דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
34.5°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 34.5°תל אביב
  • 29.7°חיפה
  • 29.0°אשדוד
  • 31.7°באר שבע
  • 32.9°אילת
  • 32.0°טבריה
  • 23.6°צפת
  • 30.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
צרכנות

צרכנות נבונה / 'ביחד בשבילך' מסכם שמונה חודשי פעילות מוצלחים במיוחד

מועדון החברים של ההסתדרות, שהחל את פעילותו בינואר האחרון, מונה כבר 150 אלף חברים ומציע מגוון גדול של פעילויות מוזלות. "המועדון מנגיש את הפעילויות גם למשפחות שקשה להן יותר. זה אחד המסרים החברתיים שלו".

הפנינג בספארי למנויי ביחד בשבילך (צילום: יח"צ).
הפנינג בספארי למנויי ביחד בשבילך (צילום: יח"צ).
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

כשיו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, הכריז על הקמתו של מועדון הצרכנות החדש של ההסתדרות, 'ביחד בשבילך', בינואר 2016, אף אחד לא ציפה לשיטפון שיגיע. 'ביחד בשבילך' צמח בתוך פחות משנה להיות אחד ממועדוני הצרכנות הגדולים בישראל עם 150 אלף חברים, המציע – בזכות גודלו ובזכות הסבסוד המושקע בפעילותו – מחירים זולים ממרבית המועדונים הגדולים האחרים בשוק. עד סוף השנה מתוכננת השקת  כרטיס אשראי של המועדון עם הנחות ייחודיות ותנאי אשראי מוזלים.

"היקף החברים והרכישות הוא מעבר לכל מה שחלמנו עליו כשעשינו את התחזיות ביציאה לדרך. בשבעה חודשים של פעילות – אין לזה אח ורע" אמר ל'דבר ראשון' איל קרוליצקי מנכ"ל המועדון. קרוליצקי נבחר על ידי ניסנקורן לעמוד בראש הפרוייקט פורץ הדרך ומביא איתו ניסיון רחב ומקיף. הוא כיהן בעבר כיו"ר 'חבר', מועדון הצרכנות של אנשי הקבע, וניהל גם את מועדוני הצרכנות 'בהצדעה' של חיילי המילואים, ו'יותר' של חיילי החובה. אבל את המהירות בה צמח המועדון החדש של ההסתדרות קשה היה אפילו לו לצפות. הוא נדרש להתאים בקצב מהיר את יכולת התמיכה ושירות הלקוחות להקפי הפעילות הגדולים, וזכה לתמיכת יו"ר ההסתדרות, שלדבריו מלווה את הפרוייקט מקרוב.

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן. ארכיון. צילום: יונתן זינדל / פלאש 90
יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן. ארכיון. (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

"היה לזה צמא גדול בקרב חברי ההסתדרות" מסביר קרוליצקי את ההצטרפות המהירה, "אמנם חלקם כבר השתייכו למועדונים שונים, אבל כשניתחנו את הנתונים ראינו שכמעט 50% מחברי ההסתדרות לא שייכים לשום מועדון צרכנות. מלבד זאת, אני חושב שהציבור היום יודע לעשות השוואות מחירים, וגם מי שכבר חבר במועדון אחר, או סתם רוצה לצאת לפעילות עם המשפחה, עושה בדיקת מחירים. כיוון שאנחנו באמת זולים בלמעלה מ-90% מהפעילויות שלנו מכל אופציה אחרת שקיימת היום, אנשים מצביעים בארנק, רוכשים איפה שכדאי להם".

מגוון רחב של הטבות

המועדון מתאפיין במגוון רחב ביותר של שירותים ומוצרים: אטרקציות, הופעות, פעילויות לכל המשפחה ומוצרי צרכנות מכל הסוגים – רהיטים, בגדים, מוצרי חשמל ועוד. "בחופשות בכלל, גם בחופש הגדול וגם בחגים, אנחנו עושים הרבה פעילות מעולם האטרקציות, ההופעות והאירועים בכל רחבי ישראל" אמר קרוליצקי.

