דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד 29.03.24
23.2°תל אביב
  • 21.8°ירושלים
  • 23.2°תל אביב
  • 21.6°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 26.0°באר שבע
  • 32.8°אילת
  • 30.0°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 24.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עמיר פרץ

מפלגת העבודה / עמיר פרץ הודיע שיתמודד על ראשות מפלגת העבודה

כשבעה חודשים לפני הפריימריז במפלגה, פרץ הוא המועמד הראשון שמכריז על מועמדתו. פרץ בנאומו: "המאבק בישראל הוא מעמדי ולא עדתי"

עמיר פרץ (צילום: פלאש 90).
עמיר פרץ (צילום: פלאש 90).

ח"כ ושר הביטחון לשעבר עמיר פרץ הכריז היום כי יתמודד על תפקיד ראשות מפלגת העבודה. בהודעתו אמר פרץ כי "אני המועמד היחיד שיכול להביא ציבורים נוספים לגוש המרכז-שמאל ולהביא להחלפת השלטון". הפריימריז במפלגת העבודה צפויים להתקיים בעוד כשבעה חודשים, ביולי 2017. פרץ הוא הראשון שהכריז על מועמדתו לתפקיד. בדבריו אמר פרץ כי "הוכחתי בעבר כי אני יכול לתת פייט לנתניהו ולגבור עליו".

במסיבת העיתונאים שנערכה היום (שני) בחדר סיעת המחנה הציוני בכנסת אמר ח"כ פרץ: ״אני מאמין באמונה שלמה שאני המועמד היחיד אשר יכול להביא למפלגת העבודה ציבורים נוספים להוסיף לעבודה ולגוש המרכז-שמאל קולות של מי שנמנעו מהצבעה כזאת בבחירות הקודמות, ועל ידי כך להביא לניצחון״.

פרץ הנו הח״כ הוותיק בכנסת ומכהן כיום כיו״ר ועדת משנה בוועדת החוץ והביטחון. בעבר כיהן כשר ביטחון, סגן ראש ממשלה, יו״ר מפלגת העבודה, יו״ר ההסתדרות, ראש האופוזיציה, השר להגנת הסביבה וראש עיריית שדרות.

בדבריו הוסיף: ״יש לי את הכישורים, את הניסיון ואת היכולת להוביל את החברה הישראלית לריפוי פנימי ואת המדינה לעתיד טוב יותר. מנהיגות חייבת להתבסס על דוגמה אישית. כאשר אנו נעמוד בראש המדינה וננהיג אותה, החברה הישראלית תחלים ותפרח, הישראלים יזקפו את ראשם בגאווה, וביחד נשיב את מדינת ישראל למסלול ההצלחות״.

עמיר פרץ ומשה קפלינסקי בסיור בגולן, ספטמבר 2006. צילום: חיים אזולאי \ פלאש90
עמיר פרץ ומשה קפלינסקי בסיור בגולן, ספטמבר 2006. צילום: חיים אזולאי \ פלאש90

בסיכום דבריו אמר: ״כמנהיג מפלגת העבודה אפעל ואביא לריפוי השסעים בחברה הישראלית, וכראש ממשלת ישראל אנהיג מדיניות של צדק חברתי הלכה למעשה, יחד נשיב את ישראל למסלול של חתירה להסדר מדיני ולשלום, שלצדם ביטחון ועצמה, וננהל מלחמת חורמה בעוני ובאי השוויון שפוגעים והורסים כל חלקה טובה״.

מלשכתו של יו"ר האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני, יצחק (בוז'י) הרצוג, נמסר בתגובה להכרזת ח"כ עמיר פרץ על התמודדותו לראשות המפלגה:

"מועמדותו של עמיר פרץ הייתה צפויה מזה זמן. הוא מועמד מכובד וההתמודדות הדמוקרטית בעבודה היא נשמת אפו של הבית המשותף שלנו.

יצחק הרצוג שהביא למפלגה הישג חסר תקדים במערכת הבחירות האחרונה, מתכוון להתמיד, להמשיך ולהוביל את מפלגת העבודה והמחנה הציוני כאלטרנטיבה היחידה לשלטון הימין בראשות נתניהו".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!