דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
24.8°תל אביב
  • 24.6°ירושלים
  • 24.8°תל אביב
  • 21.7°חיפה
  • 24.1°אשדוד
  • 28.9°באר שבע
  • 33.0°אילת
  • 28.3°טבריה
  • 22.4°צפת
  • 25.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
העסקה ישירה

העסקה ישירה / למעלה מ-60 עובדים במרכז הרפואי לב השרון נקלטו להעסקה ישירה

בטקס שהתקיים הבוקר (ב') נקלטו כל עובדי הקבלן במוסד לבריאות הנפש כעובדי שירות המדינה | זאת כחלק מתכנית ניסנקורן-כחלון לצמצום תופעת עובדי הקבלן, ואחרי שהסתיים המהלך בבתי החולים הממשלתיים

מעמד קליטת עובדי הקבלן במרכז הרפואי לבריאות הנפש לב השרון (צילום: דוברות ההסתדרות).
מעמד קליטת עובדי הקבלן במרכז הרפואי לבריאות הנפש לב השרון (צילום: דוברות ההסתדרות).
טל כרמון
טל כרמון
כתבת רווחה
צרו קשר עם המערכת:

למעלה משישים עובדי קבלן נקלטו הבוקר (שני) להעסקה ישירה במרכז לבריאות הנפש לב השרון, זאת כחלק מהסכם ניסנקורן – כחלון לצמצום תופעת עובדי הקבלן. אחרי שנקלטו עובדים בבתי חולים בבעלות המדינה ממשיך המתווה למרכזים רפואיים לבריאות הנפש. לב השרון הוא המוסד השני לבריאות הנפש בארץ שעובדיו נקלטים להעסקה ישירה אחרי המרכז הרפואי שער מנשה

"אי אפשר להכחיש יותר את גודל ההישג. זה הדבר הנכון לעשות ואנו ניאבק על הכבוד האנושי של כל עובד" אמר הבוקר יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, "קליטת עובדי הקבלן במערכת הבריאות נותנת תוקף למאבק הצודק שמחזיר את הערכים לחברה הישראלית".

ניסנקורן הוסיף כי "ביום שיצאנו לדרך היו כאלה שהתקשו להאמין שנעמוד כאן היום, אחרי שהובלנו את קליטת עובדי הקבלן בכל בתי החולים הכלליים הממשלתיים בישראל. גם מי שפקפק ביכולת להוביל את התכנית השאפתנית הזו ליישום, לא יוכל יותר להכחיש את גודל ההישג. אלפי משפחות שחייהן השתנו וממשיכים להשתנות בעקבות המהלך, הן העדות החיה לשינוי חברתי אמתי. באותה נחישות שבה דאגנו להעלות את שכר המינימום בשיעור חסר תקדים ולחולל מהלכים תומכי צמיחה, נמשיך להיאבק גם על צמצום תופעת עובדי הקבלן. זה הדבר הנכון לעשות ואנו ניאבק על הכבוד האנושי של כל עובד".

בטקס השתתפו גם, יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אריאל יעקובי, יו"ר ההסתדרות במרחב נתניה משה סמיה, המנהלת האדמיניסטרטיבית של בי"ח לב השרון יהודית אלי, יושב ראש הוועד הארצי של עובדי מנהל ומשק בבתי החולים הממשלתיים אלי בדש ויו"ר ועד העובדים במרכז הרפואי, חנה קורצוויל.

עובדי הקבלן במרכז הרפואי לב השרון מצטרפים לאלפי עובדים נוספים שנקלטו להעסקה ישירה, כחלק מיישום ההסכם לצמצום תופעת עובדי הקבלן כפי שנחתם בין יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן לשר האוצר משה כחלון, ביולי 2015. יצוין כי תכנית ניסנקורן-כחלון כוללת מתווה רב שנתי למעבר להעסקה ישירה של עובדים במיקור חוץ ו"כתף אל כתף" לשירות המדינה והרשויות המקומיות, ולשיפור תנאי השכר של העובדים ברף הכנסה נמוך. בין המרכזים הרפואיים שבהם כבר חל המעבר להעסקה ישירה: בני ציוןרמב"ם, איכילוב, שיבא תל-השומר,שער מנשה, אסף הרופא, הלל יפה, ברזילי, זיופדה-פוריה והמרכז הרפואי לגליל.

 

המעבר להעסקה ישירה וקליטה לשירות המדינה, יאפשר לעובדים להנות מזכויות והטבות המעוגנות בהסכמים קיבוציים תוך הסדרת ביטחונם התעסוקתי.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!