דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ח באדר ב' תשפ"ד 28.03.24
27.2°תל אביב
  • 27.2°ירושלים
  • 27.2°תל אביב
  • 25.3°חיפה
  • 26.6°אשדוד
  • 33.5°באר שבע
  • 33.5°אילת
  • 30.4°טבריה
  • 23.1°צפת
  • 31.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל

אחרי ויקי כנפו הנהדרת, מני נפתלי הוא הגיבור שלי, להלן הנימוקים.

לאחר שידור התכנית מקור ביום שלישי על מני נפתלי, פגשה בת זוגי את ריימונד ידידתה, אשה נעימה הלבושה תמיד טיפ טופ. דיברו שתיהן על התכנית, ריימונד אמרה שרביב דרוקר הוא מנוול גדול ועוד יותר מני נפתלי. ולבסוף אמרה.
"מה ? את לא רוצה שיהיה לך ספר צמוד ומיטה במטוס?"
וזוהי גבורתו הגדולה של מני נפתלי שלאחר התכנית זכיתי לשוחח אתו שעה שלימה.
מבחינתי הוא הגיבור הגדול של הארץ הזו לאחר גיבורתי הגדולה בשנים האחרונות ויקי כנפו שביבי שלח אותה לעבוד, אשה שעבדה כל חייה בפרך.
מני נפתלי יכול היה לחיות במנעמי איש אבטחה מצליח מאוד של שרים ואנשים כמו עמי איילון, אב בית בביתו של ביבי, לשתף פעולה בשחיתות כמו עשרות אלפים מהטובים בבנינו ועצמנו. אבל הוא הבין שאם במעון ראש הממשלה יש שחיתות שאי שיתוף פעולה מצדו עלול לגרום לכך שיעיפו אותו ממנעמיו- הוא העדיף שיעיפו אותו, אבל הוא ייאבק, כמי שנולד במושב למשפחה ערכית מאוד עם אב שהיושרה ואהבת הארץ- לרגליו למען הפיכתה על הראש של הארץ הזאת ולהחזירה לשפיות. כי אם ראש הממשלה משתמש באנשים טובים (כך מגדיר אותו נפתלי) כמו סיידוף, לרשום עשרים ארוחות במקום שמונה והיתר הולך לכיס שלהם, ואם הם מתעללים בעובדים, גורמים לחמש נשים מושפלות לברוח בגלל התעללות קלגסית, נאלצות לשתף פעולה עם משפחת נתנייהו בגלל טופס סודיות שחתמו המהלך עליהם אימים על ידי עו"ד יוסי כהן, הרי מני נפתלי שרואה שאין טעם בדיבורים ריקים על ציונות כל עוד ראש המערכת המהווה דוגמה לגנבות פשטות וחוסר כבוד לעובדים פצח במלחמה מה שכולנו היינו צריכים ממזמן לעשות.
מני נפתלי שחרף נפשו על מערכות ישראל, לקח דוגמה והערצה ליושר מופתי לצד אומץ גדולשל עמי איילון, איש שמני מגדיר כישר וחכם, החליט לצאת למלחמה. והוא משלם במודע מחיר גבוה מאוד מאוד. כן במודע ובגבורה. "אנחנו מוכנים לאבד רגל בקרב בצבא, לשלם בחיינו אבל פתאום אנחנו הופכים לחסרי אומץ אזרחי" הסכמנו שנינו.
מני נפתלי, והלוואי שילך לפוליטיקה באחד הימים, למרות שעיקר מעשיו לשנות מה שהולך למעלה ותאמינו לי שהוא ראה הרבה מאוד בשחיתות אצל שרים ושועי הארץ, את פחד הפוליטיקאים והשרים השחצנים שהופכים להיות כלבלבים ביפני ראש הממשלה שמשתמש בשליחים לצורך השחיתות.
הוא ראוי לפרס ישראל. הוא הראשון שהצליח לנצח בבית המשפט את המשפחה המושחתת ששולחת את הנהגים שלה להביא סושי לבסיס של הבן שלהם יאיר. הוא הראשון לסדוק את הקיר המזוהם שחוסם אותנו מהשלטון. והוא מעדיף לחיות בצניעות קשה, אבל בכבוד, לקחו ממנו את הנשק, פרנסתו של מאבטח מצטיין…חהחהחה…המשטרה של המפכ"ל הממונה של ביבי אומרת: זה הצלבת המחשב. אז הוא הקים עסק להרכבת דלתות וחלונות לממד"ים ואם אדע ארוץ לספק לו עבודה, ואשתו עושה כל יום את הדרך לנתב"ג מעפולה להתפרנס, והילדים שלו מתחנכים מהאבא יותר מכל בית ספר.
איש נהדר עורך דין חקלאי הקים קרן נאמנות למני, למימון עורכי דין והמאבק המתמשך שלו נגד שחיתות. אספתי פרוטה לפרוטה ותאמינו לי מצבי לא מזהיר ושמחתי לעזור ב1000 שקל. מבקש שתעזרו ככל יכולתכם הצנועה.
המעוניין לתרום סכום קטן יפנה לפייסבוק שלי טיים ליין itzhak rubin אעביר לו חשבון נאמנות לתרומה. כמו כן אשמח להצעת חברות מכול מי שמעוניין.

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״
נרשמת!