דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ח' בניסן תשפ"ד 16.04.24
20.1°תל אביב
  • 20.7°ירושלים
  • 20.1°תל אביב
  • 19.3°חיפה
  • 19.0°אשדוד
  • 20.2°באר שבע
  • 22.0°אילת
  • 17.5°טבריה
  • 18.1°צפת
  • 20.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ריו 2016

ריו 2016 / יום עמוס תחרויות עבר על המשלחת הישראלית

פסקל ברקוביץ' העפילה לגמר 200 מטר קיאקים, דורון שזירי כמעט והעפיל לגמר נוסף ונבחרות הנשים הישראליות בטניס שולחן וכדורשער הפסידו למקבילותיהן הטורקיות.

פסקל ברקוביץ' חותרת בקיאק (תמונה באדיבות ההתאחדות לספורט נכים).
פסקל ברקוביץ' חותרת בקיאק (תמונה באדיבות ההתאחדות לספורט נכים).
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

יום מלא התרחשויות עבר אתמול (רביעי) על המשלחת הישראלית למשחקים הפרלימפיים בריו. פסקל ברקוביץ' העפילה לגמר ב-200 מטר קיאקים. קובי לאון סיים שישי בתחרות המירוץ נגד השעון באופני היד. דורון שזירי כמעט הצליח להעפיל לעוד גמר בתחרויות הקליעה. השחיינית אראל הלוי סיימה שמינית ב-400 מטר חופשי ונבחרות הנשים הישראליות בטניס שולחן וכדורשער הפסידו למקבילותיהן הטורקיות.

חתירה: פסקל ברקוביץ מעפילה לגמר

פסקל ברקוביץ, בת 49, פתחה את היום במקצה המוקדמות 200 מטר קיאקים. אותו סיימה בזמן של 1:01.71 דקות והמקום השלישי במקצה שלה, מה שלא הספיק לה כדי לעלות לגמר. בשלב יותר מאוחר קיבלה ברקוביץ' הזדמנות נוספת לעלות לגמר, הפעם סיימה שלישית בחצי הגמר, בזמן פחות טוב של 1:02.25 דקות. אך זה הספיק לה כדי להעפיל לגמר מהמקום ה-7 הכללי.

קליעה: דורון שזירי כמעט עלה לגמר

מדליסט הארד בירי בשלושה מצבים, דורון שזירי. התחרה בתחרות השנייה שלו באולימפיאדה. הפעם במוקדמות ירי במצב שכיבה למרחק 50 מטר. שזירי פתח את התחרות מעט חלש עם מקבץ ראשון 102.8. במקבץ השני המשיך את היום הבינוני עם 102 ובשלישי עם 102.1. במקבץ הרביעי הצליח להשתפר עם 104.5 ובסיכום ששת מקבצים סיים במקום התשיעי עם 614.8 נקודות. 0.4 נקודות פחות מהמקום ה-8 המוביל לגמר.

דורון שזירי פספס את העליה לגמר ב60 כדור במצב שכיבה ב0.4 נקודות (תמונה באדיבות ההתאחדות לספורט נכים).
דורון שזירי פספס את העליה לגמר ב60 כדור במצב שכיבה ב0.4 נקודות (תמונה באדיבות ההתאחדות לספורט נכים).

אופני היד: קובי לאון סיים שישי

קובי לאון התחרה במקצה החזק שלו במשחקים – המירוץ נגד השעון. המירוץ מתקיים כאשר כל אתלט מתחרה לבד מול השעון במשך 20 קילומטרים. בסיום התחרות נקבע דירוג המשתתפים בה. לאון ציפה לשחזר את הישגו המצוין מלונדון 2012, שם זכה במדליית הכסף. בתחרות עצמה קובי סיים 10 קילומטרים בזמן של 19:01.81 דקות ודורג במקום השישי. למרות שבסיבוב הנוסף הוא שיפר את זמנו, וסיים בזמן כללי של 36:50.45 דקות. עדיין לא הצליח להתקדם בדירוג וסיים במקום השישי הכללי.

קובי לאון הגיע אתמול למקום השישי במירוץ אופני יד. היום יתחרה קובי במירוץ כביש - שהוא המירוץ החזק שלו (צילום: קרן איזקסון).
קובי לאון הגיע אתמול למקום השישי במירוץ אופני יד. היום יתחרה קובי במירוץ כביש – שהוא המירוץ החזק שלו (צילום: קרן איזקסון).