בין היתר מציע המועדון הנחות גדולות על כרטיסי כניסה ללונה פארק, רפטינג בצפון, פארקי מים, טיולים, טרקטורונים, מוזיאונים. "החופש הגדול נוצל במיטבו. אנשים יצאו לבלות, והרבה בזכות המועדון, כי הוא מנגיש את הפעילויות גם למשפחות שקשה להן יותר. זה אחד המסרים החברתיים שלו. משפחה של חמש נפשות, שהיתה מוציאה כמעט 600 שקל, ביציאה ללונה פארק, מוציאה 300 שקל". לקראת החזרה ללימודים מציע המועדון מבצעים ברשתות סטימצקי וקרביץ, הנחות על ילקוטים, ציוד, וחולצות בית ספר. היבט נוסף של הראיה החברתית של המועדון היא העדפתו לספקים המייצרים כחול לבן ולספקים שעובדיהם מאוגדים.

הפריטים הנמכרים ביותר במועדון הם כרטיסים לסרטי קולנוע, הנמכרים ב-15 ש"ח (במקום 40), וארוחת בוקר זוגית במגוון רשתות, הנמכרת ב-55 ש"ח במקום ב-110 ש"ח. הטבה נוספת שהמועדון מתגאה בה היא ה'כרטיס הנטען' המאפשר טעינת כסף בהנחה משמעותית של 15%, ורכישה באמצעותו במגוון רשתות. ההנחה מתאפשרת גם על מבצעים קיימים ברשתות – "כפל מבצעים" (למעט הנחות מועדון מקומיות).

מעת לעת מקיים המועדון אירועים סגורים לחברים בלבד. עד כה התקיימו אירועים בלונה פארק ובספארי, וביום חמישי הקרוב יתקיים הפנינג משפחות בפארק המים ימית 2000. לדברי קרוליצקי – 5,000 הכרטיסים לאירוע נמכרו בתוך ימים ספורים, וגם ביתר האירועים נמכרו הכרטיסים עד הכרטיס האחרון.

הפנינג בספארי למנויי ביחד בשבילך (צילום: יח"צ)
הפנינג בספארי למנויי ביחד בשבילך (צילום: יח"צ)

"אנחנו רק לומדים מזה שאפשר לעשות עוד אירועים ולשווק את זה לכל החברים. בעתיד אנחנו מתכננים שיתופי פעולה גם במכירות לוועדים. למשל, אם ועד ירצה לעשות פעילות רווחה סגורה לעובדים באיזה שהוא מתקן או אטרקציה בארץ – יכול להיות שנוכל לתת לו את זה במחיר יותר טוב ואז הוא יחסוך כסף, זה משהו שנמצא בתוכנית העבודה שלנו לשנה הבאה" אומר קרוליצקי.

שיווק המועדון נעשה באמצעות ועדי העובדים, וכן באמצעות ניוזלטרים ודף פייסבוק פעיל ביותר. המועדון ניתן חינם לכלל החברים בהסתדרות, ובאמצעותו יכולים הוועדים לעודד עובדים נוספים להצטרף.

איל קרוליצקי, מנכ״ל ״ביחד בשבילך״ (באדיבות המצולם)
איל קרוליצקי, מנכ״ל ״ביחד בשבילך״ (צילום: באדיבות המצולם)

עובדים המשלמים דמי טיפול בלבד יכולים אף הם לגלוש באתר ולהתרשם מהמבצעים, אולם על מנת ליהנות מהמועדון עליהם להצטרף כחברים להסתדרות. קרוליצקי מדגיש שגם עובדים שהצטרפו להסתדרות כחלק מהתארגנות ראשונית, ואינם משלמים דמי חבר (עד לחתימה על הסכם קיבוצי ראשון) זכאים להינות מהמועדון. לדבריו, ניתן לראות עליה בשיעור המצטרפים כחברים להסתדרות בתקופת הפעילות של המועדון.

"ההסתדרות נותנת היום ערך מוסף גדול יותר מאשר בעבר לחברים – היא נותנת את מה שנתנה תמיד, פלוס המועדון הזה, שניתן בחינם לכל חבר הסתדרות", סיכם קרוליצקי.

גילוי נאות – מועדון הצרכנות "ביחד בשבילך" נמצא בבעלותה של הסתדרות העובדים הכללית, כמו גם חברת דבר ראשון בע"מ המוציאה לאור אתר זה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!