דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
27.2°תל אביב
  • 27.2°ירושלים
  • 27.2°תל אביב
  • 25.3°חיפה
  • 26.6°אשדוד
  • 33.5°באר שבע
  • 33.5°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 31.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

קרן אופק נבחרה לקדנציה נוספת בראשות ועד עובדי פרטנר

בבחירות השתתפו 2,220 בעלי זכות בחירה, 78% מתוכם בחרו באופק, שהובילה את מהלך הקמת ועד העובדים בחברה לפני 7 שנים | אופק (43) מועסקת בחברה משנת 2007, והחלה במעמד של עובדת קבלן

קרן אופק, ראש ועד עובדי פרטנר יחד עם חברי הועד ומזכירת איגוד עובדי האינטרנט וההיי-טק הדר סילוקי (ללא קרדיט)
קרן אופק, ראש ועד עובדי פרטנר יחד עם חברי הועד ומזכירת איגוד עובדי האינטרנט וההיי-טק הדר סילוקי (ללא קרדיט)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

קרן אופק נבחרה לקדנציה נוספת בראשות ועד עובדי פרטנר. בבחירות השתתפו 2220 בעלי זכות בחירה, 78% מתוכם בחרו באופק, שהובילה את מהלך הקמת ועד העובדים בחברה לפני 7 שנים. כ-20% מהבוחרים בחרו בדוד שרת שהתמודד מולה לראשות הוועד זו הפעם השניה, 2% נמנעו.

אופק (43) עובדת בחברה משנת 2007. בראשית דרכה המקצועית התקבלה לעבוד בחברה כעובדת קבלן לאחר שלמדה אלקטרוניקה, ובהמשך נקלטה להעסקה ישירה. המחאה החברתית של שנת 2011 וההתאגדויות בחברות הביטוח ובחברת הסלולר פלאפון, כמו גם היעדר הביטחון התעסוקתי וגלי הפיטורין בחברות הסלולר בעקבות רפורמת כחלון הביאו אותה בשנת 2013 ליזום עם חבריה את מהלך ההתארגנות בפרטנר.

מאז, מובילה אופק את ועד העובדים והספיקה לחתום כבר על שני הסכמים קיבוציים בחברה שהעניקו תוספות שכר, דאגו להשתתפותם ברווחי החברה ושיפרו את תנאי הרווחה. בנוסף הביאו ההסכמים לשיפור משמעותי בביטחון התעסוקתי של עובדי החברה, אשר הצליחו לצלוח גם את משבר הקורונה ללא פיטורים.

שורה של בכירים עזבו את פרטנר בשנה החולפת, בהם המנכ"ל היוצא איציק בנבנישתי, המשנה למנכ"ל יובל קינן, סמנכ"לית משאבי האנוש עינת רום וסמנכ"לים נוספים. אופק, נחשבת כיום לבכירה הוותיקה ביותר בארגון, ובחירתה לקדנציה נוספת עשויה לחזק את היציבות ביחסי העבודה.

יחד עם אופק, נבחרו לוועד כל רשימת המומלצים שלה שכללה את יריב הלפרין, יריב אוקנין סמואל, מיטל לוי קירשנבאום, איריס טסה, צביקה יוליס, חני אביב, חן פקץ, מקסים פומנקו, דן הירש וכפיר גולדשטיין.

קרן אופק, יו״ר הוועד הנבחרת: "אני מודה לכל הפרטנרים על האמון והתמיכה הגורפת בי ובנבחרת שלי. ההישג אינו מובן מאליו בשבילי, אך יש בו עדות לעשייה שלנו בוועד למען החברים שלנו בפרטנר ובראשה פירות ההסכם הקיבוצי שחתמנו עם הנהלת החברה. לא בכדי דורגנו בתור החברה שהכי רוצים לעבוד בה בענף התקשורת, וכאחת החברות הנחשקות בארץ לעבוד בה. נמשיך לעבוד קשה למען כל הפרטנרים שלנו, להגיע להישגים חדשים ולהצדיק את האמון שנתנו בי ובנבחרת המצוינת שנבחרה לוועד"

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!