דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
38.1°תל אביב
  • 35.0°ירושלים
  • 38.1°תל אביב
  • 37.1°חיפה
  • 33.8°אשדוד
  • 39.6°באר שבע
  • 39.4°אילת
  • 40.5°טבריה
  • 32.4°צפת
  • 40.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
הסכם קיבוצי

הסכם קיבוצי / נחתם הסכם שכר חדש במשרד לשירותי דת

בהודעה משותפת להסתדרות ולמשרד נמסר חתימת ההסכם שיחול על כ-60 עובדי המשרד ויעניק להם מענקי יעדים ותפוקות חצי שנתיים. אבי ניסנקורן: "ההסכם נושא בשורה חברתית והנהנים ממנה הם לא רק עובדי המשרד אלא כלל הציבור"

הסכם שכר חדש במשרד לשירותי דת (צילום: באדיבות דוברות ההסתדרות).
הסכם שכר חדש במשרד לשירותי דת (צילום: באדיבות דוברות ההסתדרות).

הסכם שכר חדש לעובדי המשרד לשירותי דת נחתם לפני זמן קצר בלשכת יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן. בין השותפים להבנות גם השר לשירותי דת דוד אזולאי, יו"ר ההסתדרות עובדי המדינה אריאל יעקובי, מנכ"ל המשרד לשירותי דת עו"ד עודד פלוס, מזכיר ארצי בהסתדרות עובדי המדינה דורון קרני ויו"ר ועד עובדי המשרד צחי חמדני.

על פי ההסכם, שיחול על כשישים עובדי המשרד, העובדים יהיו זכאים למענקי יעדים ותפוקות שיחולקו אחת לחצי שנה. עוד מעוגן בהסכם כי העובדים ידורגו לחמש קבוצות איכות בהתאם לאופן עמידתם ביעדים שהוגדרו על ידי המשרד. כלל העובדים הזכאים, כולל גם עובדים המועסקים באמצעות חוזה אישי, יקבלו מענק בגובה של 3,000 עד 5,400 ש"ח, כאשר המענק הממוצע שיינתן  ל-30% מהעובדים יעמוד על כ-4,200 ש"ח. הסכום האישי שיקבל כל עובד יהיה תלוי בקבוצה שבה שובץ.

"אני שמח שלאחר עבודה מאומצת ועמידה ללא פשרות על זכויותיהם של עובדי משרדי שעושים עבודת קודש, הגענו להסכם ראוי ונכון" ציין השר לשירותי דת ח"כ דוד אזולאי, "תודתי על כך נתונה לאבי ניסנקורן יו״ר ההסתדרות על שיתוף הפעולה עם צוות המשרד בראשות המנכ"ל".

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן אמר כי "ההסכם נושא בשורה חברתית והנהנים ממנה הם לא רק עובדי המשרד אלא כלל הציבור. המנגנון שהוסדר בהסכם מאפשר לתגמל את העובדים בהתאם לביצועים אישיים, תוך שיפור השירות שניתן לאזרחים. אני רוצה לברך את העובדים והוועד בראשות צחי חמדני על העצמה והאחריות שהפגינו לאורך התהליך, תודה ליו"ר הסתדרות עובדי המדינה ידידי אריאל יעקבי ויישר כוח לשותפים שאפשרו להסכם הזה לקרום עור וגידים בהם השר לשירותי דת דוד אזולאי ומנכ"ל המשרד עודד פלוס".

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי, הצטרף לדברי ניסנקורן והוסיף כי "אני מודה לכל הצדדים שהביאו לחתימה על ההסכם. מעתה גם עובדי המשרד לשירותי דת ייהנו משיפור משמעותי בשכרם, כאשר לצדם הנהנים העיקריים מההסכם יהיו מקבלי השירות בציבור".

יו"ר ועד העובדים צחי חמדני אמר כי "לאחר מו"מ מורכב ואינטנסיבי אני שמח על כך שהגענו להסכמות אשר מיטיבות עם עובדי המשרד ומעמידות אותם בשורה אחת עם עובדים במשרדי ממשלה אחרים".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!