דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ח' בניסן תשפ"ד 16.04.24
20.3°תל אביב
  • 20.9°ירושלים
  • 20.3°תל אביב
  • 17.6°חיפה
  • 18.5°אשדוד
  • 16.2°באר שבע
  • 23.8°אילת
  • 20.4°טבריה
  • 17.5°צפת
  • 19.0°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

יורו נשים 2017 / אנגליה עולה לרבע גמר היורו עם 3 ניצחונות, שם תפגוש את צרפת האימתנית

וגם: למרות הפסד לסקוטלנד, ספרד תעלה לרבע הגמר מול אוסטריה בשל יתרון נקודות | אנגליה כבר שיתפה את כל שחקניות ההרכב שלה

יש להן סיבה לשמוח, אנגליה עלתה לרבע גמר היורו נשים. בתמונה: שחקניות נבחרת אנגליה חוגגות שער במשחק ידידות. מרץ 17 (צילום: AP Photo/Julio Cortez)
יש להן סיבה לשמוח, אנגליה עלתה לרבע גמר היורו נשים. בתמונה: שחקניות נבחרת אנגליה חוגגות שער במשחק ידידות. מרץ 17 (צילום: AP Photo/Julio Cortez)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

בסיום המשחקים בבית ד' עלתה נבחרת אנגליה עם הרכב שני למשחק מול נבחרת פורטוגל וניצחה 2:1. במשחק המקביל נערך מאבק עיקש בין נבחרות ספרד וסקוטלנד כשידה של האחרונה היתה על העליונה. ניצחון דחוק 1:0 לסקוטלנד. אלא שזה לא יספיק לה וספרד היא זו שתעלה לרבע הגמר מהמקום השני בבית בשל יחס שערים טוב יותר.

סקוטלנד- ספרד 0:1

נבחרת סקוטלנד הגיעה למשחק האחרון בשלב הבתים בעיקר כדי להילחם על כבודה. זאת לאחר הפתיחה הקשה בטורניר עם ההפסד הגבוה בתולדות היורו, 6:0 לאנגליה. סקוטלנד רצתה להוכיח שהיא יכולה להשיג תוצאה טובה מול נבחרת עדיפה ממנה, והצליחה לעשות זאת.

המשחק התנהל בשליטה בכדור של נבחרת ספרד שהוכיחה שהיא יודעת להניע ולשלוט במרכז השדה בצורה נהדרת, אבל גם הפעם, בדיוק כמו בהפסד 2:0 לאנגליה, לספרדיות הייתה חסרה רגל מסיימת. ספרד הניעה את הכדור ובדקה ה-40 יצאה למתפרצת מצוינת, פריי שוערת סקוטלנד עצרה את המתפרצת על ידי נגיעת יד מחוץ לרחבה וקיבלה על כך כרטיס צהוב בלבד. 2 דקות לאחר מכן התקפה מתפרצת של סקוטלנד ויציאה לא טובה של שוערת ספרד וברצלונה, סנדרה פאנוס, הביאה לשער מרגליה של קרולין וויר, שחקנית ליברפול, 1:0 לסקוטלנד.

ספרד איבדה במחצית את הכוכבת שלה, החלוצה החדשה של פ.ס.ז', ג'יניפר הרמוסו, כנראה בגלל פציעה וניסתה להמשיך לתקוף את השער הסקוטי בתקווה להשיג שוויון. למרות מספר ניסיונות טובים שכללו גם בעיטה למשקוף והצלה מקו השער, נבחרת ספרד המשיכה להתקשות להבקיע ולנצל את השליטה הברורה במשחק שכללה 29 בעיטות לעבר השער ו-69% מזמן אחזקת הכדור. למרות החולשה היחסית של ספרד, בעקבות הניצחון של אנגליה, הספרדיות ימשיכו לרבע הגמר. סקוטלנד נפרדה בצורה מכובדת מהטורניר ומהמאמנת, אנה סגניול, השבדית שקידמה את הנבחרת הלאומית ב-12 שנים האחרונות.

 

אנגליה- פורטוגל 1:2

מאמן נבחרת אנגליה, מארק סימפסון, החליט לעלות עם ההרכב השני של נבחרת אנגליה למשחק מול נבחרת פורטוגל. הוא עשה 10 שינויים ביחס להרכב שפתח בניצחון מול ספרד והשאיר רק את הבלמית מילי ברייהט (צ'לסי) בהרכב. למרות זאת, נבחרת המחליפות של אנגליה הייתה טובה יותר מנבחרת פורטוגל האנרגטית וניצחה אותה 2:1.

את השער הראשון לאנגליות כבשה טוני דוגן שעברה הקיץ לברצלונה. הרחקה לא טובה של השוערת פגעה בדוגן שהשתלטה על הכדור והקפיצה מעליה ליתרון קליל כבר בדקה ה-7. פורטוגל שחלמה לעלות מהמקום השני השוותה את התוצאה בדקה ה-17, בשער של קארולנה מאנדס מתוך רחבת החמש אחרי מסירת רוחב מצוינת של דיאנה סילבה. אנגליה פתחה גם את המחצית השנייה בסערה וניקיטה פאריס הבקיעה שער אדיר כשעברה 2 שחקניות בדרך לשער הניצחון בדקה ה-48.

נבחרת אנגליה שמסיימת כראשת בית מושלמת עם 3 ניצחונות תצטרך להתמודד מול נבחרת צרפת האימתנית ברבע הגמר וזה לא יהיה פשוט. כעת נצטרך לראות מי יפתח בהרכב של אנגליה במשחק רבע הגמר, אחרי שכבר שיתפה את כל שחקניות הסגל למעט השוערת השלישית בהרכב הנבחרת בטורניר.

https://twitter.com/WSUasa/status/890647443053748225

https://twitter.com/WSUasa/status/890650643714658304

https://twitter.com/WSUasa/status/890661890187116544

משחקי רבע הגמר

שבת בשעה 19:00 – הולנד מול שוודיה

שבת בשעה 21:45 – גרמניה מול דנמרק

ראשון בשעה 19:00 – אוסטריה מול ספרד

ראשון בשעה 21:45 – צרפת מול אנגליה

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!