פריטטת קייל על הבוקר

הקייל עשיר בנוגדי חימצון ובחומרים אנטי-דלקתיים.
הוא מכיל שורה של מינרלים וויטמינים בריכוז גבוה.
– בטא קרוטן
– זיאקסנטינים (רכיב נפלא לבריאות העין)
– סולפוראפן (חומר אנטי-סרטני ואנטי-חיידקי)
– ויטמין K
– עושר של ויטמין A וויטמין C

 

קייל

איך מכינים?
את הקייל אפשר להכין בבישול, הקפצה או אפילו להכניס אותו לסלט הטרי שלכם. מניסיון, משתלב נפלא עם עגבניות, בצל ירוק, מיץ לימון סחוט ושמן זית כתית מעולה כבישה קרה.

הבוקר הכנו פריטטת ירוק עמוק עם כמות נדיבה של עלי קייל קצוצים היטב, עם בצל, שום, עגבניות שרי חתוכות, בלילת ביצים על חלב סויה וכורכום, מעט פילפל שחור, מעט מלח, צי׳לי וקשטנו בקורט טחינה גולמית משומשום מלא.

הטעם מזכיר קצת מנגולד ותרד

פצצת בריאות על הבוקר
בתיאבון

פריטטת קייל

דפנה בורין- נטורופתית