דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
33.5°תל אביב
  • 26.2°ירושלים
  • 33.5°תל אביב
  • 28.5°חיפה
  • 27.1°אשדוד
  • 28.8°באר שבע
  • 29.7°אילת
  • 27.8°טבריה
  • 20.8°צפת
  • 30.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ביחד בשבילך

ביחד בשבילך / הושק כרטיס האשראי המיוחד לחברי מועדון ההטבות של ההסתדרות

הכרטיס, שיופעל בשיתוף פעולה עם חברת לאומי קארד, יעניק הטבות ייחודיות לחברי המועדון ויאפשר גם קבלת "הלוואה חברתית" בתנאים מועדפים. מנכ"ל המועדון, איל קרוליצקי: "עוד צעד של המועדון לרווחת חבריו"

מימין לשמאל: איל קרוליצקי, אבי ניסנקורן, רון פאינרו, דודי גיל (צילום: דוברות ההסתדרות)
מימין לשמאל: איל קרוליצקי, אבי ניסנקורן, רון פאינרו, דודי גיל (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

כרטיס האשראי החדש מבית מועדון ההטבות החברתי של ההסתדרות – ביחד בשבילך – ביום חמישי האחרון, בשיתוף פעולה עם לאומי קארד. הכרטיס יאפשר לחברי המועדון חיסכון בהוצאות שוטפות והגדלת ההכנסה הפנויה באמצעות שורה של הטבות והנחות. חברי המועדון יוכלו להזמין את כרטיס האשראי החדש ללא תשלום וללא התחייבות לשימוש. חברי המועדון אף יוכלו להזמין את כרטיס לבני זוגם ולילדיהם, אף זאת ללא עלות.

"כרטיס האשראי החדש של מועדון ביחד בשבילך ממקסם את כוחן הצרכני והחברתי של ההסתדרות ולאומי קארד, ומאפשר מתן מגוון הטבות והנחות יוצאות דופן לחברי המועדון" אמר איל קרוליצקי מנכ"ל המועדון, "זהו עוד צעד של המועדון לרווחת חבריו. אין לי ספק שהכרטיס החדש יהפוך במהרה להיות כרטיס מוביל בארנקו של כל חבר הסתדרות, החבר במועדון ביחד בשבילך".

איל קרוליצקי, מנכ״ל ״ביחד בשבילך״
צעד נוסף לרווחת חברי המועדון, קרוליצקי

מנכ"ל חברת העובדים, דודי גיל, הוסיף כי "זו עוד עליית מדרגה בערך המוסף לחבר ההסתדרות, ועליית מדרגה משמעותית בנתינה וברווחה שאנחנו יודעים להציע לחברים". לדבריו, עשרה חודשים לאחר הקמת מועדון הצרכנות, ניכרת שביעות רצון רבה מחבריו, "הפידבקים מדברים בעד עצמם", אמר.

בעלי הכרטיס החדש ייהנו, בין היתר, מפטור מדמי כרטיס, מתנת הצטרפות בסך מאה שקלים, הטבות 1+1 באתר לאומי קארד, הנחות ומבצעים ייחודיים למחזיקי הכרטיס באתר המועדון, ביטוח נסיעות לחו"ל, הנחה בעמלת המרות מטבע חוץ, הנחות בתחנות דלק סונול וברשת חנויות הנוחות Sogood.

מחזיקי הכרטיס החדש ייהנו מהאפשרות לקבל "הלוואה חברתית" בתנאים מיוחדים – עד 7,000 ש"ח בריבית של פריים מינוס 0.7%. בעתיד תיפתח גם אפשרות לחיסכון חברתי, במסגרתו יועברו הכספים שיחסכו בעקבות השימוש בכרטיס לחיסכון בתנאים מועדפים.

מועדון הצרכנות ביחד בשבילך הוקם בינואר 2016 על ידי ההסתדרות וצמח בתוך פחות משנה ללמעלה מ-150 אלף חברים. המועדון מציע בזכות גודלו ובזכות הסבסוד המושקע בפעילותו מחירים זולים ממרבית המועדונים הגדולים האחרים בשוק ומגוון רחב של הטבות. למועדון יכולים להצטרף בחינם כלל חברי ההסתדרות המשלמים דמי חבר, וכן חברי ההתאגדויות החדשות במשק, שלא משלמים דמי חבר עד לחתימה על הסכם קיבוצי ראשון.

גילוי נאות – מועדון הצרכנות ביחד בשבילך מופעל על ידי הסתדרות העובדים הכללית, שבבעלותה גם חברת דבר ראשון בע"מ, המוציאה לאור אתר זה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!