דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
38.1°תל אביב
  • 35.0°ירושלים
  • 38.1°תל אביב
  • 37.1°חיפה
  • 33.8°אשדוד
  • 39.6°באר שבע
  • 39.4°אילת
  • 40.5°טבריה
  • 32.4°צפת
  • 40.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
התאגדות עובדים

התאגדות עובדים / עובדי חברת הקייטרינג שולץ מתאגדים בהסתדרות

עובדי חברת ההסעדה המוסדית המובילה, המספקת שירותי הסעדה לכשמונים חדרי אוכל בחברות שונות במשק ולאירועים, החלו במהלך גלוי של התאגדות. "אנחנו אוהבים את מקום העבודה שלנו ומחויבים לו, לצד זה אנו חשים היעדר ביטחון תעסוקתי ושקולנו לא נשמע"

התאגדות עובדי חברת ההסעדה 'שולץ' (תמונה מעמוד הפייסבוק של ההתאגדות)
התאגדות עובדי חברת ההסעדה 'שולץ' (תמונה מעמוד הפייסבוק של ההתאגדות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

עובדי חברת הקייטרינג שולץ החלו במהלך גלוי של התאגדות במסגרת ההסתדרות והקמת ועד עובדים. "אנחנו אוהבים את מקום העבודה שלנו ומחויבים לו, שואפים להציב את החברה בחוד החנית של הענף. לצד זה אנו חשים היעדר ביטחון תעסוקתי ושקולנו לא נשמע. הגיע הזמן שנבחר בערבות הדדית, ערבות שתדאג לכל העובדים אבל תביא גם להמשך חיזוקו של המותג שולץ" כתבו חברי ועד הפעולה בדף הפייסבוק שנפתח להתארגנות.

כחלק ממאמצי ארגון העובדים התייצבו עשרות עובדים פעילי התאגדות במוקדים השונים בהם עובדת החברה, והחלו במהלך ההחתמה להסתדרות. זאת לצד סיוע, תמיכה וסולידריות של ועדי העובדים במקומות העבודה בהם קייטרינג שולץ מספקת את שירותיה.


"בכל תקופת עבודתי בחברה אני לצד עובדים ונמצאת שם תמיד כאוזן קשבת" כתבה לירון ששון תבור, שפית מנהלת זה מספר שנים בחברה, "לאחרונה בעקבות עסקה שהתרחשה בין משפחת שולץ לבין קרן אייפקס העולמית, התחלפה ההנהלה של חברת שולץ ואנו כלל עובדי החברה כבר לא נמצאים תחת כנפיה העוטפות והמלטפות של משפחת שולץ, שתמיד דאגה לכולם והשאירה דלת פתוחה לכל אחד ואחת מאיתנו. בתור מנהלת פעילה בחברה החלטתי להרים את הכפפה ולנסות להפוך את מקום עבודתנו לבית של כולנו, מקום נעים עוטף ומלטף. לכן ממקום של דאגה לעובדים ודאגה להמשך הצלחתה והובלתה של חברת שולץ בתחום ההסעדה,אני שמחה וגאה להיות חלק בהובלת התאגדות החברה למציאות בה עובדים גם חרוצים וגם מרוצים".

בין המטרות שמבקשים העובדים להשיג במסגרת הסכם קיבוצי לעובדי החברה – העלאת שכר, פתיחת קרנות השתלמות לעובדים, שי לחג ושיפור תנאים. "רק התאגדות תחייב את הנהלת שולץ לנהל מו"מ בגובה העיניים עם העובדים. רק דרך הסדרה של יחסי עבודה קיבוציים נוכל להבטיח מיצוי מלא של זכויותינו. במציאות של שינויים ארגוניים, מכירה או כל תסריט עתידי שעלול להתרחש חשוב שלעובדים יהיה קול שיושמע" נכתב.

שולץ היא חברת הסעדה מוסדית מובילה, המספקת שירותי הסעדה לכשמונים חדרי אוכל בחברות שונות במשק ולאירועים, המעסיקה כ-1,400 עובדים מקצועיים. הרשת הוקמה לפני כשלושה עשורים על ידי יחיאל שולץ. באפריך 2015, זמן קצר אחרי שמכרה את השליטה בתנובה לתאגיד המזון הסיני ברייט פוד, רכשה קרן אייפקס 80% ממניות החברה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!