן שהיה רחוק משיאו בכ-6 עשיריות שהספיקה לו רק למקום ה-41 מתוך 85 שחיינים.

מה מצפה לנו היום (שישי):

אורי ששון ביום גורלי בג'ודו. יום מכריע למעיין דוידוביץ' בשייט

אורי ששון יתמודד מחר (שישי) על מזרן הג'ודו במשקל של מעל 100 ק"ג, ששון הוגרל נגד איסלם אל שחאבי המצרי. מקצועית, מדובר בהגרלה לא פשוטה עבור הישראלי, שכן מדובר ביריב חזק שזכה במדליית ארד באליפות העולם בטוקיו ב-2010. ברמה המנטלית-פוליטית מצפה דרמה בעקבות הלחץ התקשורתי שהופעל על המצרי במטרה שלא יופיע לקרב מול ששון. למרות הלחץ, אל שחאבי הודיע שיבחר להופיע להתמודדות מול ששון ולא צפוי לשנות את החלטתו.

בדמינטון: בשעה 15:00 (שעון ישראל) יחל להתחרות בשלב הבתים שחקן הבדמינטון מישה זילברמן.

קליעה: גם כן בשעה 15:00 יתחרה הקלע סרגיי ריכטר במוקדמות ה-50 מ' בשכיבה.

שייט: מעיין דוידוביץ' ושחר צוברי יזנקו ליום הרביעי בתחרות הניל פרייד. דוידוביץ' תנסה לשפר את המעידה בשיוט השמיני והתשיעי ולחזור לתמונת המדליות.

בנוסף אליהם, הצמדים כהן ואמיר ופרויליך ולוין יפתחו את יום התחרות השלישי שלהם.

שחייה: בערב תזנק זוהר שיקלר למוקדמות ה-50 מ' חופשי לנשים.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!