דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
22.8°תל אביב
  • 22.2°ירושלים
  • 22.8°תל אביב
  • 20.3°חיפה
  • 20.7°אשדוד
  • 18.3°באר שבע
  • 26.1°אילת
  • 21.8°טבריה
  • 20.3°צפת
  • 21.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
פלילי

אלימות נגד נשים / תושב יפו מואשם שסקל את אישתו למוות

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד נאצר שוא, תושב יפו בן 51. על פי כתב האישום, רצח שוא את אשתו, הואידה, באכזריות רבה ולאחר מכן טען שמותה נגרם כתוצאה משוד אלים

מקרי אלימות ברחבי הארץ. צילום ארכיון: פלאש 90. למצולמים אין קשר לכתבה.
מקרי אלימות ברחבי הארץ. צילום ארכיון: פלאש 90. למצולמים אין קשר לכתבה.

אזהרה: הכתבה מכילה תיאורי אלימות קשים ועלולה להיות קשה לקריאה לחלק מהקוראים והקוראות.

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (שני)  לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד נאצר שוא, תושב יפו בן 51,  בגין רצח אשתו, הואידה שוא, שיבוש מהלכי משפט ומסירת ידיעות כוזבות.

לפי כתב האישום, בתאריך 22 באוקטובר, נסעו הנאשם והמנוחה לטייל בקלקיליה ובשכם ולבקר את קרובת משפחתו של הנאשם בכפר בידיא בשומרון. בשעה 00:13 לערך יצאו השניים מביתה ברכבם, כאשר בסמוך לאחר תחילת הנסיעה החליט הנאשם לגרום למות המנוחה.

לטענת הפרקליטות, עצר הנאשם את הרכב בשולי הדרך, באזור הישובים ברקן וקרית נטפים, יצא מהרכב והחל לחבוט בעצמה רבה, פעם אחר פעם, בראשה ובגופה של המנוחה בעזרת משקולת ברזל ואבנים גדולות שהיו בצד הדרך. מיד לאחר מכן כיסה הנאשם באדמה את המשקולת המגואלת בדם, הכניס את המנוחה, אשר זעקה לעזרה, חזרה לרכב והמשיך בנסיעה.

כעבור נסיעה קצרה עצר הנאשם בשנית את רכבו בשולי הדרך, באזור התעשייה ברקן. בעודם מחוץ לרכב, המשיך הנאשם להכות בעצמה בראשה ובגופה של המנוחה באמצעות אבנים. לאחר מכן גרר הנאשם את המנוחה חזרה לרכב, המשיך בנסיעה קצרה, עצר בשלישית בשולי הדרך, הוציא את המנוחה מהרכב והניחה על הקרקע.

כתוצאה ממעשיו, נגרמו למנוחה חבלות רבות ומותה נקבע במקום.

בסביבות השעה 02:17 התקשר הנאשם למד"א תוך שהוא מוסר הודעה כוזבת לפיה מות המנוחה נגרם כתוצאה משוד אלים שבוצע בידי אחרים, שעצרו את רכבם, שדדו את כספם והכו קשות את המנוחה, בעוד לאורך משך המאבק ניסה, כביכול, הנאשם לסייע למנוחה.

השוטרים תחקרו את שוא בשטח וגילו כי גרסתו אינה מתיישבת עם הממצאים בזירה. הוא נעצר וצו איסור פרסום הוצא על החקירה. לאחר איסוף ראיות מכמה זירות, גביית עדויות ואיסוף ראיות, הצליח צוות החקירה לגבש תשתית ראייתית נגד הבעל. הוא מואשם בעבירות של רצח, שיבוש מהלכי משפט ומסירת ידיעות כוזבות.

התובע, עו"ד עודד קלר מפרקליטות מחוז מרכז, אמר: "במעשיו של הנאשם טבועה אכזריות קשה המבטאת מסוכנות ברורה וחד משמעית, וזאת לצד נסיבות ביצוע העבירות הכוללות מסירת ידיעה כוזבת והעלמת ראיות".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!