דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23.04.24
23.7°תל אביב
  • 25.3°ירושלים
  • 23.7°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 20.1°אשדוד
  • 23.9°באר שבע
  • 27.9°אילת
  • 21.2°טבריה
  • 17.8°צפת
  • 22.3°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
הסכם קיבוצי

יחסי עבודה / הסכמים קיבוציים חדשים ב'כים ניר' ו'דלק שינוע'

איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, בראשות אבי אדרי, הודיע אתמול (שני) כי חתם על ההסכמים, שיעניקו הטבות כלכליות משמעותיות לעובדים בשתי החברות. אדרי: "ההסכמים משקפים את מסירותם ועבודתם המאומצת של העובדים"

איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, בראשות אבי אדרי, הודיע אתמול (שני) כי חתם על שני הסכמים קיבוציים במקומות עבודה שונים  – הסכם ראשוני שיחול על צוות הקרקע בחברת כים ניר והסכם חדש, שני במספר, בחברת דלק שינוע.

ההסכם הראשון הוא בחברת כים ניר, המפעילה מטוסים לריסוס וכיבוי שרפות בחמישה מנחתים שונים מצפון ועד דרום. ההסכם, שיהיה בתוקף עד לדצמבר 2019, יחול על עובדי צוות הקרקע העוסקים בהכנת המטוסים לטיסה, והתאגדו לאחרונה בהסתדרות.

בהסכם נקבע כי העובדים יזכו לתוספת שכר שתנוע בין 250 ל-1,500 ש"ח, זאת בהתאם לוותק. בנוסף לכך ייהנו העובדים משיעור השתתפות גבוה יותר של החברה בהוצאות נסיעה ותעריף גבוה יותר עבור עבודה בשבת.

הסכם קיבוצי בכים ניר (תמונה מתוך דף הפייסבוק של איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות).
הסכם קיבוצי בכים ניר (תמונה מתוך דף הפייסבוק של איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות).

במעמד החתימה על ההסכם השתתפו אבי אדרי, מנכ"ל החברה אודי זוהר, ממונה חטיבה ארצית באיגוד עובדי התחבורה קרנית שפר-לידור, סמנכ"ל כספים בכים ניר אמיר מנדלבאום, חבר ועד הפעולה עייש שלום ויו"ר ועד הפעולה וגדי כהן .

ההסכם השני יחול על נהגי חברת דלק שינוע, המובילים דלק לתחנות תדלוק ברחבי הארץ.במסגרת ההסכם, שיהיה בתוקף עד ספטמבר 2018, יהיו זכאים העובדים למענק שנתי בגובה של 5,000 שקל, תוספות שכר הכוללות חצי אחוז על כל שנת ותק, תשלום עבור שהיית רכב במוסך, קבלת תשלום בגין יום מחלה החל מהיום הראשון והגדלת תקציב הרווחה במאות שקלים עבור כל עובד.

הסכם קיבוצי בדלק שינוע (תמונה מתוך דף הפייסבוק של איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות)
הסכם קיבוצי בדלק שינוע (תמונה מתוך דף הפייסבוק של איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות)

במעמד החתימה על ההסכם נכחו אדרי, מנכ"ל החברה יהודה אוחיון, מנכ"ל דלק שינוע, ממונה חטיבה ארצית באיגוד עובדי התחבורה ענבל סופרו, יו"ר קבוצת דלק פי גלילות וחברת דלק שינוע משה כארדי, יו"ר ועד העובדים ירון דוד וחברי הוועד יהודה יששכר ואליהו אלימלך.

"אני גאה ומברך את הצדדים על ההסכמים אליהם הגענו לאחר משאים ומתנים פורים ועניינים" סיכם אדרי, "ההסכמים, שנחתמו בשתי החברות, כוללים הטבות כלכליות משמעותיות המשקפים את מסירותם ועבודתם המאומצת של העובדים".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!