דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
15.5°תל אביב
  • 12.5°ירושלים
  • 15.5°תל אביב
  • 16.8°חיפה
  • 16.4°אשדוד
  • 13.7°באר שבע
  • 20.0°אילת
  • 15.7°טבריה
  • 12.8°צפת
  • 14.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
כדורגל

ספורט ישראלי / לא מחמיצות: 7:0 לנבחרת הנשים הישראלית מול אנדורה

שלב המוקדמות הראשון נראה מבטיח לנבחרת הכדורגל הישראלית הנשית | לי פלקון מובילה את השחקניות, וגם עושה היסטוריה ישראלית | ביום שלישי השבוע ישחקו מול נבחרת מולדובה

כדורגל ישראל (צילום אילוסטרציה: shutterstock).
כדורגל ישראל (צילום אילוסטרציה: shutterstock).
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת ישראל בכדורגל נשים ממשיכה להרשים במשחקי שלב המוקדמות הראשון למונדיאל 2019. אחרי הניצחון 2:0 על נבחרת ליטא ביום חמישי, במוצאי שבת התייצבה הנבחרת הישראלית מול נבחרת אנדורה וניצחה אותה במשחק מעולה בתוצאה 7:0. במשחק המקביל, ניצחה נבחרת מולדבה את ליטא 2:0, ותפגוש את ישראל במשחק על העליה לשלב המוקדמות השני ביום שלישי בשעה 17:30.

את נבחרת ישראל מובילה הכוכבת, שחקנית הקישור, לי פלקון שזכתה שבוע שעבר  בכבוד להיות השחקנית הישראלית הראשונה שחותמת על הסכם חסות עם חברת הספורט אדידס הגרמנית. לי פלקון משחקת השנה בליגה הראשונה בקבוצת הפער הגרמנית  דיוסבורג (אלופת אירופה בשנת 2008/9). פלקון שיחקה השנה ב-11מתוך 16 משחקי ליגה, ומציגה יכולת טובה בליגה הגרמנית החזקה, כשקבוצתה ממוקמת כרגע במקום ה-9 מתוך 12 קבוצות.

מחצית ראשונה

הבדלי הרמות הברורים נראו כבר בתחילת המשחק, שהתנהל בשליטה מוחלטת של ישראל.
דקה 9 – הזדמנות ראשונה של נבחרת ישראל, אליאנה מטקלוב בועטת מ-30 מטרים ושוערת אנדורה תופסת את הכדור. הקבוצה האנדורית בעיקר מתגוננת עם כל שחקניות וישראל מנסה לפרוץ את הבונקר הצפוף.
דקה 14– ישראל עולה ל 1:0 מוצדק. בעיטת שוער לא טובה של אנדורה, מגיעה לערבה שחף. לאחר 3 מסירות בין השחקניות הישראליות, הכדור מגיע בתוך הרחבה לשחף, שמקפיצה מעל השוערת וכובשת את השער הראשון במשחק.
דקה 28 – הלחץ הישראלי נמשך, לי פאלקון מעלה כדור קרן ומרים פרננדז מרימה רגל כדי למנוע מהכדור להגיע לדניאל סופר, אך הכדור נבעט לשערה, שער עצמי של פרננדז, 2:0 לישראל.
דקה 34 – עוד כדור קרן עולה לרחבה האנדורית ומורחק לצד ימין לעבר שי פרל שמרימה כדור מדויק לראש של לינוי רוג'רס , 3:0 לישראל.

https://twitter.com/WSUasa/status/850743775794212864
דקה 36 – נבחרת אנדורה מתפרקת וזה כבר 4:0, אחרי עוד טעות בהגנה האנדורית, מסירה לא טובה חזרה לשוערת האנדורית, מגיעה לערבה שחף אשר עוברת את השוערת וכובשת את שערה השני במשחק.

https://twitter.com/WSUasa/status/850745639931695104
דקה 44 – נבחרת ישראל עולה ל 5:0. אופל סופר מבצעת דאבל פס עם אליאנה מטקלוב, חודרת לתוך הרחבה ומוכשלת, את הפנדל מתרגמת דניאל סופר ל 5:0 במחצית.

מחצית השניה

בתחילת המחצית השניה המאמנים גיא עזורי ומאיר נחמיאס עושים חילוף חשוב, כאשר מורידים את הכוכבת לי פלקון לנוח, ומעלים במקומה את עדן אביטל. המחצית השניה נמשכת בדיוק באותה המגמה כמו במחצית הראשונה. כבר אחרי 45 שניות בהתקפה השניה של ישראל, לינוי רוג'רס מעלה כדור כמעט מנוקדת הקרן השמאלי, הכדור מגיע לדניאל סופר שמבקיע את צמד ומעלה את ישראל ל-6:0.
דקה 61 – שי פרל חוטפת כדור משחקנית הגנה אנדורית, פורצת מצד ימין לרחבה ומוכשלת. את כדור הפנדל קארין סנדל מתרגמת ל-7:0.נבחרת ישראל מורידה הילוך ונותנת יותר מרווח לנבחרת האנדורית, נראה ששתי הנבחרות רק רוצות שהמשחק יגמר.

הרכב הנבחרת: עמית כהן; דניאל סופר (נורה אבו שנאב, 56), דניאל פז לי, שי פרל, אופל סופר; אלינה מטקלוב, קארין סנדל, לינוי רוג'רס, לי פלקון (עדן אביטל, 46); ערבה שחף, מריאן עוואד (רנין סלמה 64).

המטרה הבאה: לנצח את מולדובה

ישראל שלטה לחלוטין במשחק וניצחה בצדק 7:0 את נבחרת אנדורה החלשה. כעת מחכה הנבחרת למשחק הקובע מול נבחרת מולדבה, אשר ניצחה כמו ישראל את שני משחקיה מול ליטא ואנדורה. בגלל הפרש שערים טוב יותר לישראל, תספיק גם תוצאת תיקו, אבל לא כדאי לקחת סיכונים.

בשערה של הנבחרת הופיעה בהופעת הבכורה עמית כהן בת ה-17, מקבוצת האקדמיה שמשחקת בליגה הבכירה ומכינה את השחקניות הצעירות הכשרוניות בישראל בצורה הטובה ביותר לכדורגל הבוגר. ביום שלישי נקווה לראות עוד משחק טוב של הנבחרת, בתקווה להעפלה לשלב השני, שם יחכו לישראל הנבחרות החזקות והבכירות ביבשת.

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!