דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25.04.24
38.1°תל אביב
  • 35.0°ירושלים
  • 38.1°תל אביב
  • 37.1°חיפה
  • 33.8°אשדוד
  • 39.6°באר שבע
  • 39.4°אילת
  • 40.5°טבריה
  • 32.4°צפת
  • 40.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

ספורט / שתי מדליות למתעמלת לינוי אשרם במשחקי העולם

חודש לפני אליפות העולם, זכתה אשרם במדליית כסף על האלות וארד על החישוק במשחקי העולם, טורניר ענפי הספורט שאינם אולימפיים | בטורניר שנפתח בפולין משתתפים 18 ספורטאים ישראלים

לינוי אשרם במשחקי העולם בפולין 2017 (צילום: דף הפייסבוק של הוועד האולימפי בישראל).
לינוי אשרם במשחקי העולם בפולין 2017 (צילום: דף הפייסבוק של הוועד האולימפי בישראל).
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

שתי מדליות למתעמלת לינוי אשרם במשחקי העולם 2017 הנערכים בפולין. משחקי העולם המתקיימים כל ארבע שנים החלו בוורוצלב שבפולין, בהשתתפות 18 ספורטאים ישראלים. זהו אירוע הספורט בו מתקיימות תחרויות בכל הענפים הלא אולימפיים ובכל פעם מצטרפים גם מספר ענפים אולימפיים.

המתעמלת הישראלית לינוי אשרם, שזכתה בשתי מדליות ארד באליפות אירופה האחרונה, הגיעה לתחרות כחלק מהכנותיה לאליפות העולם בחודש הבא באיטליה, היא זכתה בשתי מדליות – כסף בתרגיל האלות וארד בתרגיל החישוק.

אשרם העפילה לגמר תרגיל החישוק מהמקום השלישי הכללי, עם תרגיל נהדר בדרגת קושי גבוהה וזכתה לציון מרשים של 17.700 נקודות, שהעניקה לה את המקום השלישי ואת מדליית הארד. במדליית הזהב זכתה ארינה אברינה הרוסייה, עם 17.800 נקודות ושנייה אחותה התאומה, דינה עם 17.750 נקודות.

בתרגיל הכדור צברה אשרם 16.700 נקודות, אולם בגמר הלך לה פחות טוב והיא השיגה ציון נמוך של 15.100 נקודות ודורגה שמינית.

בתרגיל האלות אשרם השיגה תוצאה של 16.300, שדירגה אותה במקום השני וזיכתה אותה במדליית הכסף. במקום הראשון זכתה דינה אברינה הרוסייה בתוצאה של 19.1 ובמקום השלישי ארינה אברינה, אחותה התאומה, גם היא בתוצאה של 16.300.

https://www.youtube.com/watch?v=L403cvtyxJc

מדובר בתחרות הגדולה האחרונה של אשרם לפני אליפות העולם שתתקיים בסוף חודש אוגוסט. לאחר שזכתה בשתי מדליות ארד באליפות אירופה, אשרם יכולה בהחלט לחלום על מדליה גם באליפות העולם.

המשלחת הישראלית למשחקי העולם

משחקי העולם מתקיימים כל ארבע שנים, לאחר האולימפיאדה ומהווים את אירוע השיא של הענפים התחרותיים הלא אולימפיים. הם כוללים יותר מ-30 ענפים ובהם קיקבוקס, ג'יוג'יטסו, איגרוף תאילנדי, קראטה, סקי מים, גלישת גלים, סקווש, פוטבול, צניחה חופשית, לקרוס, קריקט ועוד.

לינוי אשרם במשחקי העולם בפולין (צילום: דף הפייסבוק של הוועד האולימפי בישראל).
לינוי אשרם במשחקי העולם בפולין (צילום: דף הפייסבוק של הוועד האולימפי בישראל).

18 ספורטאים וספורטאיות ישראלים יתחרו במשחקי העולם, ביניהם אלופת העולם באגרוף תאילנדי, נילי בלאק. עוד ישראלים יתחרו באקרובטיקה, בקיקבוקס, בג'יוג'יטסו, בסקי מים וריקודים סלוניים.

סגל המשלחת הישראלית: גיא פירר (וויקבורד); איתי גרשון (קיקבוקס); רון כהן, אביתר פפרני ודודי בן זקן (ג'יוג'יטסו); נטלי דריקר, פרנצ'סקו פאריס, ג'ניה ליבמן וג'ניה סובורוב (ריקודים סלוניים); איתי גאיר ונילי בלאק (איגרוף תאילנדי), אייל פלגי, טימור ברג, ינאי כלפה, דניאל אורלביץ, לידר דנה ואפי סואץ (אקרובטיקה) ולינוי אשרם (התעמלות אמנותית).

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!