דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
23.1°תל אביב
  • 22.2°ירושלים
  • 23.1°תל אביב
  • 19.6°חיפה
  • 22.2°אשדוד
  • 27.3°באר שבע
  • 32.2°אילת
  • 27.4°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 24.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
בנק לאומי

ביחד בשבילך / בקרוב: כרטיס אשראי מיוחד לחברי מועדון הלקוחות ביחד בשבילך

מועדון הצרכנות מבית ההסתדרות חתם על הסכם שיתוף פעולה עם חברת לאומי קארד, לפיו יושק כרטיס אשראי ובו הטבות במגוון בתי עסק, פטור מדמי שימוש ועוד. יו"ר בנק לאומי: "שיתוף הפעולה ייצר את אחד ממועדוני הלקוחות החזקים והמובילים בארץ"

איל קרוליצקי, אבי ניסנקורן, רון פאינרו, דודי גיל (קרדיט צילום: יהודה שגב / דוברות ההסתדרות)
איל קרוליצקי, אבי ניסנקורן, רון פאינרו, דודי גיל (קרדיט צילום: יהודה שגב / דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

מועדון הצרכנות ביחד בשבילך מבית ההסתדרות וחברת האשראי לאומי קארד חתמו על הסכם שיתוף פעולה לקראת השקת כרטיס אשראי של המועדון בדצמבר 2016. לדבריהם, ייהנו מחזיקי הכרטיס מפטור קבוע מדמי שימוש בכרטיס, מהנחות בלמעלה מאלפיים בתי עסק, וכן תתאפשר להם לקיחת 'הלוואה חברתית'. כמו כן יהנו מחזיקי הכרטיס מההטבות המוצעות למחזיקי כרטיס לאומי קארד.

ההסכם נחתם במעמד יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, מנכ"ל חברת האשראי לאומי קארד רון פאינרו, מנכ"ל מועדון ביחד בשבילך איל קרוליצקי ויו"ר הדירקטוריון של מועדון ביחד בשבילך, המשמש גם כמנכ"ל חברת העובדים של ההסתדרות, דודי גיל, וזאת לאחר תהליך שכלל את בחינת שלושת חברות האשראי, ומו"מ ממושך מול חברת לאומי קארד.

"ההחלטה להקים את מועדון ההטבות החברתי ולהשיק כרטיס אשראי לחברי "ביחד בשבילך" נולדה מתוך אמונה כי חברה צודקת יותר היא קודם כל חברה שמחזירה את הכבוד לאדם העובד" אמר יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן. "כמו שדאגתי להוביל מהלך להעלאת שכר המינימום באלף שקל ולהגדיל את ההפרשות לפנסיית החובה, כך אמשיך לפעול על מנת לחזק גם את כוח הקניה של העובדים במטרה להוריד את יוקר המחיה ולטפל גם בצד ההוצאות. ההסתדרות תמשיך להקצות משאבים ולסבסד את ההטבות שמעניק מועדון "ביחד בשבילך" כי זהו צעד חשוב במאבק לשוויון וכלי נוסף לצמצום פערים בחברה הישראלית".

מנכ"ל לאומי קארד רון פאינרו, ציין במעמד טקס החתימה כי "שיתוף הפעולה בין לאומי קארד ומועדון ביחד בשבילך, ייצר את אחד ממועדוני הלקוחות החזקים והמובילים בארץ. 700,000 חברי ההסתדרות יכולים ליהנות מניסיונה הרב של לאומי קארד בתחום האשראי וממגוון הטבות והלוואות חברתיות. הצעת הערך הייחודית שלנו שכוללת הטבות צרכניות משמעותיות תוך חדשנות אמתית- תעניק ללקוחות המועדון פלטפורמה ייחודית בתחום האשראי".

מחזיקי הכרטיס החדש ייהנו מהאפשרות לקבל "הלוואה חברתית" בתנאים מיוחדים, ויוכלו להעביר כספים שיחסכו להם במסגרת ההנחות שמקנה הכרטיס במעמד החיוב, לתכנית "חסכון חברתי" בתנאים מועדפים. מחזיקי הכרטיס ייהנו מהנחה קבועה בעמלות המרת מט"ח בעסקאות חו"ל, וכן יקבלו מזמני הכרטיס תווי שי בסך 100 שקלים לרכישה במגוון רשתות כמתנת הצטרפות.

מועדון הצרכנות ביחד בשבילך הוקם בינואר 2016 על ידי ההסתדרות וצמח בתוך פחות משנה ללמעלה מ-150 אלף חברים. המועדון מציע בזכות גודלו ובזכות הסבסוד המושקע בפעילותו מחירים זולים ממרבית המועדונים הגדולים האחרים בשוק ומגוון רחב של הטבות. למועדון יכולים להצטרף בחינם כלל חברי ההסתדרות המשלמים דמי חבר, וכן חברי ההתאגדויות החדשות במשק, שאינם משלמים דמי חבר עד לחתימה על הסכם קיבוצי ראשון. חברי המועדון יוכלו להזמין את כרטיס האשראי החדש ברגע שיושק, בלא תשלום ובלא התחייבות לשימוש.

גילוי נאות – מועדון הצרכנות "ביחד בשבילך" נמצא בבעלותה של הסתדרות העובדים הכללית, כמו גם חברת דבר ראשון בע"מ המוציאה לאור אתר זה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!