כדורשער: נבחרת ישראל הודחה ברבע הגמר

נבחרת ישראל, שסיימה רביעית בבית המוקדם, התמודדה מול טורקיה שנחשבת לטובה בעולם. הטורקיות, שהביסו בשלב הבתים את כל יריבותיהן, המשיכו את רצף הניצחונות מול הנבחרת הישראלית וכבר אחרי שלוש דקות הובילו 3:0. המגמה נמשכה עד סוף המחצית הראשונה שהסתיימה בהפרש של 7:1. השחקניות הישראליות, שקיוו להפתיע נראו שבורות. אבל למרות ההפרש הגדול, במחצית השנייה נרשם שיפור מסוים והנבחרת סיימה את הופעותה במשחקים עם הפסד מאכזב 15:5. בסיום התחרות הביע מאמן הנבחרת תקווה שהסיקור התקשורתי החיובי יביא יותר בנות להצטרף לנבחרת ולהעלות את רמתה.

נבחרת הכדורשער הישראלית הפסידה ברבע הגמר לנבחרת הטובה בעולם, נבחרת טורקיה 15-5 (תמונה באדיבות ההתאחדות לספורט נכים).
נבחרת הכדורשער הישראלית הפסידה ברבע הגמר לנבחרת הטובה בעולם, נבחרת טורקיה 15-5 (תמונה באדיבות ההתאחדות לספורט נכים).

בוצ'ה: נדב לוי הפסיד והודח

לאחר שניצח במשחק הראשון, ידע נדב לוי שהוא חייב לנצח גם את סון הקוריאני בקרב על המקום הראשון בבית כדי להמשיך בתחרות. כבר בשלב הראשון של המשחק סון עלה ליתרון 3:0. יתרון שלוי התקשה לחזור ממנו. לוי עוד הספיק לצמק ל-4:2, אך סון הצליח להשיג לקראת סיום המשחק עוד נקודה וסיים את ההתמודדות בניצחון קוריאני 5:2.

שחיה: אראל הלוי סיימה שמינית בגמר 400 מטר חופשי

בשעות הבוקר עלתה אראל הלוי למשחה הגמר ב-400 מטר חופשי. הלוי לא הייתה מועמדת למדליה ועצם ההגעה לגמר הייתה המטרה. הלוי סיימה במקום השמיני והאחרון בפער ניכר מהמתחרות הבכירות עם תוצאה של 5:51.05 דקות.

טניס שולחן: נבחרת הנשים מודחת בשמינית הגמר

חגית ברל וקרולין טביב פתחו את תחרות הזוגות מול הצמד הטורקי נרגיס אלטינטאס והאטיס דומאן. כנראה שזה לא היה היום שלנו מול נבחרות טורקיה, וגם בטניס השולחן הטורקיות היו גדולות על הבנות שלנו וניצחו אותן במשחק הזוגות 3:0 (8:3,8:4,15:6) ובמשחק היחידים 3:1 (11:4,18:6,21:5,12:4).

 שיט: שייטי הסונאר המקום התשיעי, הסקאד במקום ה-11

יום לא טוב להגר ומשה זהבי בתחרות הסקאד. השניים למקום העשירי בשיוט הרביעי, למקום ה-11 בשיוט החמישי ונפסלו בשיוט השישי. בסיכום ששת השיוטים מצבם לא טוב והם מדורגים במקום ה-11 הכללי.

גם לצוות צוות הסונאר – דרור כהן, ארנון אפרתי ושמעון בן יעקב- יום התחרויות פחות האיר פנים. הם סיימו את השיוט הרביעי במקום ה-11, בשיוט החמישי במקום החמישי ובשיוט השישי במקום השביעי. בסוף יום השיוטים השלישי הם מדורגים במקום התשיעי הכללי. נשארו עוד ארבעה שיוטים לפני שיוט המדליות.

מה מחכה לנו היום?

פסקל ברקוביץ' תתחרה בגמר הקיאקים ב-200 מטר. קובי לאון ינסה לזכות במדליה אולימפית בגמר מירוץ אופני יד בכביש. בשייט, צוותי הסונאר וסקאד יעלו לשיוטים 8-7 במטרה לשפר את דירוגם. ובתחרויות השחייה יואב ולינסקי יתחרה ב-100 מטר חזה, איאד שלבי ב-50 מטר חזה וענבל פיזארו תנסה סוף סוף להשיג את המדליה המיוחלת ב-200 מטר אישי.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!