דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י' בניסן תשפ"ד 18.04.24
18.2°תל אביב
  • 11.9°ירושלים
  • 18.2°תל אביב
  • 17.4°חיפה
  • 18.7°אשדוד
  • 15.5°באר שבע
  • 22.2°אילת
  • 18.7°טבריה
  • 13.3°צפת
  • 17.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
בארץ

יוזמה מקומית / מרחב ההסתדרות באילת מציג: 'כוכב נולד' למקומות עבודה

עשרה עובדים ועובדות עלו לגמר של 'ליגת הבמה' וביצעו את השירים האהובים עליהם, בליווי קליפים המציגים אותם במקום העבודה. הזוכה, אילנית הרוש, ביצעה שיר בערבית ובעברית

זוכת תחרות כוכב נולד למקומות עבודה - אילנית הרוש (צילום: בראשית הפקות).
זוכת תחרות כוכב נולד למקומות עבודה - אילנית הרוש (צילום: בראשית הפקות).
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

מרחב אילת של ההסתדרות קיים לראשונה אירוע ייחודי – תחרות כוכב נולד למקומות עבודה. ביום שני השבוע נערך הגמר ובו זכתה אילנית הרוש, מורה לערבית מבית הספר מקיף בגין בעיר, עם ביצוע לשיר "תמאלי מעאכ" של עומרו דיאב.

"זה היה אדיר, במיוחד לשיר בערבית" אמרה הרוש, שגדלה על ברכי השפה הערבית מילדות בביתה. "עשיתי את השיר בביצוע משולב עם עברית. אני מורה לערבית כבר 23 שנים והבחירה להיות מורה לערבית היא מהאהבה שלי לשפה. אנחנו משפחה עיראקית, ובתור ילדה הגיעו בכל שבועיים נגנים לביתנו וניגנו מוסיקה של אום כולתום ופיירוז, הייתי יושבת ומקשיבה, והולכת לישון. אבא שלי התעסק בזה, הוא היה שדרן רדיו בקול השלום של אייבי נתן. הוא נפטר כשהייתי בת שש, אבל המוסיקה לא עזבה אותי. שנים הייתי שומעת ומקליטה, ועכשיו קצת אחרי גיל 45 זה יוצא החוצה, ואני ממשיכה את דרכו. לפני שלושה חודשים שרתי בערב במתנ"ס ואנשים אמרו לי שאני מחזירה אותם לבית אבא, אחר כך היתה התחרות הזו, ועכשיו אני כבר במגעים על השתתפות בפסטיבלים בקרוב".

מירב לוין פוקס מחברת בראשית הסבירה שהרעיון פותח יחד עם המרחב, במטרה לגבש את מקומות העבודה במרחב. "ערכו אודישנים לכ-35 עובדים ממקומות עבודה בעיר. מתוכם העלינו עשרה לגמר, ואליהם הגענו למקומות העבודה עם צוות צילום, והכנו להם קליפים במקום העבודה, שבו החברים ממקום העבודה והבוס איחלו להם גם בהצלחה. את הקליפים העמדנו להצבעה בפייסבוק שהיוו 10% משכלול הנקודות הסופי. באירוע הגמר היו שבעה שופטים בעלי רקע מוסיקלי מהעיר. האולם היה מלא ואנשים התרגשו מאוד, ממש הצלחה".

תחרות כוכב נולד למקומות עבודה (צילום: בראשית הפקות).
תחרות כוכב נולד למקומות עבודה (צילום: בראשית הפקות).

"האירוע היה הצלחה גדולה, עם פרסים, נאומים והשתתפות קהל גדול של עובדים, ועדים, משפחות ואורחים. שידרו אותו גם בטלוויזיה וברדיו העירוניים" אמר אבי אזולאי יו"ר המרחב, "העובדים הגיעו ממעסיקים בתחום המלונאות, במועצה הדתית, רשת המתנ"סים, אגד היסעים, העירייה ומקומות עבודה אחרים. הפרס הראשון שניתן היה דיל של ארבעה ימים בברצלונה, וכל המתמודדים קיבלו פרסים כמו ארוחות זוגיות. היו לנו חסויות – עיריית אילת, חברת מטיילי א. אילת שיש לה הסכם קיבוצי אצלנו, בנק יהב, המקומון ערב ערב, וחברת יוסי אברהמי. אני ממליץ על הקונספט למרחבי ההסתדרות נוספים", הוסיף אזולאי.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!