דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
23.1°תל אביב
  • 22.2°ירושלים
  • 23.1°תל אביב
  • 19.6°חיפה
  • 22.2°אשדוד
  • 27.3°באר שבע
  • 32.2°אילת
  • 27.4°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 24.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל

אימא שלי ז"ל לביבי ושרה: נו כבר, תתגרשו! הילדים שלכם כבר גדולים!

היועץ המשפטי לממשלה, נשמע אומר, לפי פרסום של העיתונאי יואב יצחק המקורב לאנשי ביבי: "ביבי מפונק אבל לא עבריין. ועוד נשמע מנדנבליט יועץ המשפחה (לא שלנו, אם כי אנחנו משלמים את משכורתו) אומר: "תבינו, הוא חי עם אישה לא בדיוק שיא השפיות, שהיה צריך להסתיר ממנה כספים שקיבל מאחיינו האמריקאי. בעצמי ישבתי בביתם ולפתע צרחה בצעקות רמות ולקח לביבי שעה ארוכה להרגיע אותו."
לרגע מתמלא לבי ברחמים, בא לי לחבק אל חיקי את ביבי האומלל, ללטף את פדחתו הסגלגלה, אלא שלפתע עולה באוב אמי זכר צדיקה לברכה ומקלקלת את כל חגיגת הרחמים העצמיים שלנו הגברים ואומרת:
"תפסיק את ההצגות שלך יצחק מאן טאייערע קינד (בני היקר, ביידיש). בנאדם מבוגר יכול לבוא אל אשתו ולומר בפשטות: תשמעי. 'יש לנו כבר שני ילדים גדולים אפשר להתגרש."
"אימא יקרה" אני אומר "את לא מבינה ששרה המכשפה, נעלה אותו בהסכם נישואים נוראי כאשר שרה תפשה אותו בבגידה לפני בחירות מכריעות לליכוד 1993, היא לקחה את עורך דין יעקב נאמן (שדאגה להשערתי למנות אותו כשר משפטים) ותפרה לו חוזה שהוא צריך לקחת אותה כל נסיעה לחו"ל, להיענות לכל בקשה שלה ולשלם לה מיליונים אם הוא מתגרש?"
"אז הוא חולה נפש יצחק טמבל שלי, לא היא!"
"איך אימא? איך את מגיעה למסקנה כזאת?"
"כי קמצנות היא מחלת נפש קשה מאוד. בנאדם נורמלי היה מתחלק אתה עם המליונים שלו והפנסיות הגדולות שלו ואומר: די!!!!" מה יש? אבל ביבי שלכם הוא קמצן חולה נפש כי בנאדם נורמלי לא היה מחזיק עם אישה כזו רגע. לא הקשבתם לספורים של מני נפתלי עליה, בגלל שמני החמוד הזה שחור מזרחי-אז תאכלו אותה."
"אבל אימא…"
"ולא רק זה, בני הצעיר, הוא מעדיף ללכלך על אשתו, כדי להמשיך להיות ראש ממשלה? הייתי זורקת את אביך ז"ל מהמרפסת אם היה מתנהג ככה. מה אני לא זוכרת איך ביבי רימה את כולכם התמימים ואותנו הנשים וייבב שהעיתונאים השמאלנים פוגעים באשתו. מה? אני לא זוכרת שהגבר-סמרטוט אמר:
"תפגעו בי! אבל לא באשתי!" כל כך התלהבתי ממנו, כמו כל הנשים, איך הוא מגן עלינו הנשים ובמיוחד על אשתו. איזה ג'נטלמן! …אפילו אמרתי לכל חברותיי כאן בגן עדן להצביע לביבי."
"אז מה עושים אימא?"
מתחילים בזה שלא מאמינים לאף פוליטיקאי. גם אם הוא מבלבל לך את המוח שהוא פטריוט גדול. ותהיה בנאדם אל אשתך. אל תשכח. היא תשמור עליך כשכולם יבגדו בך. אני מתה על הנשים של קצב ושל אולמרט…
ותזהר שלא להתקרר בחורף הנורא הזה".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!