דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
15.5°תל אביב
  • 12.5°ירושלים
  • 15.5°תל אביב
  • 16.8°חיפה
  • 16.4°אשדוד
  • 13.7°באר שבע
  • 20.0°אילת
  • 15.7°טבריה
  • 12.8°צפת
  • 14.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
הסכם קיבוצי

חברה ועבודה / הסכם שכר חדש לעובדי פרטנר

ההסכם שנחתם אתמול (ב') מעדכן את הפרק הכלכלי שגובש בהסכם הקיבוצי הראשון בחברה, שנחתם בחודש מרץ האחרון. אבי ניסנקורן: "ההסכם ממשיך לחזק את עובדי החברה, מתוך תפיסה כי העובדים הם שותפים מלאים להצלחתה"

טקס חתימת הסכם חדש לעובדי פרטנר, דצמבר 2016 (צילום: דוברות ההסתדרות).
טקס חתימת הסכם חדש לעובדי פרטנר, דצמבר 2016 (צילום: דוברות ההסתדרות).
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

הסכם שכר חדש נחתם היום (שני) בחברת הסלולר פרטנר. ההסכם החדש מעדכן את הפרק הכלכלי שגובש בהסכם הקיבוצי הראשון בחברה, שנחתם בחודש מרץ האחרון. במסגרת ההסכם, יקבע בחברה שכר מינימום הגבוה ב-7% משכר המינימום במשק, כמו גם תוספת שכר, הגדלת תשלום המעסיק לפנסיה, שדרוג התשלום עבור כוננויות, הגדלת תקציב הרווחה והסדרת מנגנון להשתתפות העובדים ברווחי החברה לשנים 2018-2017.

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן אמר כי "נקודת הפתיחה של המשא ומתן על הפרק הכלכלי הייתה מחויבות משותפת של הצדדים להשלים את מהפיכת הזכויות של עובדי פרטנר, כפי שיצאה לדרך בהסכם הראשוני. הסכם זה ממשיך לחזק את עובדי החברה, מתוך תפיסה כי העובדים הם שותפים מלאים להצלחתה של פרטנר".

מנכ"ל החברה, איציק בנבנישתי אמר כי "ההסכם שנחתם היום משלים הסכם קיבוצי ראשון בפרטנר, וכעת פנינו קדימה, ביחד, אל האתגרים שעוד לפנינו". עוד הוסיף כי "שנת 2017 היא שנה מהותית עבור החברה, ואני שמח שאנחנו יוצאים אליה ביחד, מוכנים להסתער. אין לי ספק שגם בשנים הבאות, נמשיך לבסס את מעמדה של פרטנר כחברה שהעובדים גאים ושמחים לעבודה בה".

ההסכם הראשון בחברה נחתם בעצם ימי המיתוג מחדש של החברה, שזנחה את המותג הישן פרטנר. במסגרתו הוסכם החלק הארגוני, אולם חלקו הכלכלי נקבע לשנה אחת בלבד, מתוך מטרה לאפשר יציבות בתקופה הרגישה.

"בזכות התמיכה והעמידה של כלל עובדי החברה מאחורי הוועד, חתמנו על הסכם ראוי שמעניק לעובדים הטבות חדשות בנוסף להטבות מהן נהנו עובדינו במהלך 2016" אמרה קרן אופק יו"ר ועד העובדים בחברה, "אחד הנושאים החשובים שעמדו לנגד עינינו הוא דאגה לנושא הביטחון הפנסיוני של העובדים ודאגה לשכבות החלשות. אני יכולה לומר בסיפוק רב, שההסכם שחתמנו היום אכן נותן מענה חשוב לנושאים אלו".

ההסכם כולל תוספת שכר בגובה ממוצע של 6% לשנתיים, לעובדים עם ותק של שנה וחצי ומעלה. עוד כולל ההסכם את הגדלת תשלום המעסיק לרכיב התגמולים בפנסיה למקסימום של 7.5% לעובדים שהוותק שלהם גדול משנתיים, הגדלת תקציב הרווחה למען כלל עובדי החברה והגדלת תקציב קרן המלגות שהקימה פרטנר במסגרת ההסכם הקיבוצי הראשוני לטובת הסטודנטים שעובדים בחברה.

בנוסף, מגדיל ההסכם החדש את התשלום לעובדים המבצעים כוננויות, מוסיף יום בחירה וערבי חג על חשבון המעסיק, מאפשר שדרוג רכב חברה וכולל תוספת קייטנות בחודשי הקיץ. עוד הוסכם על יישום מודל השתתפות עובדים ברווחי החברה שמסדיר את מענקי השיתוף ברווחים לשנים 2018-2017. מודל ייחודי כזה יושם כבר בהסכם הקיבוצי של חברת סלקום.

עובדי פרטנר ימשיכו להנות גם מההטבות שהושגו בהסכם הראשוני, ביניהן הגדלת ערך יום ההבראה ל-500 ש"ח, קרן השתלמות לעובדים שהשלימו שלוש שנות ותק בחברה עם שיעור הפרשה מקסימלי מטעם המעסיק, והגדלת בסיס ההפרשות לפנסיה על כלל התמריצים.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!