דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20.04.24
21.2°תל אביב
  • 17.4°ירושלים
  • 21.2°תל אביב
  • 16.9°חיפה
  • 18.5°אשדוד
  • 17.4°באר שבע
  • 23.3°אילת
  • 18.9°טבריה
  • 16.4°צפת
  • 20.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
השירות הציבורי

השירות הציבורי / הוכרזו הזוכים בפרס משרת הציבור המוביל לשנת 2017

הפרס, ביוזמת המרכז להעצמת האזרח והאגודה הישראלית למדעי המדינה, יוענק הערב (ה') לבועז הירש, מנכ"ל שירות התעסוקה וציפי נחשון גליק, מובילת תכנית הלאומית לצעירים וצעירות במצבי סיכון | ראש ועדת הפרס, תומר לוטן: "הזדמנות להבעת תודה והוקרה"

עמר כהן
עמר כהן
כתב כלכלה
צרו קשר עם המערכת:

ראויים נבחרו הזוכים בפרס משרת הציבור המוביל לשנת 2017 המוענק על ידי האגודה הישראלית למדעי המדינה והמרכז להעצמת האזרח. הפרס יוענק הערב (חמישי), לבועז הירש, מנכ"ל שירות התעסוקה, שהוביל שינוי עומק בשירות; וציפי נחשון גליק, ממשרד הרווחה, שהובילה את התכנית הלאומית לצעירים וצעירות במצבי סיכון.

בועז הירש מנכל שירות התעסוקה (צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ) וציפי גליק (באדיבות המצולמת).
בועז הירש מנכל שירות התעסוקה (צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ) וציפי גליק (באדיבות המצולמת).

ועדת הפרס ציינה בנימוקיה את תהליך שיפור השירות שהוביל הירש, תוך "שימוש נרחב באינטרנט וברשתות החברתיות, לצד שינוי תרבותי בצרכי הלקוחות". על פעילותה של נחשון גליק, כתבה הוועדה כי "התכנית שהובילה, אשר זכתה לאישור הממשלה באוקטובר 2016, הינה תכנית פורצת דרך ברמת המדיניות בשל היותה בין משרדית ובין מגזרית, המשלבת כוחות בין משרדי ממשלה, ארגוני מגזר שלישי ופילנתרופיה, זוהי התכנית הלאומית הראשונה בה המגזר השלישי הוא שותף מלא בכל תהליכי התכנון והבנייה".

הזוכים נבחרו מתוך רשימה של למעלה ממאה מועמדים, שהוגשו לוועדת הפרס על ידי הציבור. בראש הוועדה עמד מנכ"ל המרכז להעצמת האזרח, תומר לוטן, ועם חבריה נמנו גם גם שרת החינוך לשעבר, הפרופסור יולי תמיר, השר לאיכות הסביבה לשעבר אבי גבאי, יו"ר האגודה הישראלית למדעי המדינה הפרופסור אלכס מינץ , מזכיר הממשלה לשעבר, עובד יחזקאל, פרופסור אסף מידני וד"ר תהילה אלטשולר.

"דווקא בימים בהם השירות הציבורי והפקידות כולה זוכים לקיתונות של ביקורת וזעם פוליטי, מצאנו לנכון להעניק פרס  למשרתי ציבור מובילים" הסביר לוטן את המניע מאחורי היזמה, "זאת מתוך הצורך לחזק ולהעצים תהליכים מקצועיים משמעותיים המתרחשים במגזר הציבורי. אנו מקווים כי הפרס ייצר תהודה לעידוד יוזמות ופעולות מרכזיות הנעשות במגזר הציבורי כולו, וכן יהווה הזדמנות להבעת תודה והוקרה למשרתי ציבור אשר אינם זוכים דרך קבע להכרה בפועלם".

תומר לוטן, מנכ"ל המרכז להעצמת האזרח. תצלום: אתר המרכז להעצמת האזרח
תומר לוטן, מנכ"ל המרכז להעצמת האזרח. תצלום: אתר המרכז להעצמת האזרח

שר העבודה והרווחה, חיים כץ, ששני זוכי הפרס פועלים במשרדו, בירך את זוכים והודה להם על עבודתם המסורה. "המשרד, על כל שלוחותיו מחויב לקדם את חוסנם החברתי- כלכלי של אזרחי ישראל" הוסיף, "ופועל במלוא המרץ לפיתוח שירותים ותכניות ייעודיות לאוכלוסיות עם חסמים שונים על מנת שיממשו את הפוטנציאל האישי והתעסוקתי שלהם".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!