דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ח' בניסן תשפ"ד 16.04.24
20.3°תל אביב
  • 20.9°ירושלים
  • 20.3°תל אביב
  • 17.6°חיפה
  • 18.5°אשדוד
  • 16.2°באר שבע
  • 23.8°אילת
  • 20.4°טבריה
  • 17.5°צפת
  • 19.0°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל

עד כמה יכולה התקשורת להיות מושחתת

אינני חשוד כאוהד ביבי.
אבל בכל כלי התקשורת מודיעים שלמילצ'ן אין אינטרסים כלכליים בישראל, וכי מניותיו בערוץ 10 הן בנאמנות…. מניות בנאמנות הן לא אינטרסים כלכליים??? אלוהים עד כמה אפשר להיות מטומטמים? טלפון של מילצ'ן לביבי וערוץ 10 נשאר בחיים – למרות דרוקר.
רבותי, מילצ'ן הוא סוחר נשק גדול ועל זה לא מדברים!!!! עם נגיעה מאוד רצינית עסקית עם ממשלת ישראל. ושלא יספרו לי שפרס גדול הטהרנים, שמילצ'ן שימן אותו היטב, אמר שהוא עזר לביטחון ישראל. אלוהים כמה כסף הוא עשה כאן סוחר הנשק הנתעב הזה!!!
למה ביבי היה צריך לסדר דרך קרי, למפיק הוליווד הענק ויזה לארה"ב? מכיוון שמילצ'ן עבר על חוקי החרם בתקופה שארה"ב הטילה על ממשלת האפרטהייד ומכר חלקי נשק גרעיני להם (שעשה תיווך עם ממשלת…), ולכן מלך הוליווד הנתעב שמכר לדרום אפריקה ולצדיקים אחרים גדולי הדיקטטורים והרוצחים את עמיהם נזקק לפרוטקציה לחידוש ויזת התייר בארה"ב.
ובכן, לא רק שמדובר ביחסים כלכליים ברורים, אלא שביבי מסדר לו ויזה דרך שר החוץ קרי תמורת….נכון אספקת סיגרים. ולמה הוא מעיד נגד ביבי? כי אם הוא מופלל, הצדיק הזה לא יוכל להיכנס יותר לארה"ב. חבריו בילדות ובמשך השנים מספרים שמדובר ב*** לא קטן.
תאמרו, אז למה ביבי לא בא ואומר כתגובה (ביבי כידוע נקמן הוא): הוא השתמש בי בויזה, הוא סוחר בנשק בישראל לדפוק חזרה את מילצ'ן? או אז ביבי מפליל את עצמו. כלומר מילצ'ן ועורכי הדין המאוד יקרים שלו הכינו קונסטרוקציה שביבי לא יוכל לפתוח את הפה.
אגב, לא חייבים להיות עד מדינה כדי לא להיות מופלל. מילצ'ן יכול להיות עד רגיל בתנאי שהוא מרחיק עצמו מזירת הפשע. ובמקרה שלו הוא אומר, נתתי לו מתנות כי הוא דרש, לא נעים ראש הממשלה אבל לא נתתי את זה כשוחד. והתקשורת השטחית כל כך שכל מעייניה לספק חדשות במהירות הברק (רוב כוכביה התחנכו לכך בגל"צ), אבל תחקירים אמיתיים לא עושה (עובדת על מדליפים – תחקירים אאוט) לא מנסה לעשות אחד ועוד אחד ולגלות שהיו יחסי שוחד אלא אם היועץ המשפטי לממשלה, שהכשיר את פרקליטת מחוז תל אביב מכתב אישום, על אף שברור שקיבלה שוחד מעורך דין רונאל פישר, מכשיר את השרץ של יחסי השוחד בנושא המתנות של מילצ'ן. מסובך? צריך קצת להתעמק בזה.
מילצ'ן משחד את כולם בדרך זו או אחרת.
לא מדברים שהוא מינה את יאיר לפיד למנהל חברת הפקה גדולה. לפיד היה אמנם שדרן מצוין, אבל איש שלא הבין כלום בעסקים וכלכלה. מנהל חברת הפקה…עלאק. אני הייתי מנהל חברת הפקה מצוין! תשאלו קולגות שלי. אבל מה? לפיד היה עיתונאי מרכזי בידיעות אחרונות וחדשות ערוץ 2. והון -עיתון-שלטון הוא דור שני במשפחת לפיד, כי אביו טומי לפיד היה יועץ של גדולי הגנבים מקסוול, פושע ענק ששדד את הפנסיות של מסכנים באנגליה. והרצוג? הו! תבדקו יחסי הרצוג עם מילצ'ן ואוליגרכים ותגלו מטמונים.
לבסוף, לפני שנים לא רבות ראיינתי את עמרם מצנע לסרט. שאלתי אותו באירוניה:
"איך זה שרוב החברים שלך מהצבא סוחרי נשק ויועצים ביטחוניים של גדולי הרוצחים והדיקטטורים בעולם? אתה פראייר? המשכתי בציניות.
ענה מצנע: "אני נגעל מזה זה פשוט נורא".
ומצנע שזכיתי להפגש אתו הרבה פעמים, הוא אחד המנהיגים הגדולים שקמו כאן. רק מה? הוא לא יפה כמו ביבי ויאיר. לא מתחנף לעיתונאים ואוליגרכים. וכנראה עבור המאצ'ו הישראלי למצנע אין זין ענק, סליחה על הביטוי, אבל המאצ'ואים הישראלים והאמריקאים-טראמפיסטים לא ראויים למילים יפות יותר.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!